Ja, want in tegenstelling tot de financiële markt is bij Feijenoord wel duidelijk dat in het verleden behaalde resultaten een garantie zijn voor de toekomst.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn 3 scenario's. Dat was al zo, maar 1 van de 3 valt af als dit plan duidelijk wordt en ook wordt uitgevoerd.
1. Er is geen ruimte meer voor uitbreiding en De Kuip wordt gerenoveerd. Minst aantrekkelijk voor Feyenoord.
2. Feyenoord bedingt ruimte voor uitbreiding en er komt een nieuw stadion op ongeveer dezelfde plek. Je zou het het Spurs scenario kunnen noemen.
3. Er is wel/geen ruimte voor uitbreiding en Feyenoord kiest voor een nieuw stadion op een andere (waarschijnlijk mindere) locatie. Een verlies voor de fans.
Jij denkt blijkbaar dat het sowieso 1 wordt.
Lekker laten waaien joh.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn 3 scenario's. Dat was al zo, maar 1 van de 3 valt af als dit plan duidelijk wordt en ook wordt uitgevoerd.
1. Er is geen ruimte meer voor uitbreiding en De Kuip wordt gerenoveerd. Minst aantrekkelijk voor Feyenoord.
2. Feyenoord bedingt ruimte voor uitbreiding en er komt een nieuw stadion op ongeveer dezelfde plek. Je zou het het Spurs scenario kunnen noemen.
3. Er is wel/geen ruimte voor uitbreiding en Feyenoord kiest voor een nieuw stadion op een andere (waarschijnlijk mindere) locatie. Een verlies voor de fans.
Jij denkt blijkbaar dat het sowieso 1 wordt.
Ach, dat is bij ieder club zo. Aantal jaar geleden had Ajax een duidelijke voorsprong op alle Nederlandse clubs.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want in tegenstelling tot de financiële markt is bij Feijenoord wel duidelijk dat in het verleden behaalde resultaten een garantie zijn voor de toekomst.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:03 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden heeft PSV ook de grond moeten verkopen onder het stadion omdat ze dikke verliezen leden.
Boah, dat is wel weer even geleden hoor...quote:PSV krijgt 48 miljoen van gemeente voor stadion en Herdgang in Eindhoven
24 mei 2011 om 14:00
PSV krijgt 48,4 miljoen euro van de gemeente Eindhoven. De gemeente koopt de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang van de Eindhovense club. PSV betaalt vervolgens erfpacht voor het gebruik van het onroerend goed.
Ik zou blind accepteren, ijzer smeden wanneer het heet is. Je mist er bovendien ook daadwerkelijk niks aan.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we Moussa 1 dag voor de deadline gaan verkopen en vervolgens te laat zijn voor een vervanger.
Ze hadden Slory begin vh seizoen al moeten verhuren. Dan komt hij aan waardevolle speeltijd.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hadden Slory niet moeten verhuren die zeikt iedereen nog steeds af vanwege die pingel tegen AZ . Maar in zijn laatste twee invalbeurten wist hij makkelijker de weg naar het doel te vinden als een Sauer een Diarra een Slitti en een Borgers.
Te Kloese is uiteindelijk ook te narcistisch om Van Persie te ontslaan want dan moet hij zelf ook wieberen. Dat zag je van mijlenver aankomen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:14 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)elf-weer-gaat-winnen
Ouderwets stukje topsportmentaliteit. Je krijgt toch sterk de indruk dat we volledig terug bij af zijn met deze bestuurders/trainer.
Wie zou jij aanvoerder maken?quote:Op maandag 5 januari 2026 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb Van Persie altijd erg verdedigd, maar het wordt met de dag onlogischer.
Mwah, ik vind dat een aanvoerder wel altijd moet spelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je eenmaal gekozen hebt voor Steijn moet je dat gewoon zo laten.
Ik vond Steijn geen goede keuze verder ofzo, maar ik heb er totaal geen zin in om die discussie weer te gaan oprakelen.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat een aanvoerder wel altijd moet spelen.
Dat heeft hij een half jaar geleden al gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Van Persie nu gewoon uitspreekt dat Timber geen aanvoerder is vanwege zijn contract heb ik er niet zoveel moeite mee.
Dat was mij te vaag.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft hij een half jaar geleden al gedaan.
Moussa? Die nooit in teambelang denkt? Nooit teamgenoten vrij ziet staan? Geen Nederlands spreekt. Dat hij 2e aanvoerder is is al net zo’n belachelijke keuze geweest als Steijn 1e aanvoerder.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef Bugno3 het volgende:
Maar als je dan niet Steijn wil kiezen, dan toch "gewoon" Hadj-Moussa? Of is dit al anticiperen op de verkoop van laatsgenoemde?
Blijkbaar wil Steijn zich richten op zijn fitheid en prestaties en heeft hij bedankt om tweede aanvoerder te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:07 schreef Bugno3 het volgende:
Maar als je dan niet Steijn wil kiezen, dan toch "gewoon" Hadj-Moussa? Of is dit al anticiperen op de verkoop van laatsgenoemde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |