ik ben oude administratie aan het opruimen, pensioen overzichten uit 2022 , nou dat zegt genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan m'n aandacht er maar moeilijk bijhouden, wat een zaadtoernooi
En vergeet de mompelende commentatoren nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weinig toppers en een sfeerloze hal met weinig supporters...
Mogelijk dat het zo nog wat wordt met de buitenlandse toppers.
Had je liever een schreeuwende Joris van den B. gehad dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En vergeet de mompelende commentatoren niet
Van Dijk zal dezer dagen vast nog wel gaan schreeuwen als er iemand hard gaat op de korte afstanden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Had je liever een schreeuwende Joris van den B. gehad dan?
Zand in de motor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:54 schreef Felagund het volgende:
Al ontploft de motor van Rossi nu wel een beetje.
Net nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
Dit gaat op deze flopbaan onder de 4 minuten?
Dark horse voor de Spelen, schrijf maar op!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
Sandrine Tas die na dag een twee zilveren medailles wint, niet direct iets wat je verwacht.
Ik hoop voor haar dat Sporza niet mee leest.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dark horse voor de Spelen, schrijf maar op!
Tas rijdt wel al een prima seizoen, dus heel verrassend is het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Een Belgische die alle Nederlandse verslaat, al is het onze B garnituur.... is toch wel een schande
De Sporza-liveblogger van dienst is in slaap gevallen. Of straalbezopen achter het stuur, want België.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat Sporza niet mee leest.
Ze wordt sowieso de morele winnaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat Sporza niet mee leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |