SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:35 schreef Caland het volgende:
Nu wordt waarschijnlijk Wellenreuther weer eerste aanvoerder gemaakt, vermoedelijk de enige speler die geen kritiek heeft op Van Persie
Met de spelers die terugkomen van blessure word je ook maximaal 2de, en de rest doet het tot nu toe zo wonderbaarlijk slecht dat we nóg niet naar beneden hoeven te kijken.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
Gaat wel echt dramatische tweede seizoenshelft worden. Geen versterkingen, Don Kloese er uit zou met een fatsoenlijk functionerend bestuur al ingewikkeld zijn maar hij regeert in de huidige constructie letterlijk over zijn eigen kroon. En een verziekte sfeer met een totaalidioot als trainer als kers op de taart.
Hake het half jaar af laten maken?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef fetX het volgende:
Van Persie maakt er een teringzooi van. Te Kloese die natuurlijk niet ingrijpt want dan zet hij zichzelf voor schut en hij wil vast graag td blijven.
Terwijl er best een uitweg is: van Persie ontslaan, Te Kloese als ad houden en aangeven dat er in de zomer een td komt.
Nu gaan we wachten totdat we plek 2 verliezen (want met het aankomende programma gaat dat zeker weten gebeuren) en de situatie onhoudbaar is. Je ziet het van mijlenver aan komen.
Ik ben geen fan van Hake, maar zo door klooien met van Persie kan echt niet meer. Steijn zal inmiddels ook wel klaar met hem zijn voor zover dat niet al zo was. En deze constante wisselingen hebben ook effect op de rest van de selectie.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hake het half jaar af laten maken?
Hake is volgens mij heel degelijk. Niks spannends, maar gewoon stabiel en in staat om die tweede plek te behouden.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hake het half jaar af laten maken?
Grim - Hake is denk ik ook lood om oud ijzer, je zou dan op kwaliteit gewoon 2e moeten worden. RvP gaat alleen maar gekke dingen doen de 2e seizoenshelft dan ben je plek 2 in no-time kwijt.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hake is volgens mij heel degelijk. Niks spannends, maar gewoon stabiel en in staat om die tweede plek te behouden.
Ik denk dat hij al het ge-eikel van Van Persie met lede ogen aanziet. Je hebt ook nog kans dat hij klaar is met die eigenwijze drol en zelf eerder vertrekt.
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren. De eerste pot uit bij Heerenveen win je denk ik al niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ingehaald worden voor plek 2 door dit Ajax zou ook wel weer een knappe prestatie zijn op zich.
Hij mag ook wel ingrijpen dan. Als assistent ben je medeverantwoordelijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hake is volgens mij heel degelijk. Niks spannends, maar gewoon stabiel en in staat om die tweede plek te behouden.
Ik denk dat hij al het ge-eikel van Van Persie met lede ogen aanziet. Je hebt ook nog kans dat hij klaar is met die eigenwijze drol en zelf eerder vertrekt.
Ik denk dat Van Persie daar te onbereikbaar en eigenwijs voor is en zoals ik eerder zei verwacht ik min of meer dat Hake het zat gaat zijn om te trekken aan dat gekke paard en ermee kapt.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij mag ook wel ingrijpen dan. Als assistent ben je medeverantwoordelijk.
Dan snap ik niet dat je blijft zitten. Aan alle kanten overruled worden, wat doe je dan nog? En hoe leuk is dat? Hake kan ook makkelijk elders aan de slag.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Persie daar te onbereikbaar en eigenwijs voor is en zoals ik eerder zei verwacht ik min of meer dat Hake het zat gaat zijn om te trekken aan dat gekke paard en ermee kapt.
Ik heb er inderdaad weinig vertrouwen meer in dat we de CL gaan halen. Dan kun je echt opnieuw beginnen en hoef je de komende jaren niet meer op een kampioenschap te rekenen.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef fetX het volgende:
Nu gaan we wachten totdat we plek 2 verliezen (want met het aankomende programma gaat dat zeker weten gebeuren) en de situatie onhoudbaar is. Je ziet het van mijlenver aan komen.
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren. De eerste pot uit bij Heerenveen win je denk ik al niet.
quote:Afwezig en twijfelgevallen bij Feyenoord
Gaoussou Diarra (blessure)
Oussama Targhalline (Africa Cup)
Bart Nieuwkoop (blessure)
Jakub Moder (blessure)
Gernot Trauner (blessure)
Malcolm Jeng (blessure)
Thomas Beelen (blessure)
Luciano Valente (schorsing)
Anis Hadj Moussa (Africa Cup)
Gijs Smal (twijfelgeval)
Sem Steijn (twijfelgeval)
Givairo Read (twijfelgeval)
Nou, hij lijkt me ook niet iemand die makkelijk opgeeft, op zich geen slechte eigenschap. Zie ook hoe er met hem om is gegaan in het verleden bij andere Nederlandse clubs en hoe hij toch zijn werk bleef doen. Daarnaast is voor zijn kaliber Feyenoord een ontzettend mooie kans, dus nog een reden om het te blijven proberen.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je blijft zitten. Aan alle kanten overruled worden, wat doe je dan nog? En hoe leuk is dat? Hake kan ook makkelijk elders aan de slag.
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
Gaat wel echt dramatische tweede seizoenshelft worden. Geen versterkingen, Don Kloese er uit zou met een fatsoenlijk functionerend bestuur al ingewikkeld zijn maar hij regeert in de huidige constructie letterlijk over zijn eigen kroon. En een verziekte sfeer met een totaalidioot als trainer als kers op de taart.
Nee joh. Ineens is de magic fix gevonden. Net als met die blessuregolf... Als Robin zegt 'geloof mij', dan doen wij dat, als het klapvee dat we zijn, toch?quote:Van Persie belooft veranderingen in spel Feyenoord: 'Weten de kern van problemen'
"Tegenstanders lezen wat er wordt geschreven, dus ik kan niet uitleggen wat ons probleem is geweest en hoe wij het gaan oplossen. Bovendien zou ik dan goed overkomen door nu allerlei scenario's op tafel leggen met een goed tactisch verhaal van hoe we het gaan doen, maar het gaat níet om mij", trapt Van Persie af bij Voetbal International. "Het gaat om de oplossing. Geloof mij: de problemen hebben we allemaal in kaart gebracht. Alle doelpunten en kansen tegen en voor, hoe ze tot stand zijn gekomen, waar de kern van de problemen ligt: we hebben ze op een rij."
Net zoals dat de oorzaak van de blessures was gevonden (lol)quote:Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Ineens is de magic fix gevonden. Net als met die blessuregolf... Als Robin zegt 'geloof mij', dan doen wij dat, als het klapvee dat we zijn, toch?
Houd op hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren. De eerste pot uit bij Heerenveen win je denk ik al niet.
Joh, maar dat schandaal lijkt wel te gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd op hoorZelfs met de handicap die van Persie heet moet je Ajax nog onder je kunnen houden. Het zou toch wel schandalig zijn als dat niet lukt.
Het is alsof we met z'n allen naar een auto-ongeluk in slowmotion aan het kijken zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joh, maar dat schandaal lijkt wel te gaan gebeuren.
Zo’n schuiver, heuveltje af met sneeuw en ijs, waarbij je je alleen hoeft af te vragen waar je uiteindelijk tegenaan botst…quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alsof we met z'n allen naar een auto-ongeluk in slowmotion aan het kijken zijn
Tsjah, we verliezen daar ook redelijk kansloos met 2-0, dus ik kijk nergens van op.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ingehaald worden voor plek 2 door dit Ajax zou ook wel weer een knappe prestatie zijn op zich.
Het ligt nooit aan de Grote Robinquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
Hoewel hij eerstverantwoordelijke is, neemt Van Persie zichzelf niet al te veel kwalijk. "Je maakt heel veel keuzes als coach en ik denk dat ik de meeste keuzes goed heb gemaakt. Sommige pakten misschien minder goed uit, maar spijt heb ik er niet van, want ik heb ze met volle overtuiging gemaakt."
De landstitel, waar Van Persie afgelopen zomer heel nadrukkelijk op had ingezet, is zo goed als uit zicht. Over een nieuw doel wil hij zich nu niet uitspreken. "Ik denk dat we niet zo ver vooruit moeten kijken. We kunnen nu wel heel veel gaan roepen, maar wij moeten nu gewoon beginnen met wedstrijden winnen."
"Ik ben heel open geweest over de verwachtingen die bij een club als Feyenoord horen. Maar tijdens het seizoen loopt het seizoen zoals het loopt en worden er meningen bijgesteld. Van binnenuit en van buitenaf. Uiteindelijk is het belangrijk dat je je aanpast aan de realiteit van het moment."
https://nos.nl/artikel/25(...)l-roepen-maar-winnen
Jezus.
Feyenoord is van plan morgen terug te vliegen tijdens de SNEEUWSTORM DES DOODS.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig zit Heerenveen vast in Spanje.
Jeetje zeg, onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joh, maar dat schandaal lijkt wel te gaan gebeuren.
Ze zijn nu zelfs bang voor Ajaxquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef Coco het volgende:
Zijn er ook nog positieve aanknopingspunten?
Millie is toch best redelijk opgedroogd inmiddels?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve dat monster uit Stranger Things
Normale ontwikkeling wel. Besef dat we een behoorlijke afstand hadden tot PSV en Ajax qua begroting en het doel altijd is/was die kloof te verkleinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef Haringkop2 het volgende:
Pareltje dit:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)t-loonkosten-fors-op
Daar hoort dan wel een kwaliteitssprong bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Normale ontwikkeling wel. Besef dat we een behoorlijke afstand hadden tot PSV en Ajax qua begroting en het doel altijd is/was die kloof te verkleinen.
Dat was ook altijd 90% van het geneuzel over een nieuw stadion. Meer inkomsten genereren en aansluiting vinden.
Meer gaan betalen voor minder prestaties en geen CL voetbal, wat kan er mis gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
Normale ontwikkeling wel. Besef dat we een behoorlijke afstand hadden tot PSV en Ajax qua begroting en het doel altijd is/was die kloof te verkleinen.
Dat was ook altijd 90% van het geneuzel over een nieuw stadion. Meer inkomsten genereren en aansluiting vinden.
Mag toch hopen dat eventuele CL inkomsten totaal niet zijn mee begroot. Vorig jaar is er een recordwinst geboekt en loonkosten lopen nu eenmaal overal in rap tempo op. Voetballerij nog wat extremer lijkt het dat zie je ook aan de ontvangen en betaalde transfersommen terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer gaan betalen voor minder prestaties en geen CL voetbal, wat kan er mis gaan.
Eigenlijk is alle kwaliteit wel een beetje weggekocht uit het team, die verbloemden nog een hoop. Alleen Valente en Read vertegenwoordigen nog wel wat transferwaarde. Voor de rest zit al het salaris in dure onverkoopbare jongens. Doe dat in combinatie met het niet behalen van CL gelden en je weet wel ongeveer waar dat gaat eindigen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat eventuele CL inkomsten totaal niet zijn mee begroot. Vorig jaar is er een recordwinst geboekt en loonkosten lopen nu eenmaal overal in rap tempo op. Voetballerij nog wat extremer lijkt het dat zie je ook aan de ontvangen en betaalde transfersommen terug.
Het is nog niet te laat om in te grijpen, mits je dit jaar CL haalt. Helaas is de kans dát er wordt ingegrepen juist kleiner als de CL gehaald wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is alle kwaliteit wel een beetje weggekocht uit het team, die verbloemden nog een hoop. Alleen Valente en Read vertegenwoordigen nog wel wat transferwaarde. Voor de rest zit al het salaris in dure onverkoopbare jongens. Doe dat in combinatie met het niet behalen van CL gelden en je weet wel ongeveer waar dat gaat eindigen.
We hebben nog wel meer spelers met potentiële restwaarde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is alle kwaliteit wel een beetje weggekocht uit het team, die verbloemden nog een hoop. Alleen Valente en Read vertegenwoordigen nog wel wat transferwaarde. Voor de rest zit al het salaris in dure onverkoopbare jongens. Doe dat in combinatie met het niet behalen van CL gelden en je weet wel ongeveer waar dat gaat eindigen.
Gelukkig zijn we bijna van Bijlow af, en ook Stengs staat nog maar 1 jaartje op de loonlijst. Ik neem toch aan dat ze Zerrouki nog wel ergens moeten kunnen lozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is opzich prettig.quote:Feyenoord heeft de tweede uitgaande huurtransfer van de dag afgerond. In navolging van Neraysho Kasanwirjo, die het seizoen afmaakt bij Fortuna Sittard, stallen de Rotterdammers Plamen Andreev de rest van de voetbaljaargang bij het Poolse Lech Poznan. Eerder dit seizoen werd Andreev nog verhuurd aan Racing Santander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |