Juist, raar gedoe, al heel lang geleden mee gestopt, goede voornemens.quote:
Dat werkt bij mij niet, dan gaan mensen er naar vragen iedere keer. Binnenkort is duidelijk genoeg vind ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
nou en.
als ze ernaar vragen kun je altijd "morgen" zeggen
dat kun je ook elke keer zeggenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, dan gaan mensen er naar vragen iedere keer. Binnenkort is duidelijk genoeg vind ik.
Stomme meningenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen dan over verdeeld.
Alles kanquote:Op maandag 5 januari 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeert
[ afbeelding ]
met ijs ?
maņana, maņanaquote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar als ik het over een half jaar nog zeg dan is het gewoon mislukt, dat binnenkort.
zeg dan niksquote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar als ik het over een half jaar nog zeg dan is het gewoon mislukt, dat binnenkort.
Ik zei alleen dat ik een peuk ging roken, toen kreeg ik bijdehand commentaar en dan begin ik ook weer.quote:
Jij bent ook niet echt hequote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook al is het niet echt, het is wel schattig.
Klopt, ik ben hartstikke fake.quote:
Dat hoeft toch niet,quote:Op maandag 5 januari 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hartstikke fake.
Ga ik nu met mijn fake reet naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Jawel want ik ben moe, bedtijd voor mij.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet,
je weet dat we allemaal niet bestaan he,
we zijn allemaal onderdeel van een verziekte AI creatie
Van Helene?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:05 schreef chufi het volgende:
Ik luister nog ff een Live concert af in vnl Duits trouwens
Dat zegt me dan weer niets.quote:
Thuis concert voor select publiekquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets.
Goed concert?
Das best langquote:
Hulloquote:
Hullo Harns kun je al een beetje schaatsen daar?quote:
Er rijden geen treinen wegens bevroren bovenleidingenquote:
Het is hier boven nulquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Harns kun je al een beetje schaatsen daar?
Was het toch fakenewsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er rijden geen treinen wegens bevroren bovenleidingen
En vrijdag kan het gaan stormen, dan schommelen ze te hard etcquote:
Lekker.quote:
Ja dat zeiden ze steeds; gisteravond zou het ook gaan sneeuwen, geen vlok gezien!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Lovely het volgende:
Er komt veel sneeuw aan morgen ochtend sowieso en vrijdag en zondag ook
Hier is een beetje gevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze steeds; gisteravond zou het ook gaan sneeuwen, geen vlok gezien!![]()
Morgen weer een paar cmquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Lovely het volgende:
Er komt veel sneeuw aan morgen ochtend sowieso en vrijdag en zondag ook
En vrijdag waarschijnlijk in het noorden.quote:
Dan nog meerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En vrijdag waarschijnlijk in het noorden.
En wat daarna gebeurt is nog interessanter...maar nog veel te ver weg.quote:
Volgende week regenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En wat daarna gebeurt is nog interessanter...maar nog veel te ver weg.
Ik hoop het niet.quote:
De onzekerheid is nogal groot. Het kan vriezen of het kan dooienquote:
Ligt idd maar net hoe de wind waaitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De onzekerheid is nogal groot. Het kan vriezen of het kan dooienIn een land als Nederland valt het weer over een week maar slecht te voorspellen.
Is het niet zo dat 'echte winters' in Nederland altijd een voorafje hadden, dan 2 weken getrut met regen, en dan serieuze kou ?quote:
Winters waar het onafgebroken koud is, zijn uiterst zeldzaam in Nederland. Meestal houdt het bij twee weken winter echt wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 'echte winters' in Nederland altijd een voorafje hadden, dan 2 weken getrut met regen, en dan serieuze kou ?
Update:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
Er rijden weer treinen (volgens een winterdienstregeling) maar zie er maar eens te komen...
Het hele stationsplein is afgesloten.
[ afbeelding ]
Ik zag het ja. Ik moest eigenlijk daar doorheen, maar met even omlopen kwam ik er ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Update:
Het is afgesloten vanwege sneeuw op het bollendak.
https://www.duic.nl/algem(...)vanwege-sneeuw-op-he
Verkeerde topicquote:
Oh dat zag ik ook al voorbij komenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer. Dit is niet echt toch?
Ik zat er gister nog aan te denken....zijn er mensen die hier een complot in zien of iets dergelijks![]()
@:FreshFruit
[ x ]
Vlieg er even overheen met een helicopterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Update:
Onzin.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef RedShoe het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer. Dit is niet echt toch?
Ik zat er gister nog aan te denken....zijn er mensen die hier een complot in zien of iets dergelijks![]()
@:FreshFruit
[ x ]
Lijkt wel zo'n Toffifee-verpakkingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Update:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |