Goed idee!quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ik heb zojuist een lekker kopje warme chocolademelk genuttigd.
Merkte ik ook toen ik het pad van m'n bejaarde (en praktisch blinde, dus dat is geen topcombinatie) buurman leeg schepte, er zit een bodemlaag onder van toen het nog natte sneeuw was en die laag is spekglad, en zonder water en zout haast niet weg te krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik vooral gisterenavond toen het weer begon te vriezen, de plekken waar mensen de stoep hadden schoongemaakt was het spekglad, bij het bejaardenhuis was het zelfs het ergste, was een grote ijsplaat
Blizzardquote:In het noorden gaat het in de nacht naar vrijdag langdurig sneeuwen. Door de stevige oostenwind is er kans op sneeuwjacht en kunnen er sneeuwduinen ontstaan.
quote:
Dit is nou winter die winter hoort te zijn, niks 15 graden met zon en in je korte broek in de tuin moeten werken in januariquote:Op woensdag 7 januari 2026 17:37 schreef DemonRage het volgende:
Ondanks dat de reistijd tussen thuis (Eindhoven) en werk (Waalwijk) niet heel veel langer wordt ondanks de sneeuw en dat ik geen enkel moment in de file heb gestaan vind ik het toch...
Kutweer!
Toch geen last van sneeuwballen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het heeft hier de hele dag als een malle gesneeuwd. Dankzij de wind ligt er een halve meter op het balkon en voor op de raamkozijnen ligt een centimeter of twintig. Onze labrador stond bijna tot aan zijn leuter in de sneeuw.
Exact.quote:Op woensdag 7 januari 2026 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit is nou winter die winter hoort te zijn, niks 15 graden met zon en in je korte broek in de tuin moeten werken in januari
Nee, die heeft de dierenarts vakkundig verwijderd.quote:
quote:KNMI: vrijdag sneeuwjacht mogelijk
Nieuwe sneeuwbuien trekken in de nacht van donderdag op vrijdag over het land. Op veel plekken in het noorden van het land kan 5 tot 10 centimeter sneeuw vallen en op sommige plaatsen 10 tot 15 centimeter, bovenop de sneeuw die er al ligt.
Ook is sneeuwjacht mogelijk, waarbij sneeuw door wind wordt meegenomen. Het kan volgens het KNMI leiden tot sneeuwduinen, hoopjes sneeuw. Het is veel hinderlijker dan sneeuw die rustig dwarrelt, zegt het KNMI.
Linkquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:06 schreef User98182 het volgende:
Elfstedentocht kansen zijn nog verder gestegen
Niet bepaald.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:06 schreef User98182 het volgende:
Elfstedentocht kansen zijn nog verder gestegen
2-0 alstublieftquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, het was leuk. Maar nu heb ik eigenlijk wel weer zin in dubbele cijfers.
Komend weekendquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, het was leuk. Maar nu heb ik eigenlijk wel weer zin in dubbele cijfers.
Doe dan maar 2x het dubbelequote:Op woensdag 7 januari 2026 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komend weekend
Maar wel onder nul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |