abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2026 @ 14:36:55 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219752120

PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219752145
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 11:35 schreef Caland het volgende:
Nu wordt waarschijnlijk Wellenreuther weer eerste aanvoerder gemaakt, vermoedelijk de enige speler die geen kritiek heeft op Van Persie
:D
blablablabla
pi_219752159
Gaat wel echt dramatische tweede seizoenshelft worden. Geen versterkingen, Don Kloese er uit zou met een fatsoenlijk functionerend bestuur al ingewikkeld zijn maar hij regeert in de huidige constructie letterlijk over zijn eigen kroon. En een verziekte sfeer met een totaalidioot als trainer als kers op de taart.
blablablabla
pi_219752455
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
Gaat wel echt dramatische tweede seizoenshelft worden. Geen versterkingen, Don Kloese er uit zou met een fatsoenlijk functionerend bestuur al ingewikkeld zijn maar hij regeert in de huidige constructie letterlijk over zijn eigen kroon. En een verziekte sfeer met een totaalidioot als trainer als kers op de taart.
Met de spelers die terugkomen van blessure word je ook maximaal 2de, en de rest doet het tot nu toe zo wonderbaarlijk slecht dat we nóg niet naar beneden hoeven te kijken.

Niet dat deze verstandshouding ad/td, trainer, medische staff en selectie allemaal perfect zijn. Verre van zelfs, maar zelfs met al deze omstandigheden zou geen 2de worden gewoon een wanprestatie zijn.
  maandag 5 januari 2026 @ 16:23:23 #5
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219753250
Well done Robin. _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219754087
Toch knap dat RvP het talent heeft om een simpele keuze als ‘wie wordt mijn aanvoerder’ weet te verneuken.
  maandag 5 januari 2026 @ 17:48:20 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219754172
Van Persie maakt er een teringzooi van. Te Kloese die natuurlijk niet ingrijpt want dan zet hij zichzelf voor schut en hij wil vast graag td blijven.

Terwijl er best een uitweg is: van Persie ontslaan, Te Kloese als ad houden en aangeven dat je zo snel mogelijk een nieuwe td aan gaat stellen. Ondertussen dan maar met Hake door al vraag ik me af of dat dan veel beter gaat. Die laat zich, zo lijkt het, ook volledig overrulen door van Persie of hij is het echt eens met de rare keuzes.

Nu gaan we wachten totdat we plek 2 verliezen (want met het aankomende programma gaat dat zeker weten gebeuren) en de situatie onhoudbaar is. Je ziet het van mijlenver aan komen.
pi_219754179
Dit gaat echt weer helemaal fout, 3 leuke jaartjes onder Slot en we zijn weer bij af. An sich geen verrassing ook met een AD die TD speelt en 2 volslagen debielen in de RvC.
pi_219754185
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef fetX het volgende:
Van Persie maakt er een teringzooi van. Te Kloese die natuurlijk niet ingrijpt want dan zet hij zichzelf voor schut en hij wil vast graag td blijven.

Terwijl er best een uitweg is: van Persie ontslaan, Te Kloese als ad houden en aangeven dat er in de zomer een td komt.

Nu gaan we wachten totdat we plek 2 verliezen (want met het aankomende programma gaat dat zeker weten gebeuren) en de situatie onhoudbaar is. Je ziet het van mijlenver aan komen.
Hake het half jaar af laten maken?
  maandag 5 januari 2026 @ 17:50:39 #10
268491 fetX
pi_219754195
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van Hake, maar zo door klooien met van Persie kan echt niet meer. Steijn zal inmiddels ook wel klaar met hem zijn voor zover dat niet al zo was. En deze constante wisselingen hebben ook effect op de rest van de selectie.
  maandag 5 januari 2026 @ 18:08:00 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219754300
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Hake is volgens mij heel degelijk. Niks spannends, maar gewoon stabiel en in staat om die tweede plek te behouden.

Ik denk dat hij al het ge-eikel van Van Persie met lede ogen aanziet. Je hebt ook nog kans dat hij klaar is met die eigenwijze drol en zelf eerder vertrekt.
  maandag 5 januari 2026 @ 18:25:22 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219754462
Ingehaald worden voor plek 2 door dit Ajax zou ook wel weer een knappe prestatie zijn op zich.
pi_219754527
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hake is volgens mij heel degelijk. Niks spannends, maar gewoon stabiel en in staat om die tweede plek te behouden.

Ik denk dat hij al het ge-eikel van Van Persie met lede ogen aanziet. Je hebt ook nog kans dat hij klaar is met die eigenwijze drol en zelf eerder vertrekt.
Grim - Hake is denk ik ook lood om oud ijzer, je zou dan op kwaliteit gewoon 2e moeten worden. RvP gaat alleen maar gekke dingen doen de 2e seizoenshelft dan ben je plek 2 in no-time kwijt.
  maandag 5 januari 2026 @ 18:35:07 #14
268491 fetX
pi_219754583
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ingehaald worden voor plek 2 door dit Ajax zou ook wel weer een knappe prestatie zijn op zich.
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren. De eerste pot uit bij Heerenveen win je denk ik al niet.
  maandag 5 januari 2026 @ 18:35:50 #15
268491 fetX
pi_219754591
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hij mag ook wel ingrijpen dan. Als assistent ben je medeverantwoordelijk.
  maandag 5 januari 2026 @ 18:56:53 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219754784
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Hij mag ook wel ingrijpen dan. Als assistent ben je medeverantwoordelijk.
Ik denk dat Van Persie daar te onbereikbaar en eigenwijs voor is en zoals ik eerder zei verwacht ik min of meer dat Hake het zat gaat zijn om te trekken aan dat gekke paard en ermee kapt.

Deze beslissing ook. Eerst een totale nieuwkomer aanvoerder maken, en hem nu beschadigen door hem weer af te nemen (Timber kan erover meepraten) en hem dan ook nog geven aan zijn in eerste instantie beoogde tweede keeper oh nee toch niet en nu ineens aanvoerder. Aan alle kanten straalt eraf dat hij maar wat doet.

Uiteraard hoop ik dat ik keihard ongelijk krijg en dat het schip onder de bezielende leiding van Don Timon op het veld de wind weer in de zeilen krijgt terwijl Hake bewonderend toekijkt en zich reeds voorstelt hoe hij zijn kleinkinderen zal vertellen over Het Wonder Na Marbella maar ik verwacht het niet.
  maandag 5 januari 2026 @ 19:31:55 #17
268491 fetX
pi_219755063
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 18:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat Van Persie daar te onbereikbaar en eigenwijs voor is en zoals ik eerder zei verwacht ik min of meer dat Hake het zat gaat zijn om te trekken aan dat gekke paard en ermee kapt.
Dan snap ik niet dat je blijft zitten. Aan alle kanten overruled worden, wat doe je dan nog? En hoe leuk is dat? Hake kan ook makkelijk elders aan de slag.
pi_219755958
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef fetX het volgende:

Ik heb er inderdaad weinig vertrouwen meer in dat we de CL gaan halen. Dan kun je echt opnieuw beginnen en hoef je de komende jaren niet meer op een kampioenschap te rekenen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219756069
quote:

[..]
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren. De eerste pot uit bij Heerenveen win je denk ik al niet.
quote:
Afwezig en twijfelgevallen bij Feyenoord
Gaoussou Diarra (blessure)
Oussama Targhalline (Africa Cup)
Bart Nieuwkoop (blessure)
Jakub Moder (blessure)
Gernot Trauner (blessure)
Malcolm Jeng (blessure)
Thomas Beelen (blessure)
Luciano Valente (schorsing)
Anis Hadj Moussa (Africa Cup)
Gijs Smal (twijfelgeval)
Sem Steijn (twijfelgeval)
Givairo Read (twijfelgeval)
  maandag 5 januari 2026 @ 21:16:30 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219756121
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Dan snap ik niet dat je blijft zitten. Aan alle kanten overruled worden, wat doe je dan nog? En hoe leuk is dat? Hake kan ook makkelijk elders aan de slag.
Nou, hij lijkt me ook niet iemand die makkelijk opgeeft, op zich geen slechte eigenschap. Zie ook hoe er met hem om is gegaan in het verleden bij andere Nederlandse clubs en hoe hij toch zijn werk bleef doen. Daarnaast is voor zijn kaliber Feyenoord een ontzettend mooie kans, dus nog een reden om het te blijven proberen.

Maar als ik nu dan weer lees dat Van Persie opnieuw met die aanvoerdersband aan het eikelen is geslagen en hoe dat voortborduurt op ander ge-eikel dat alleen maar erger lijkt te worden, dan zouden een hoop mensen de eer aan zichzelf houden en er niet meer mee in verband gebracht willen worden.
pi_219756371
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
quote:
Van Persie belooft veranderingen in spel Feyenoord: 'Weten de kern van problemen'

"Tegenstanders lezen wat er wordt geschreven, dus ik kan niet uitleggen wat ons probleem is geweest en hoe wij het gaan oplossen. Bovendien zou ik dan goed overkomen door nu allerlei scenario's op tafel leggen met een goed tactisch verhaal van hoe we het gaan doen, maar het gaat níet om mij", trapt Van Persie af bij Voetbal International. "Het gaat om de oplossing. Geloof mij: de problemen hebben we allemaal in kaart gebracht. Alle doelpunten en kansen tegen en voor, hoe ze tot stand zijn gekomen, waar de kern van de problemen ligt: we hebben ze op een rij."
Nee joh. Ineens is de magic fix gevonden. Net als met die blessuregolf... Als Robin zegt 'geloof mij', dan doen wij dat, als het klapvee dat we zijn, toch?
  maandag 5 januari 2026 @ 23:33:35 #22
268491 fetX
pi_219757103
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 21:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
[..]
Nee joh. Ineens is de magic fix gevonden. Net als met die blessuregolf... Als Robin zegt 'geloof mij', dan doen wij dat, als het klapvee dat we zijn, toch?
Net zoals dat de oorzaak van de blessures was gevonden (lol)
pi_219758914
quote:

[..]
Houd op hoor :') Zelfs met de handicap die van Persie heet moet je Ajax nog onder je kunnen houden. Het zou toch wel schandalig zijn als dat niet lukt.
  Moderator dinsdag 6 januari 2026 @ 11:08:10 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_219759239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Houd op hoor :') Zelfs met de handicap die van Persie heet moet je Ajax nog onder je kunnen houden. Het zou toch wel schandalig zijn als dat niet lukt.
Joh, maar dat schandaal lijkt wel te gaan gebeuren.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 12:03:17 #25
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219759616
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Joh, maar dat schandaal lijkt wel te gaan gebeuren.
Het is alsof we met z'n allen naar een auto-ongeluk in slowmotion aan het kijken zijn :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')