Dank je wel! Het is gewoon even fijn om te sparren met haarquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef Ole het volgende:
Ik ga ook de straat niet op als het glad is! Veel te bang om te vallen. Goed dat je die afspraak hebt gemaakt. Hulp vragen is zo belangrijk. Heb er zelf ook moeite mee hoor. Maar heb gemerkt dat het helemaal niet erg is. En beter op tijd vragen.
Heb je wel kunnen slapen inmiddels?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 01:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze nacht wordt het hem zo niet
Word maar niet rustig genoeg. Misschien zo op de bank gaan liggen, soms lukt het dan wel
Edit: bijna drie uur en ben nog steeds niet moe. Zo frustrerend dit. Om zes uur gaat de wekker. In bed gaan liggen is niet slim, kan hem beter doortrekken of nu eventjes op de bank liggen. Lastige keuze...
Om zes uur gaan liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen inmiddels?
Succesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om zes uur gaan liggen
Werd elk kwartier wakker
Om acht uur gaf ik het op
Straks belt de psych, dus even vragen of ik een pammetje mag komende nacht (dat gaat mogen)
Je kan niet altijd positief zijn. Een keer balen is niet erg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit er even flink doorheen
Voel me rot... nergens zin in
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
Normaal ben ik erg positief. Alleen dat lukt me vandaag echt even niet
Balen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
Normaal ben ik erg positief. Alleen dat lukt me vandaag echt even niet![]()
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Balen.
Maar daar heeft iedereen weleens last van.
Trek het je niet aan!
Vervelend, maar geen groot probleem toch? Dan gaat het morgen vast beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeg naar bed
Slaappil en dan rust ik vast goed uit
Alleen even moeite met relativeren
Naja en een boel te mopperen. Kleine dingen die groot worden als je moe bent en even pessimistisch bent
vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben moe en verveeld
Het is rottig weer
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan niet altijd positief zijn. Een keer balen is niet erg.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
mag je mag ook best een baal dag hebben he
wat doe je met alle dingetjes die je hebt gehaakt?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren was even ruk
Afgelopen nacht lekker geslapen. Nu aan het haken afwisselen met puzzelen.
Morgen nog een woonkamerdagje, ook wel fijn. Maandag heb ik drie (ja echt drie) afspraken staan
Woensdag pas weer vrij, maar kan dinsdagmiddag na het haakclubje boven zitten. Moet alleen even een werkje verzinnen om mee te nemen. Daar denk ik nog even over na
Die blijven een tijdje staan en gaan daarna naar de weggeefkastquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doe je met alle dingetjes die je hebt gehaakt?
aah wat mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die blijven een tijdje staan en gaan daarna naar de weggeefkast
Moet zeggen dat ze ook altijd in een noodtime weg zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah wat mooi
want je haakt echt mooie dingen
daar is ook niks mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze ook altijd in een noodtime weg zijn
Dat geeft wel voldoening
En bepaalde dingen gaan niet weg. Daar ben ik aan gehecht
In principe haak ik niet voor anderen. Uitzonderingen daar gelatenquote:
Waar word je dan wakker van? Heb dat zelf ook vaak.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk slaap ik vannacht ook weer eens goed. Elke nacht wordt ik rond de klok van twee en de klok van vier wakker. Zwaar irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |