Doemscenario. Brr.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nog even bidden dat als Freek helaas overlijdt aan die slopende ziekte, het niet tijdens de stemweek gaat zijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:44 schreef Cassa95 het volgende:
Ja, Kygo staat al met Dancing Feet en doorbraakhits Firestone en Stole The Show op de keuzelijst. Maar hebben het allemaal nooit gehaald nee. Vorig jaar vlak voor de stemweek was er nog een uitverkochte Ziggo-show, maar als dat zelfs niet helpt dan vrees ik dat het nooit gaat lukken. En dat terwijl het Faded bijvoorbeeld wel al 10 jaar lukt.
Blijkt fake news. Tim zit wel op die uren, maar met een themauitzending over George en Barry. Ook leuk. Natuurlijk compleet met een stukje app-dwang, want wat is 2 zonder app-dwang tegenwoordig: https://www.nporadio2.nl/(...)n-van-golden-earringquote:Op maandag 26 januari 2026 12:12 schreef Tussle266 het volgende:
Na de afgelopen 2 weken zou ik zeggen dat Corné naar 5, Evelien op de Soul Night en Jasper op de Album Show geen slechte zet zou zijn. Dat maakt de kans dat de stagiair in november nog wat vaker 6 gooit ook flink groter.
En trouwens, ik zie dat Tim vrijdag weer Pauls 90's doet. Aangezien die jaren 90 toch wel wat machtiger worden, wel fijn als hij wat van de verzamelde werken die het goed deden bij zijn vorige werkgever meeneemt, want we missen er nog wel wat. Nummer 19, 25, 26, 40, 57, 74, 79, 90, 96 en 99 om maar wat te noemen. Hoeft niet allemaal tegelijk, maar als je er toch bent...
Als het lijstje een beetje redelijk is, lijkt dat me ook nog altijd wel leuk met jullie. En aangezien ze hem zelf gaan samenstellen, moeten we dat nog maar afwachten. Die obsessie met de app, appsessie, die ze hebben de laatste tijd, maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou het wel bij beppen over 80s platen
Als ie wat mij betreft goed gezongen was had ie 30 plekken kunnen pakken denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Dreamer vind ik echt wel een fijn plaatje hoor, opmerkelijk dat die nu al langskomt in de ranking. Zelf had ik hem op plek 9.
Bijzonder inderdaad, zeker als je zag hoe men meezong met Mama I'm Coming Home tijdens het afscheidsconcert.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vooral jammer dat de stagiair zijn dartpijl op deze gooide en niet op Mama I’m Coming Home of Mr. Crowley.
Dreamer is toch ook gewoon een bekend nummer? Enige solonummer van Ozzy dat ik kendequote:Op donderdag 29 januari 2026 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad, zeker als je zag hoe men meezong met Mama I'm Coming Home tijdens het afscheidsconcert.
Dat lijkt me dan toch een veel logischere keuze.
En ja Mr Crowley is natuurlijk ook flink bekend, mede dankzij Guitar Hero vermoed ik
Ik ben het wel met Mex eens dat Dreamer na de dab geen lang lijstleven beschoren is. Voor met name Mama… zou dat anders geweest zijn (alleen al 150 miljoen streams versus 350 miljoen streams) vanuit fanperspectief. Die stond bijvoorbeeld in ‘24 al bij Kink in de 90’s lijst, toen was Ozzy nog spring (nou ja) levend.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dreamer is toch ook gewoon een bekend nummer? Enige solonummer van Ozzy dat ik kende
Kan me ook wel voorstellen dat mensen iets meer een symbolische waarde in dat nummer zien tegenover Dreamerquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Mex eens dat Dreamer na de dab geen lang lijstleven beschoren is. Voor met name Mama… zou dat anders geweest zijn (alleen al 150 miljoen streams versus 350 miljoen streams) vanuit fanperspectief. Die stond bijvoorbeeld in ‘24 al bij Kink in de 90’s lijst, toen was Ozzy nog spring (nou ja) levend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |