SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Dat klopt wel, alleen dan mag ik het nog wel bijzonder en bijzonder fijn vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:15 schreef qltel het volgende: [..] Kleine moeite, en je bent maar 1x per jaar jarig! Dus goede reden voor veel felicitaties!
Oh ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klopt wel, alleen dan mag ik het nog wel bijzonder en bijzonder fijn vinden
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!
En geen verjaardag zonder pinguïns natuurlijk..
Dankquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Jaaaaaaaaaaa en we gaan hier gewoon ff lekker door: gefeliciteerd CotS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel voor dit grote complimentquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:48 schreef Groepfunder het volgende:
Gefeliciteerd met jouw verjaardag, CotS!![]()
Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen, je positieve houding en je eerlijkheid. Wat mij beteft heb jij echt een voorbeeldfunctie hier in R&P.
Oh, sorry. Dat was niet mijn bedoeling. Maar ik meende ieder woord.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel voor dit grote complimentje maakt me super verlegen
Geen sorry! Ik vind het juist super lief en fijn om te lezenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dat was niet mijn bedoeling. Maar ik meende ieder woord.![]()
Verboden woord volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen sorry! Ik vind het juist super lief en fijn om te lezen
+4 van hieruitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:48 schreef Groepfunder het volgende:
Gefeliciteerd met jouw verjaardag, CotS!![]()
Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen, je positieve houding en je eerlijkheid. Wat mij beteft heb jij echt een voorbeeldfunctie hier in R&P.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 06-01-2026 22:52:00 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, je bent lief! En nog steeds jarig. Dus gefeliciteerd! (Of had ik dat vandaag al gezegd?quote:
Heb je geen goede verwarming op je knutselkamer?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een beetje een vage dag
Was koud boven dus weinig geknutseld. En dat werd frusterend
Vanavond wel het nodige gelezen, echter ook veel afgeleid. Misschien ga ik zo nog even bezig
Merk dat ik gewoon kriegel word van dit soort dagen
Enkelglas is het probleemquote:Op woensdag 7 januari 2026 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je geen goede verwarming op je knutselkamer?
Misschien een infraroodplaat een idee ?
Voelt al heel snel behagelijk en hoef je niet een eeuwigheid je plekje voor te verwarmen.
bij de action heb je van dat plasticquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Enkelglas is het probleem
Het wordt er in de winter gewoon amper warm helaas
Dank je wel! Het is gewoon even fijn om te sparren met haarquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef Ole het volgende:
Ik ga ook de straat niet op als het glad is! Veel te bang om te vallen. Goed dat je die afspraak hebt gemaakt. Hulp vragen is zo belangrijk. Heb er zelf ook moeite mee hoor. Maar heb gemerkt dat het helemaal niet erg is. En beter op tijd vragen.
Heb je wel kunnen slapen inmiddels?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 01:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze nacht wordt het hem zo niet
Word maar niet rustig genoeg. Misschien zo op de bank gaan liggen, soms lukt het dan wel
Edit: bijna drie uur en ben nog steeds niet moe. Zo frustrerend dit. Om zes uur gaat de wekker. In bed gaan liggen is niet slim, kan hem beter doortrekken of nu eventjes op de bank liggen. Lastige keuze...
Om zes uur gaan liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen inmiddels?
Succesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om zes uur gaan liggen
Werd elk kwartier wakker
Om acht uur gaf ik het op
Straks belt de psych, dus even vragen of ik een pammetje mag komende nacht (dat gaat mogen)
Je kan niet altijd positief zijn. Een keer balen is niet erg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit er even flink doorheen
Voel me rot... nergens zin in
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
Normaal ben ik erg positief. Alleen dat lukt me vandaag echt even niet
Balen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
Normaal ben ik erg positief. Alleen dat lukt me vandaag echt even niet![]()
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Balen.
Maar daar heeft iedereen weleens last van.
Trek het je niet aan!
Vervelend, maar geen groot probleem toch? Dan gaat het morgen vast beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeg naar bed
Slaappil en dan rust ik vast goed uit
Alleen even moeite met relativeren
Naja en een boel te mopperen. Kleine dingen die groot worden als je moe bent en even pessimistisch bent
vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan niet altijd positief zijn. Een keer balen is niet erg.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
mag je mag ook best een baal dag hebben he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |