Uiteindelijk wel een keer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alleen weten of we dood gaan
Benieuwd hoe dit in het zuiden zal gaan: eerst alle sneeuw weg door regen en dooi en dan zaterdagnacht weer een pak sneeuw?quote:
En zeer lage temperaturen van rond de -10. Dus die vochtigheid zal ook weer bevriezen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit in het zuiden zal gaan: eerst alle sneeuw weg door regen en dooi en dan zaterdagnacht weer een pak sneeuw?
Vind ik op zich ok zolang alles op de wegen/ airport goed te doen os mij even bestquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben d'r bang voor dat het voor het hele zuiden en midden gewoon een treurige regenbende met een stormachtige windt wordt. Het noordoosten gaat dan de diepvries in met een bak sneeuw. Maar denk dat die grens ook voor ons te noordelijker komt te liggen.
Ahhh zo maar altijd voor de dieren..maar liep goed af dus.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:40 schreef Momo het volgende:
Een dak van een koeienstal is donderdagochtend ingestort aan de Weg op de Egelshoek in Hilversum. In de stal stonden 23 koeien en mestkalveren toen het dak naar beneden kwam.
Het dak van een stal stortte rond 08.15 uur in, waardoor 23 dieren kwamen vast te zitten. Om 09.00 uur had de brandweer 18 koeien naar buiten gekregen en in andere stallen ondergebracht. De redding van vijf andere dieren duurde wat langer.
Om 09.30 uur meldde een woordvoerder dat alle koeien en kalveren inmiddels onder het dak vandaan waren gehaald en in goede gezondheid elders op het terrein zijn gestald.
Vermoedelijk is het dak ingestort door het gewicht van de gevallen sneeuw, maar dit zal verder onderzocht moeten worden. Er waren geen mensen in de stal aanwezig op het moment van het instorten.
Het dak van de stal is volledig ingestort.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Kan weleens goed glad gaan worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit in het zuiden zal gaan: eerst alle sneeuw weg door regen en dooi en dan zaterdagnacht weer een pak sneeuw?
Langlaufen, eigenlijk!quote:
Precies, mancaveweekend .quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:53 schreef Simmertje het volgende:
Dit wordt een weekend heerlijk gamen zonder schuldgevoel
En wat gedacht van de aanstaande en langdurige strenge vorst!quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Nou, morgen wordt een dooie mus dus. Genoteerd.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En wat gedacht van de aanstaande en langdurige strenge vorst!
Dinsdag nog:
[ afbeelding ]
Nu vandaag:
[ afbeelding ]
Ik kies optie 2 💙quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dinsdag nog:
[ afbeelding ]
Nu vandaag:
[ afbeelding ]
Die sneeuw mag best wegdooien, heb je nu haast niets meer aanquote:
Zo heel veel verschil zit er niet tussen de twee runs, zelfs dinsdag lieten de meeste ensemble leden dooi zien na het weekend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dinsdag nog:
[ afbeelding ]
Nu vandaag:
[ afbeelding ]
Beetje verwarrende Amber Alertquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Het zuiden van Engeland heeft ook een waarschuwing voor zeer zware windstoten.
100 miles = 160 km.
[ x ]
True.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo heel veel verschil zit er niet tussen de twee runs, zelfs dinsdag lieten de meeste ensemble leden dooi zien na het weekend.
Ben benieuwd. Komt potentieel een bak ellende en chaos aan zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen dus regen, ijzel en later weer sneeuw
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |