In de overige seizoenen zou er wel wat meer werk mogen worden gemaakt van de TP ja. Maar bij de mannen denken ze nog steeds dat ze met af en toe een keertje samen rijden er wel zijn. Duurde ook al jaren voordat ze bij de mannen ook gingen duren terwijl de rest het al deed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt maar niet perse voor de OS. Ook in andere seizoenen zodat de bondscoach een idee heeft wie wat kan. Ik heb het idee dat het nu gewoon nattevinger werk is.
Carlijn Achtereekte 2e. Allebei wonderbaarlijk genoeg Olympisch kampioen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef AllesKaputt het volgende:
Esmee Visser op het EK in 2018. Never forget.
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:08 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat Hollaar zijn vinger nooit heeft opgestoken omdat er op je wordt neergekeken door Huizinga en Snellink.
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef Redefine het volgende:
Het is dat er zo een Nederlandse in de eerste rit zit, anders zouden ze een deel daarvan wel missen.
Ja. Zeker als je zelf zoals Hollaar vrij bescheiden bent.quote:
Erbanova lacht hier om.quote:
Zolang je maar geen Eva heet zie ik geen problemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:33 schreef vaarsuvius het volgende:
NOS zegt Zofia, het Poolse spandoek zegt Zosia
Weinig toppers en een sfeerloze hal met weinig supporters...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan m'n aandacht er maar moeilijk bijhouden, wat een zaadtoernooi
Ik ga maar Blind Gekocht kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef Mansjester het volgende:
We hadden ook gewoon naar NEC - Utrecht kunnen kijken. Overdreven afgelasting weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |