Mensen die ik via FB ken, die wonen daar zelf net, we hebben al een afspraak staan, die waren die straat al voor me gaan bekijken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat het een bouwpakket was, maar mijn fantasie ging even op de loop.
Heb je bij jou in de buurt daar ook mensen wonen die je al kent? Spreek je Hongaars?
Huis, tuin, -keuken en oprit Hongaars.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mensen die ik via FB ken, die wonen daar zelf net, we hebben al een afspraak staan, die waren die straat al voor me gaan bekijken.
Hongaars is echt vet moeilijk, ik doe duolingo en dat gaat best lekker maar ik ga wel ook een cursus doen.
Ik pik talen wel echt heel snel op dus ik heb goede hoop dat ik snel mijn huis tuin en keuken Hongaaqrs onder de knie heb.
Ik vind dat eigenlijk zowel raar als zonde. Waarom zou je zelf niet correct behandeld willen/mogen/moeten worden? Je hebt net zo veel waarde als je kinderen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar de dingen die normaal gebeuren, gaan om haar zelf. Nu gaat het niet om haarzelf. Ik laat ook meer met mij sollen dan dat ik met mijn kinderen laat sollen. Zo heel raar is het niet toch? En na een paar dagen stressen vind ik het totaal niet raar om even te ventileren.
Sterker nog, door voor jezelf op te komen leren je kinderen dat ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk zowel raar als zonde. Waarom zou je zelf niet correct behandeld willen/mogen/moeten worden? Je hebt net zo veel waarde als je kinderen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk zowel raar als zonde. Waarom zou je zelf niet correct behandeld willen/mogen/moeten worden? Je hebt net zo veel waarde als je kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Laat dat keuken nog maar weg trouwens 🤣quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Huis, tuin, -keuken en oprit Hongaars.
Ooh, zekerquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Gebeurtquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Had een andere zin in mind: het was niet alleen die post van jou. Gebeurd met spreken ook wel es en dan krijg ik ook van die rare zinnen met stomme fouten
Kan beide, het is me gebeurd en het gebeurt mequote:
Is het niet dik? Bij mijn dochter werd het snel dik, en dat was gebroken. Ik zou ook denken gekneusd. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef Hupje het volgende:
Ego post, bijlees doe ik straks![]()
Ik weet, geen medisch advies op internet enzo. Maar, hoeveel zorgen moet ik me maken over iets gebroken? J is uitgegleden in de sneeuw en op zijn hand/pols gevallen. Hij kan niet knijpen met zijn hand zonder pijn (hij wijst dan naar wijsvinger, duim en richting pols). Hij kan wel zijn hele hand omdraaien (handpalm naar boven), al zijn vingers buigen, strekken en ronddraaien. Hij kan ook zijn hand plat zetten en er dan op drukken.
Ik neig zelf naar gekneusd, maar wil niet zo'n moeder zijn die er te licht over denkt
Een juf tegenspreken!quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan beide, het is me gebeurd en het gebeurt me
Ik heb het recent 2x gehad met B. De ene x HAP, de andere x foto. De HAP vroeg of het dik was en of hij zelf zijn hand kon bewegen. Het was nee en ja en dat was reden om niet met spoed langs te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef Hupje het volgende:
Ik weet, geen medisch advies op internet enzo. Maar, hoeveel zorgen moet ik me maken over iets gebroken? J is uitgegleden in de sneeuw en op zijn hand/pols gevallen. Hij kan niet knijpen met zijn hand zonder pijn (hij wijst dan naar wijsvinger, duim en richting pols). Hij kan wel zijn hele hand omdraaien (handpalm naar boven), al zijn vingers buigen, strekken en ronddraaien. Hij kan ook zijn hand plat zetten en er dan op drukken.
Ik neig zelf naar gekneusd, maar wil niet zo'n moeder zijn die er te licht over denkt
Als BHV’er schat ik op basis hiervan in dat het gekneusd is. Vooral dat draaien en er kracht op zetten zijn indicaties. Maar een polsgewricht heeft zoveel kleine botjes dat ik er wel een HAP-telefoontje aan zou wagen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef Hupje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |