Goed bezig, heb ik hier ook gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef Donna het volgende:
De stoepen schoongemaakt bij de oudjes. Heb mijn buurtpunten weer gescoord.
Oh dat doen mensen nog? Hier niemand... 1 in een hele lange straat en daar was het juist gladder van gewordenquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed bezig, heb ik hier ook gedaan
Ja dat merkte ik vooral gisterenavond toen het weer begon te vriezen, de plekken waar mensen de stoep hadden schoongemaakt was het spekglad, bij het bejaardenhuis was het zelfs het ergste, was een grote ijsplaatquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dat doen mensen nog? Hier niemand... 1 in een hele lange straat en daar was het juist gladder van geworden
Heb het idee dat er meer valt dan voorspelt in eerste instantie. Als ik de radar beelden check zie je gewoon dat buien blijven aangroeien aan de kust.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:34 schreef 12Beaufort het volgende:
Droog hier, maar komt nog een pluk aan vanuit het westen.
Ik dacht tot maandag dat 't zelfs verplicht was, blijkt al jaren niet meer zo te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dat doen mensen nog? Hier niemand... 1 in een hele lange straat en daar was het juist gladder van geworden
Lijkt zo, maar ontstaan ook hier telkens nieuwe plukken op de buienradar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:34 schreef 12Beaufort het volgende:
Droog hier, maar komt nog een pluk aan vanuit het westen.
Zeker met warm water de sneeuw laten smelten op de stoepquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik vooral gisterenavond toen het weer begon te vriezen, de plekken waar mensen de stoep hadden schoongemaakt was het spekglad, bij het bejaardenhuis was het zelfs het ergste, was een grote ijsplaat
Klopt, als je het schoonmaakt dan tot de tegels anders werkt het alleen maar averechts bij aanvriezen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik vooral gisterenavond toen het weer begon te vriezen, de plekken waar mensen de stoep hadden schoongemaakt was het spekglad, bij het bejaardenhuis was het zelfs het ergste, was een grote ijsplaat
Die pluk bedoelquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb het idee dat er meer valt dan voorspelt in eerste instantie. Als ik de radar beelden check zie je gewoon dat buien blijven aangroeien aan de kust.
Mag wat kosten, inzet van 5 torenkranen en met de hand het dak schoonschuivenquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Thialf wordt sneeuwvrij gemaakt.
Hier in de buurt wel, de zijstraat daarin tegen dan weer niet en dat zie jequote:Op woensdag 7 januari 2026 15:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Tja als je dan het volgende doet:quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vraag je eromquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zeker met warm water de sneeuw laten smelten op de stoep
Poah dikke John Deere ervoor!quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Thialf wordt sneeuwvrij gemaakt.
[ afbeelding ]
Strooiwagen staat vast op de A7
18mm regen geeft ie aan..quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:45 schreef DonGorgon het volgende:
Alles boven NB krijgt vrijdag sneeuw(storm) 🥳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |