Juist, raar gedoe, al heel lang geleden mee gestopt, goede voornemens.quote:
Dat werkt bij mij niet, dan gaan mensen er naar vragen iedere keer. Binnenkort is duidelijk genoeg vind ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
nou en.
als ze ernaar vragen kun je altijd "morgen" zeggen
dat kun je ook elke keer zeggenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, dan gaan mensen er naar vragen iedere keer. Binnenkort is duidelijk genoeg vind ik.
Stomme meningenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen dan over verdeeld.
Alles kanquote:Op maandag 5 januari 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeert
[ afbeelding ]
met ijs ?
maņana, maņanaquote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar als ik het over een half jaar nog zeg dan is het gewoon mislukt, dat binnenkort.
zeg dan niksquote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar als ik het over een half jaar nog zeg dan is het gewoon mislukt, dat binnenkort.
Ik zei alleen dat ik een peuk ging roken, toen kreeg ik bijdehand commentaar en dan begin ik ook weer.quote:
Jij bent ook niet echt hequote:Op maandag 5 januari 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook al is het niet echt, het is wel schattig.
Klopt, ik ben hartstikke fake.quote:
Dat hoeft toch niet,quote:Op maandag 5 januari 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hartstikke fake.
Ga ik nu met mijn fake reet naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Jawel want ik ben moe, bedtijd voor mij.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet,
je weet dat we allemaal niet bestaan he,
we zijn allemaal onderdeel van een verziekte AI creatie
Van Helene?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:05 schreef chufi het volgende:
Ik luister nog ff een Live concert af in vnl Duits trouwens
Dat zegt me dan weer niets.quote:
Thuis concert voor select publiekquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niets.
Goed concert?
Das best langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |