Ik ben d'r bang voor dat het voor het hele zuiden en midden gewoon een treurige regenbende met een stormachtige windt wordt. Het noordoosten gaat dan de diepvries in met een bak sneeuw. Maar denk dat die grens ook voor ons te noordelijker komt te liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef MissHobje het volgende:
Schijnbaar wordt het nog even spannend vrijdag/zaterdag met het weer? Ik hoop maar dat het mee valt..en vooral zaterdag ochtend vroeg met de gladdigheid.
Gevoelstemperatuur of?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag overdag -6 en in de nacht misschien -15. Frisjes
Werkelijke temperatuurquote:
Kan ook nog wel code rood worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm voor nu code oranje voor de wadden / Friesland / Groningen / Drenthe.
[ afbeelding ]
SNILquote:
Dat ze al zo vroeg met code oranje komen doet mij denken dat ze wel met rood gaan komen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:55 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Kan ook nog wel code rood worden.
Dat vermoeden heb ik ook inderdaad. Maar ze wachten eerst nog af, voor meer betrouwbaarheid, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ze al zo vroeg met code oranje komen doet mij denken dat ze wel met rood gaan komen.
Ik hou het wel bij het KNMI.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wetteronline gaat al uit van “rood”.
Vanaf vanavond 00.00 uur geldt code oranje in de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en de Waddeneilanden vanwege sneeuw in combinatie met veel wind. Hierdoor kan sneeuwjacht ontstaan.quote:Een code rood kondigen wij op zijn vroegst 24 uur van tevoren aan. Houd onze liveblog in de gaten voor de actuele ontwikkelingen rondom de huidige weersituatie: https://knmi.nl/over-het-(...)dheid-5-januari-2026. Hopelijk weet je zo voldoende!
Iedereen gaat een keer dood.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alleen weten of we dood gaan
Dank voor deze geruststelling.quote:
Van de storm gaan we hier geen last krijgen. Die trekt voornamelijk over Frankrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor deze geruststelling.
Maar wordt het ook de storm des doods?
Dank dan hoef ik geen maatregelen te treffen en rustig nog een extra dagje levenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Van de storm gaan we hier geen last krijgen. Die trekt voornamelijk over Frankrijk.
Maar die hebben ook code paars. Dus vergelijkbaar met code oranje hier denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wetteronline gaat al uit van “rood”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |