abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219779634
Ga je ook kippen houden oh oh? En geitjes? Ik zie het helemaal voor me.
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:26:25 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219779664
Kippen wel, geiten staan nog ter discussie, die zouden fijn zijn voor het gras maar die vreten altijd van alles uit , mijn oma had ze vroeger, die zijn wel echt ondernemend, dus dat weet ik nog niet zo :D
Maar mss wel, er is een stal bij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:27:43 #253
176471 oh-oh
pi_219779680
Ik ben wel voor een varken voor de slacht, maar die kennis is nogal teergevoelig.
Maar ja, ik heb een goede vriend die jager is die is zijn tripje deze herfst al aan het plannen, die zegt koop maar vast een extra diepvries , dus dan is dat varken niet nodig.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:29:35 #254
176471 oh-oh
pi_219779705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:22 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik had al een vermoeden dat het een bouwpakket was, maar mijn fantasie ging even op de loop ;) .
Heb je bij jou in de buurt daar ook mensen wonen die je al kent? Spreek je Hongaars?
Mensen die ik via FB ken, die wonen daar zelf net, we hebben al een afspraak staan, die waren die straat al voor me gaan bekijken.
Hongaars is echt vet moeilijk, ik doe duolingo en dat gaat best lekker maar ik ga wel ook een cursus doen.
Ik pik talen wel echt heel snel op dus ik heb goede hoop dat ik snel mijn huis tuin en keuken Hongaaqrs onder de knie heb.
( Groucho Marx )
pi_219779737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Mensen die ik via FB ken, die wonen daar zelf net, we hebben al een afspraak staan, die waren die straat al voor me gaan bekijken.
Hongaars is echt vet moeilijk, ik doe duolingo en dat gaat best lekker maar ik ga wel ook een cursus doen.
Ik pik talen wel echt heel snel op dus ik heb goede hoop dat ik snel mijn huis tuin en keuken Hongaaqrs onder de knie heb.
Huis, tuin, -keuken en oprit Hongaars. :P
  FOK!Fotograaf donderdag 8 januari 2026 @ 16:12:06 #256
148247 taxibabe
pi_219780130
Mag ik ook nog even komen klagen? :P
Nadat het bloedprikken dinsdag dus een beetje misging, heb ik een speciale afspraak ingepland op de kinderprikpoli in het ziekenhuis. Ik ging er van uit dat er dan dus wat meer aandacht zou zijn en die huidverdoving etc.

Nou .. het enige verschil was een iets grotere kamer met leuke muurschilderingen. De werkwijze was hetzelfde als dinsdag en ook toevallig dezelfde vrouw die kwam prikken. 1 groot drama dus, hij ging volledig in verzet. Uiteindelijk zijn we dus naar de kinderafdeling gebracht waar een orthopedagoog met hem aan de slag ging en uiteindelijk mocht ze 'tover'pleisters plakken met verdoving die eerst bijna een uur moesten inwerken. Toen duurde het nog een tijdje voordat hij echt vertrouwde dat het verdoofd was en kon er zonder problemen geprikt worden.

Afspraak stond om 13.00 uur en stonden pas om 15.00 weer buiten..
pi_219780164
Wat een vervelende ervaring!

Hier is de kinderprik locatie echt anders. 2 verpleegsters/verplegers, liggend prikken, duidelijk veel ervaring met kinderen en daarna krijgt B altijd meteen suiker in zijn maag zoals superzoete limo.

Huidverdoving hebben wij nooit gedaan omdat je dan inderdaad moet wachten en hij is al bloedzenuwachtig.
  FOK!Fotograaf donderdag 8 januari 2026 @ 16:24:41 #258
148247 taxibabe
pi_219780221
Oh dat is echt heel anders!
Ik denk dat als er andere verpleegsters waren geweest dat het ook al anders was. Maar hij associeerde die vrouw ook gelijk met dinsdag dus dat hielp ook niet en ze kwamen niet eens in buurt van zijn arm met de naald. Ze konden praten als brugman, maar het was gewoon nee.

In eerste instantie wilde hij ook de kinderafdeling niet op, want hij herkende het nog van zijn operatie vorig jaar: 'ik wil niet nog een operatie'. Die zalf was ook echt een noodgreep. Mocht het nog een keer moeten gebeuren ga ik zeker kijken of ik die zalf via de huisarts al kan krijgen zodat ik die thuis al kan smeren/plakken.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:36:00 #259
176471 oh-oh
pi_219780293
Oh zo naar is dat, iets om trauma's voor het leven aan over te houden ;(
Die creme kun je volgens mij wel zelf kopen en thuis al smeren , mocht het nog eens nodig zijn.
Hopelijk gewoon nooit meer!
( Groucho Marx )
pi_219780313
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, maar de dingen die normaal gebeuren, gaan om haar zelf. Nu gaat het niet om haarzelf. Ik laat ook meer met mij sollen dan dat ik met mijn kinderen laat sollen. Zo heel raar is het niet toch? En na een paar dagen stressen vind ik het totaal niet raar om even te ventileren.
Ik vind dat eigenlijk zowel raar als zonde. Waarom zou je zelf niet correct behandeld willen/mogen/moeten worden? Je hebt net zo veel waarde als je kinderen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:43:24 #261
176471 oh-oh
pi_219780335
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat eigenlijk zowel raar als zonde. Waarom zou je zelf niet correct behandeld willen/mogen/moeten worden? Je hebt net zo veel waarde als je kinderen.
Sterker nog, door voor jezelf op te komen leren je kinderen dat ook.
( Groucho Marx )
pi_219780391
Sterker nog: door het hebben van kinderen (en een man) ben ik voor mezelf leren opkomen. :P
pi_219780400
quote:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219780405
Heel stom Taxi! En vooral vervelend. De eerste x bloedprikken met B ging ik naar een gewoon bloedprik punt. Die vrouw was een enorme kenau. Zelfs ik was bang voor haar. Bloedprikken lukte gelukkig wel maar hij wil daar nooit meer heen.

De kinderprik locatie vindt hij ook geen pretje maar ze zijn zo lief voor hem en begripvol dat hij zich er doorheen slaat. En we mogen altijd pas weg als hij weer kleur op zijn wangen heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:02:26 #265
176471 oh-oh
pi_219780486
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Huis, tuin, -keuken en oprit Hongaars. :P
Laat dat keuken nog maar weg trouwens 🤣
( Groucho Marx )
pi_219780749
quote:

[..]
Ooh, zeker :Y Het is alleen dat ik als er iets fout gaat wat mijzelf aangaat (zoals de koude pizza), ik niet snel boos word en het laat gaan, heb ik wat meer begrip zeg maar. Denk ook dat Troel er zo instaat ;)

@Phaidra
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219780751
Ego post, bijlees doe ik straks :@

Ik weet, geen medisch advies op internet enzo. Maar, hoeveel zorgen moet ik me maken over iets gebroken? J is uitgegleden in de sneeuw en op zijn hand/pols gevallen. Hij kan niet knijpen met zijn hand zonder pijn (hij wijst dan naar wijsvinger, duim en richting pols). Hij kan wel zijn hele hand omdraaien (handpalm naar boven), al zijn vingers buigen, strekken en ronddraaien. Hij kan ook zijn hand plat zetten en er dan op drukken.
Ik neig zelf naar gekneusd, maar wil niet zo'n moeder zijn die er te licht over denkt :@
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:32:40 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219780756
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:03 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik zie het :P
Had een andere zin in mind: het was niet alleen die post van jou. Gebeurd met spreken ook wel es en dan krijg ik ook van die rare zinnen met stomme fouten :')
Gebeurt :P
pi_219780760
@Hupje, ik zou sowieso even de HAP bellen voor advies. Sterkte voor J!
If they say
pi_219780770
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Gebeurt :P
Kan beide, het is me gebeurd en het gebeurt me :P
If they say
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:37:54 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219780802
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef Hupje het volgende:

Ik weet, geen medisch advies op internet enzo. Maar, hoeveel zorgen moet ik me maken over iets gebroken? J is uitgegleden in de sneeuw en op zijn hand/pols gevallen. Hij kan niet knijpen met zijn hand zonder pijn (hij wijst dan naar wijsvinger, duim en richting pols). Hij kan wel zijn hele hand omdraaien (handpalm naar boven), al zijn vingers buigen, strekken en ronddraaien. Hij kan ook zijn hand plat zetten en er dan op drukken.
Ik neig zelf naar gekneusd, maar wil niet zo'n moeder zijn die er te licht over denkt :@
Is het niet dik? Bij mijn dochter werd het snel dik, en dat was gebroken. Ik zou ook denken gekneusd. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen.
pi_219780887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Een juf tegenspreken! :o
pi_219780902
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Een juf tegenspreken! :o
Uiteraard :P
If they say
pi_219780945
quote:

Ik heb het recent 2x gehad met B. De ene x HAP, de andere x foto. De HAP vroeg of het dik was en of hij zelf zijn hand kon bewegen. Het was nee en ja en dat was reden om niet met spoed langs te komen.

B kon een week zijn pen niet vasthouden en ook niet knijpen.

Je kan de HAP altijd even bellen voor advies.
pi_219780970
quote:

Als BHV’er schat ik op basis hiervan in dat het gekneusd is. Vooral dat draaien en er kracht op zetten zijn indicaties. Maar een polsgewricht heeft zoveel kleine botjes dat ik er wel een HAP-telefoontje aan zou wagen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:19:12 #276
176471 oh-oh
pi_219781233
quote:

[..]
Niet in deze zinsconstructie...
Grammatica!
En Hupje ik neem aan dat je al aan het bellen bent? De HAP laat je echt niet voor niks komen , die schatten dat wel goed in.
( Groucho Marx )
pi_219781290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:24 schreef taxibabe het volgende:
Oh dat is echt heel anders!
Ik denk dat als er andere verpleegsters waren geweest dat het ook al anders was. Maar hij associeerde die vrouw ook gelijk met dinsdag dus dat hielp ook niet en ze kwamen niet eens in buurt van zijn arm met de naald. Ze konden praten als brugman, maar het was gewoon nee.

In eerste instantie wilde hij ook de kinderafdeling niet op, want hij herkende het nog van zijn operatie vorig jaar: 'ik wil niet nog een operatie'. Die zalf was ook echt een noodgreep. Mocht het nog een keer moeten gebeuren ga ik zeker kijken of ik die zalf via de huisarts al kan krijgen zodat ik die thuis al kan smeren/plakken.
EMLA zalf! Kun je gewoon aanvragen bij de huisarts.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:25:27 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219781299
quote:

Mijn broertje had ooit ook zoiets, achteraf bleek hij de de muis van zijn duim te hebben gebroken, maar mijn moeder dacht lang dat het gekneusd was en hij is dus pas een paar dagen later eindelijk naar de ha gegaan. Ik zou inderdaad even advies vragen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219781515
Hier bij dochter toen ook pas na een paar dagen gegaan toen ze nog niet echt kon lopen (had toen een scheurtje in haar enkel uiteindelijk).
Ik ben zelf meestal van een dagje aankijken.

Bij een breuk wijzen ze vaak 1 specifieke plek aan die pijn doet. En bij koelen schieten ze vaak zowat de lucht in van de pijn. Dus dat zou je ook nog even kunnen proberen.

En verder bij twijfel gewoon even bellen. We kunnen er niet in kijken, dat kan alleen met röntgen.
pi_219781582
Ze stellen bij de HAP ook echt goede, gerichte vragen. Ik vond het iig erg fijn om even te overleggen.
Ik heb zelf 2 jaar met een gebroken knieschijf rondgelopen dus ik bel bij twijfel eigenlijk altijd even.

Ik vind het zo fijn om je enthousiasme te lezen oh oh, hopelijk blijf je ons zo meenemen in je avontuur. Geiten vreten alles volgens mij he? Dat is wel een dink denk ik ja. Koop je gewoon 1 koe, heb je meteen melk ;)
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:08:43 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219781736
Mosterd na de maaltijd, maar ik ga nog even door hoor! :Y) Ik was even druk, maar nog niet klaar. ;) Veel te lekker om er nog even in te blijven hangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Schanu het volgende:
Volgens mij deelde Mush hier 1 post met frustratie. Ongeacht of je die frustratie begrijpt of niet, is dit niet juist de plek waar we veilig moeten kunnen ventileren? De discussie die nu is ontstaan komt door reacties op Mush haar post, betekent mijn inziens niet dat zij er in blijft hangen, alleen dat ze haar punt duidelijker wil maken. Fijn dat je dochter thuis is Mush!

Troel, wat fijn dat de behandeling bij de tandarts zo goed ging en dat ze de goede vulling meteen hebben kunnen plaatsen! Hopelijk kan je snel weer iets anders eten dan kwark :*
Veilig... laten we het wel even in het juiste perspectief houden he!
Je ventileert maar een eind weg, maar dan moet je ook accepteren dat je af en toe wat tegengas krijgt. Vooral als negativiteit over van alles de overhand heeft (in mijn ogen dan!). En zeker als het dan zo'n uitzonderlijke situatie is en ik (!) vind dat je buitensporig loopt te tieren dan kan ik het niet laten om daar ook eens een keer wat van te zeggen in plaats van dat eeuwige 'ochochoch, wat heb je het toch zwaar, de hele wereld is tegen je'.

Ga ik even verder met het neurien van het OUD-bankjes-lijflied:
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:09:16 #282
176471 oh-oh
pi_219781742
Koeien geven alleen maar melk als ze kalfjes hebben!
Oh en ik lust geen melk , wel geitenmelk,
Maar geiten eten alles en slopen ook alles en die lopen altijd weg dus tja.
Mijn vriendin die me zou brengen heeft dat net bevestigd. we huren een camper en gaan rustig die kant op dan!
( Groucho Marx )
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:10:34 #283
176471 oh-oh
pi_219781750
Maar we zagen wel de meest schattige mini koeien te koop in Ozd!
O+
( Groucho Marx )
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:11:42 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219781766
quote:

[..]
Als mijn oma wielen had gehad dan zou ze een fiets zijn.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:12:56 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219781777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:12 schreef taxibabe het volgende:
Mag ik ook nog even komen klagen? :P
Nadat het bloedprikken dinsdag dus een beetje misging, heb ik een speciale afspraak ingepland op de kinderprikpoli in het ziekenhuis. Ik ging er van uit dat er dan dus wat meer aandacht zou zijn en die huidverdoving etc.

Nou .. het enige verschil was een iets grotere kamer met leuke muurschilderingen. De werkwijze was hetzelfde als dinsdag en ook toevallig dezelfde vrouw die kwam prikken. 1 groot drama dus, hij ging volledig in verzet. Uiteindelijk zijn we dus naar de kinderafdeling gebracht waar een orthopedagoog met hem aan de slag ging en uiteindelijk mocht ze 'tover'pleisters plakken met verdoving die eerst bijna een uur moesten inwerken. Toen duurde het nog een tijdje voordat hij echt vertrouwde dat het verdoofd was en kon er zonder problemen geprikt worden.

Afspraak stond om 13.00 uur en stonden pas om 15.00 weer buiten..
:o Wat suf zeg! :o Je zou toch verwachten dat die toverpleisters wat sneller tevoorschijn gehaald kunnen worden! :o
pi_219781806
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:11 schreef amaranta het volgende:

[..]
Als mijn oma wielen had gehad dan zou ze een fiets zijn.
Waarom geen auto? Een classic car!
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:20:52 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219781884
Oh, en even nuanceren... dat liedje van Kaandorp... gaat echt niet voor iedereen op, ik lees hier echt heel veel hele verdrietige en schrijnende verhalen. Maar dus ook een heleboel gezeik en negativiteit om niks. En daar is het liedje voor bedoeld!
Verder alleen maar liefde, niks dan liefde! O+
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:23:24 #288
176471 oh-oh
pi_219781917
Hier is nu alle sneeuw weggeregend al!
( Groucho Marx )
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:24:31 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219781934
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:20 schreef BE het volgende:
Oh, en even nuanceren... dat liedje van Kaandorp... gaat echt niet voor iedereen op, ik lees hier echt heel veel hele verdrietige en schrijnende verhalen. Maar dus ook een heleboel gezeik en negativiteit om niks. En daar is het liedje voor bedoeld!
Verder alleen maar liefde, niks dan liefde! O+
Ik zeg het regelmatig tegen mijn groep 3ers (of andere leerlingen) die “zeuren” alleen zeg ik dan jeetje hashtag zwaarleven hoor
pi_219782128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Hier is nu alle sneeuw weggeregend al!
Ik las: weggerend. :')
pi_219782235
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik las: weggerend. :')
Ik ook!

Ai ja dat is waar met mijn briljante koe idee. Dan maar een robotmaaier. ;)
Gekke vraag misschien maar gaat je hele roedel mee de camper in oh oh?
  FOK!Fotograaf donderdag 8 januari 2026 @ 19:44:42 #292
148247 taxibabe
pi_219782308
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
EMLA zalf! Kun je gewoon aanvragen bij de huisarts.
Ik zag vanavond dat ze bij de apotheek zelfs vrij te verkrijgen zijn.

Maar ik ging er een klein beetje vanuit dat ze daar zelf wel mee kwamen omdat ik bij het (online) maken van de afspraak had aangegeven dat het voor de kinderprikpoli ging. Maar blijkbaar dacht ik daar te makkelijk over. Anders had ik wel gebeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:12 schreef BE het volgende:

[..]
:o Wat suf zeg! :o Je zou toch verwachten dat die toverpleisters wat sneller tevoorschijn gehaald kunnen worden! :o
Nou .. precies dit..

Het liefste zou ik het hem gunnen dat hij zonder zo'n pleister ff bloed zou prikken. Want een eventuele volgende keer gaat 'ie, hem kennende nu echt niet doen zonder pleister.
pi_219782444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:08 schreef BE het volgende:
Mosterd na de maaltijd, maar ik ga nog even door hoor! :Y) Ik was even druk, maar nog niet klaar. ;) Veel te lekker om er nog even in te blijven hangen.
[..]
Veilig... laten we het wel even in het juiste perspectief houden he!
Je ventileert maar een eind weg, maar dan moet je ook accepteren dat je af en toe wat tegengas krijgt. Vooral als negativiteit over van alles de overhand heeft (in mijn ogen dan!). En zeker als het dan zo'n uitzonderlijke situatie is en ik (!) vind dat je buitensporig loopt te tieren dan kan ik het niet laten om daar ook eens een keer wat van te zeggen in plaats van dat eeuwige 'ochochoch, wat heb je het toch zwaar, de hele wereld is tegen je'.

Ga ik even verder met het neurien van het OUD-bankjes-lijflied:
Bekijk deze YouTube-video
Joh, je neuriet en hangt er maar lekker een end in weg. Zegt toch echt meer over jou dan over mij want ik was er al lang klaar mee. Lekker het vuurtje oppoken :r , heb je nu een fijne avond? Ik gun het je :)
If they say
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:07:03 #294
176471 oh-oh
pi_219782673
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ook!

Ai ja dat is waar met mijn briljante koe idee. Dan maar een robotmaaier. ;)
Gekke vraag misschien maar gaat je hele roedel mee de camper in oh oh?
Ja en Denzel ook. Daar moet ik een verklaring voor regelen dat het geen handel is voor ik ga nog.
( Groucho Marx )
pi_219783212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Joh, je neuriet en hangt er maar lekker een end in weg. Zegt toch echt meer over jou dan over mij want ik was er al lang klaar mee. Lekker het vuurtje oppoken :r , heb je nu een fijne avond? Ik gun het je :)
Ja hallo, BE mag gewoon haar zegje doen en ventileren in dit veilige topic.
Dat is, nondeju, helemaal niks opstoken.
pi_219783217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja en Denzel ook. Daar moet ik een verklaring voor regelen dat het geen handel is voor ik ga nog.
Denzel Hongarije. O+
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:47:35 #297
176471 oh-oh
pi_219783245
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Denzel Hongarije. O+
😂
( Groucho Marx )
pi_219783255
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja hallo, BE mag gewoon haar zegje doen en ventileren in dit veilige topic.
Dat is, nondeju, helemaal niks opstoken.
Ah, dus zij mag haar mening geven, over mij maar ik mag niet mijn mening geven over haar. Duidelijk :W
If they say
pi_219783261
Overigens sowieso een dooddoener, in welke discussie of gesprek ook: ik ben er klaar mee.
Alsof de ander dan ook maar klaar is.
pi_219783268
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ah, dus zij mag haar mening geven, over mij maar ik mag niet mijn mening geven over haar. Duidelijk :W
Not what I said. :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')