Ach ja, die onnozele strijdster Ouwehand...quote:
Er lopen meerdere mannen rond.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is nooit 1 persoon tegen 1.
tip:quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
zal het van jippie() wel niet mogen zeggen
maar wanneer is het godverdomme een keer genoeg met dat geweld van dat <Knip> volk tegen normale nederlanders
Volgens mij mankeert er niks aan je ogen, Ettoquote:
Klopt, daarom zie ik verschil tussen onveranderlijke eigenschappen van mensen en gedrag, ideeën en cultuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij mankeert er niks aan je ogen, Etto
Heeft vooral te maken met lage opleiding en pauperopvoeding. In Tetouan zie je ze niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef Solotovski het volgende:
Je zou er met de dag meer racistisch van worden..
ja of nietquote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tip:
separeer onveranderlijke eigenschappen van mensen, zoals etnicitiet, van gedrag.
Maar waarom zijn ze dan zo agressief? Dat vraag ik me echt af.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Heeft vooral te maken met lage opleiding en pauperopvoeding. In Tetouan zie je ze niet.
Compensatie van hun lafheidquote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze dan zo agressief?
Als je wilt blijven leven, doorrijdenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef Kottnauer het volgende:
Wat is wijsheid als een paar van die kleine schoften met ijsballen proberen een deuk in je auto te gooien? Stoppen of doorrijden?
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
zal het van jippie() wel niet mogen zeggen
maar wanneer is het godverdomme een keer genoeg met dat geweld van dat volk tegen normale nederlanders
sorry zeggen als je blank bentquote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef Kottnauer het volgende:
Wat is wijsheid als een paar van die kleine schoften met ijsballen proberen een deuk in je auto te gooien? Stoppen of doorrijden?
Dat zit ingebakken in het islamitische geloof. Alles wat niet islamtisch is, geven ze op af, kijken ze op neer en zal voor hen moeten wijken. En aangezien ze dat vanaf jongs af aan meekrijgen, komt dat er in dit soort momenten ineens uit; omdat ze zo geprogrammeerd zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
Maar waarom zijn ze dan zo agressief? Dat vraag ik me echt af.
Ik heb zo een gevoel dat 2026 een heel slecht jaar wordt. Of je nou links of rechts of midden bent.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om over dit soort shit de discussie nog aan te gaan. Of het nou voor of tegenstanders of wat dan ook zijn. Het is gewoon zoveel verdorvenheid de laatste tijd. De leeftijd van die zuurstofverspillers, de totaal onzinnige reden, media die het zo verwoordt alsof die arme man daar al uren heeft gelegen voordat hij opgemerkt werd
En dan vrees je straks wat de strafmaat gaat zijn, want zelfs als deugneus moet je toch wel concluderen dat je daar de laatste tijd diep treurig van wordt.
Schrijven we 5 januari. Gadverdamme.
lolquote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bullshit. Het is nature EN nurture.
Oh nee hoor, ik las eigenlijk je reactie verkeerd!quote:Op maandag 5 januari 2026 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet? Iedereen komt gepredestineerd ter aarde ja?
Ik ben in islamitische landen op vakantie geweest en heb bijna alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Jouw verklaring klopt denk ik niet helemaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zit ingebakken in het islamitische geloof. Alles wat niet islamtisch is, geven ze op af, kijken ze op neer en zal voor hen moeten wijken. En aangezien ze dat vanaf jongs af aan meekrijgen, komt dat er in dit soort momenten ineens uit; omdat ze zo geprogrammeerd zijn.
Bent zeker ook even in het kalifaat geweest pikomhoog.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik ben in islamitische landen op vakantie geweest en heb bijna alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Jouw verklaring klopt denk ik niet helemaal.
De gangbare verklaring is dat het hier gaat om nazaten van gastarbeiders die destijds het zwaarste en tegelijkertijd laagstbetaalde werk deden. Wat hebben deze mensen opgebouwd van hun harde werk? Meestal niets. De armoede werd doorgegeven aan de volgende generaties die ook vaak niets kunnen en slecht verdienen (als ze gewoon werk doen en niet in de criminaliteit belanden). De opgebouwde frustratie komt tot uiting in agressie.
Hou toch een keer op man.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik ben in islamitische landen op vakantie geweest en heb bijna alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Jouw verklaring klopt denk ik niet helemaal.
De gangbare verklaring is dat het hier gaat om nazaten van gastarbeiders die destijds het zwaarste en tegelijkertijd laagstbetaalde werk deden. Wat hebben deze mensen opgebouwd van hun harde werk? Meestal niets. De armoede werd doorgegeven aan de volgende generaties die ook vaak niets kunnen en slecht verdienen (als ze gewoon werk doen en niet in de criminaliteit belanden). De opgebouwde frustratie komt tot uiting in agressie.
Tja, dit is simpelweg cultuur. Het betreft een giftige mix van kleins af aan leren dat je thuis het mannetje bent en bijvoorbeeld boven vrouwen/ongelovigen/andersgelovigen staat, in combinatie met een straatcultuur waarin agressie, haantjesgedrag en criminaliteit wordt geromantiseerd.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze dan zo agressief? Dat vraag ik me echt af.
Verdiep je eens in de Islam, in plaats van je op je (goedbedoelde) aannames te verlaten.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
Ik ken veel (klein) kinderen van gastarbeiders. Meesten hebben een goede opleiding, van hbo tot wo master. Het Tokkietuig wat je hier ziet is vaak het resultaat van analfabete importbruiden van de tweede generatie. Vaak ook vatbaarder voor bijv schizofrenie.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Klopt. Deze 'gasten' vierden geen kerstmis, dus wel lieten ze lekker links liggen. Geen taalcursus, geen kennismaken met de westerse of de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Oke, leuk, dat kan. Doet verder niets af aan systematische wangedrag van mensen met een migratieachtergrond in het Westen. Aardig doen tegen betalende Westerse toeristen zegt natuurlijk niet veel over een cultuur.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De meeste gastarbeiders hebben hier veel meer kunnen verdienen dat men in het land van herkomst deed. En die eerste generatie gastarbeiders was eigenlijk relatief weinig problemen mee, het zijn vooral de generaties nadien geweest.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:48 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ja, dan kan je inderdaad gewoon mensen gaan doodslaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Deze 'gasten' vierden geen kerstmis, dus wel lieten ze lekker links liggen. Geen taalcursus, geen kennismaken met de westerse of de Nederlandse cultuur.
En nu loopt alles in de soep en is het is niet onze schuld???
Dit volk komt niet van het ISK hoor. Dat is hier geboren.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Deze 'gasten' vierden geen kerstmis, dus wel lieten ze lekker links liggen. Geen taalcursus, geen kennismaken met de westerse of de Nederlandse cultuur.
Heel moeilijk. Als iemand bijvoorbeeld in een sekte is opgegroeid, mag je dan van iemand individuele eigenschappen verwachten?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe ontiegelijk moeilijk is het om mensen als individuen te zien, en ze te beoordelen op gedrag???
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Heel moeilijk. Als iemand bijvoorbeeld in een sekte is opgegroeid, mag je dan van iemand individuele eigenschappen verwachten?
En de meeste witte blanke vrouwen gaan echt wel hun handtasje wat dichter bij zich houden wanneer je als gekleurde medemens vlak bij ze gaat zitten in de trein of de bus.
Kuddegedrag is mischien wel de meest voorkomende gedragsvorm.
Oh jawel hoor. Toen eenmaal duidelijk was dat onze gastarbeiders hier permanent zouden blijven, schoot de regering zo erg tekort.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oke, leuk, dat kan. Doet verder niets af aan systematische wangedrag van mensen met een migratieachtergrond in het Westen. Aardig doen tegen betalende Westerse toeristen zegt natuurlijk niet veel over een cultuur.
[..]
De meeste gastarbeiders hebben hier veel meer kunnen verdienen dat men in het land van herkomst deed. En die eerste generatie gastarbeiders was eigenlijk relatief weinig problemen mee, het zijn vooral de generaties nadien geweest.
Kortom, wil jij het wangedrag van Rachid (16) en Mohamed (18) anno 2026 ophangen aan het feit dat hun grootvader hier in de jaren 1970 zwaar werk heeft gedaan? Nee, dit slaat echt nergens op.
Wat loop je nou te liegen dan simpel mens die je bent?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee lieverd, JIJ snapt het niet. Dit is het gevolg van wanbeleid van de Nederlandse regering.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:01 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wat loop je nou te liegen dan simpel mens die je bent?
Tot op de dag van vandaag krijgen ze letterlijk alles; voorrang op woningen, een uitkering en lopen er allerlei projecten en subisdies om ze mee te laten doen.
Ze WILLEN niet, snap dat dan.
De Nederlandse regering had toen met het opzeggen van de verdragen omtrent gastarbeiders, deze mensen terug moeten sturen. Helaas besloot de toenmalige van Den Uyl, dat deze mensen allemaal mochten blijven en ook dat familie hierheen mocht worden gehaald. Nou, dat hebben we geweten.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Toen eenmaal duidelijk was dat onze gastarbeiders hier permanent zouden blijven, schoot de regering zo erg tekort.
Ik ga het wangedrag van Rachid (16) en Mohammed (18) niet goedpraten, maar ik wil jullie er wel even op wijzen dat destijds de Nederlandse regering actie had moeten ondernemen en dit niet deed.
Win win he.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Nederlandse regering had toen met het opzeggen van de verdragen omtrent gastarbeiders, deze mensen terug moeten sturen. Helaas besloot de toenmalige van Den Uyl, dat deze mensen allemaal mochten blijven en ook dat familie hierheen mocht worden gehaald. Nou, dat hebben we geweten.
Het waren voornamelijk de werkgevers (bedrijven dus) die dit wel heel erg lekker vonden. Personeel dat zonder protest deed wat je hun opdroeg, zich liet onderbetalen, want het was altijd nog meer dan wat hij thuis kon verdienen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Nederlandse regering had toen met het opzeggen van de verdragen omtrent gastarbeiders, deze mensen terug moeten sturen. Helaas besloot de toenmalige van Den Uyl, dat deze mensen allemaal mochten blijven en ook dat familie hierheen mocht worden gehaald. Nou, dat hebben we geweten.
Nee, die mensen zouden hier tijdelijk zijn en hebben gewoon taalcursussen gekregen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk de werkgevers (bedrijven dus) die dit wel heel erg lekker vonden. Personeel dat zonder protest deed wat je hun opdroeg, zich liet onderbetalen, want het was altijd nog meer dan wat hij thuis kon verdienen.
Taalcursussen en inburgeren was niet nodig, waarom?
Ze waren toch maar gastarbeiders.
En wij maar denken dat we als Westers land zo intelligent zijn.
![]()
![]()
Gezien je zoveel begrip hebt voor de situatie, kun je dan ook zwijgen over hoe erg mannelijke cultuur is?quote:Op maandag 5 januari 2026 19:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk de werkgevers (bedrijven dus) die dit wel heel erg lekker vonden. Personeel dat zonder protest deed wat je hun opdroeg, zich liet onderbetalen, want het was altijd nog meer dan wat hij thuis kon verdienen.
Taalcursussen en inburgeren was niet nodig, waarom?
Ze waren toch maar gastarbeiders.
En wij maar denken dat we als Westers land zo intelligent zijn.
![]()
![]()
In theorie is natuurlijk het grootste gedeelte van de Marokkaanse jeugd afvallig (nu klink ik een beetje als Ansa, if you know you know) omdat ze zich niet houden aan hun geloof.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Ik beoordeel mensen op hun ideeën en gedrag. Niet kleur of etnische afkomst.
Ik heb 1000 keer betere discussies gehad met afvallige Marokkanen dan met zelfverklaarde progressieve witte Hollanders. En tot de islam bekeerde witneusjes zijn het ALLER- ALLERERGST
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |