Modus operandi is ook vaak in tweevoud opereren of meer. Solo zijn het angstige mietjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Meestal als iemand een ijsbal tegen je hoofd gooit, is dat al een teken, dat je er niet mee in gesprek moet gaan, want die hebben schijt.
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet,
Precies. Ik lach dan altijd heel hard dat ik het leuk vind en zeg dan bijvoorbeeld "Heel goed grap, jij leuk! Inshallah!"quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
Meestal als iemand een ijsbal tegen je hoofd gooit, is dat al een teken, dat je er niet mee in gesprek moet gaan, want die hebben schijt.
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet.
Snap het niet, dat was vroeger altijd het moment om hard te lachen en/of weg te rennen. Zeker niet om daarna nog uitgebreid te gaan discussieren met iemand.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zelf weten, natuurlijk. Ik doe het in ieder geval niet.
Zo ging het met Sebastiaan ook, toen hij de 18 jarige pakketbezorger Tarik aansprak omdat die door de woonwijk heen racete.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:17 schreef HSG het volgende:
Tsja... zo gaat het in dit land. Je spreek iemand aan en je wordt dood geschopt.
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Modus operandi is ook vaak in tweevoud opereren of meer. Solo zijn het angstige mietjes.
Ook dat. Leuk land Nederland.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo ging het met Sebastiaan ook, toen hij de 18 jarige pakketbezorger Tarik aansprak omdat die door de woonwijk heen racete.
https://www.ad.nl/binnenl(...)opa-en-oma~a50c6a59/
[ afbeelding ]
Het is nooit 1 persoon tegen 1.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?
Kamervragen zelfs.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:44 schreef Tengano het volgende:
Als het andersom was geweest, ging elke talkshow er over vanavond.
"Wij wordt gewoon niet accepteert. Dit is echt heel verschrikkelijk discriminatie weer!"
Moet je eens zien hoe daadkrachtig de politie dan is.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Nog een paar jaar dan staan de gewapende burger milities op om dit gedrag de kop in te drukken. Deze jongeren staan nu met een paar dagen weer buiten
quote:
quote:"Voorzitter, nu breekt toch mijn klomp! Want wat is er nou in hemelsnaam mis met sneeuwballen gooien? Nu zijn we eindelijk op een punt gekomen dat onze jongeren onze gebruiken overnemen, en dan nog worden ze bekritiseerd!
Wanneer is de witte man dan eindelijk zo ver om deze blijkbaar ingeburgerde jongeren ook gewoon als gelijken en medeburgers te zien?"
Gewoon niks zeggen. Die camera's mogen niet vanwege de privacy. Denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:03 schreef TAmaru het volgende:
Waarom hebben wij nog geen cameratoezicht/CCTV overal? Ik vind het echt absurd dat dat er nog niet is in Nederland.
In Nederland moet je tegenwoordig al een wapen bij je dragen wil je nog veilig ergens iets van kunnen zeggen.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Zulke buurten zouden eens moeten worden schoongeveegd, maar dan ook op grondige wijze. Dat zou trouwens ook moeten gebeuren met menig buurt in bijvoorbeeld de grote steden van bijvoorbeeld Frankrijk en België.
Ik zou wel een voorstander zijn van een soort ICE door zulke buurten te sturen, met de toestemming meteen zware taser en wapenstok in te zetten zodra men fysiek wordt bejegend. Dit soort 'jongeren' moeten op de knieën worden gekregen alvorens men zich gaat gedragen.
Die houden zich afzijdig. Mondt meestal uit in nog meer ellende.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waar waren de omstanders? Een beetje vent kan toch zo'n schriele flikker hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |