Den haag leiden rotterdamquote:Op maandag 5 januari 2026 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhh...
@:Wereldgozer welke steden vormen de driehoek ook al weer?
In ieder geval regio Den Haag / Leiden
Goed bezig!quote:Op maandag 5 januari 2026 17:18 schreef R-woud93 het volgende:
Hele dag op de shovel aan het sneeuwschuiven geweest, de telefoon bleef maar gaan
Ja bizar die verschillen als ik dat zo hoor inderdaad. Paar km verderop is veel sneeuwpret (of juist niet).quote:Op maandag 5 januari 2026 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hier was niks. Maar gisteren was ik ook 15 km hier vandaan waar 10 cm lag. Dus best wat plaatselijke verschillen. Maar nu is het hier ook aan het sneeuwen! De tuin is al wit.
Het had vrijdag en zaterdag overigens wel veel gesneeuwd, maar alleen natte. Was hier net iets te warm of zo.
Klopt, dit was geen doen. Hopelijk is hij naar huis gereden in plaats van zich zelf of anderen in gevaar brengenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En dan zijn het vaak nog goedkope bandjes ook.
Maar dat lijkt me in deze situatie niet heel erg handig, je ziet namelijk geen ene moer wat er aan de andere kant komt, plus het is best een drukke weg dus ook niet zo veilig voor omstanders. 1 verkeerde beweging en je glijd zo naar benedenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij had ook achteruit de brug op moeten rijden, meer druk op de voorbanden
Met regen ook super fijn!! Heb deze soort ook al jaren.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:50 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende banden om mijn auto worden wel all-season banden. Toch liever wat meer grip op evt sneeuw hier.
Vanochtend met stapvoets rijden op sneeuw had ik al het idee met sturen dat het amper wat deed
Ja wij ook gelukkigquote:Op maandag 5 januari 2026 17:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met regen ook super fijn!! Heb deze soort ook al jaren.
Verweggistan? Maak je wel kans hoor..zie de hele tijd alles buiten Europa wel gaan. En maar een paar Europa bestemmingen. Succesquote:
Lijkt mij wat overdreven, ik woon er niet te ver vandaan en er is veel gevallen maar geen 35 cm, 15 cm komt dichter in de buurt. Een deel is ook al gesmolten.quote:
Ja, hier dus ook. Nu wel een flink pak. Maar dit weekend op een half uurtje fietsen op de gravelbike ineens 30cm.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja bizar die verschillen als ik dat zo hoor inderdaad. Paar km verderop is veel sneeuwpret (of juist niet).
In het buitengebied gaat het toch echt richting de 35 cm hoorquote:Op maandag 5 januari 2026 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wat overdreven, ik woon er niet te ver vandaan en er is veel gevallen maar geen 35 cm, 15 cm komt dichter in de buurt. Een deel is ook al gesmolten.
Canarische Eilanden. 20 graden en zon!quote:Op maandag 5 januari 2026 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verweggistan? Maak je wel kans hoor..zie de hele tijd alles buiten Europa wel gaan. En maar een paar Europa bestemmingen. Succes
Innsbruck ging vandaag ook, die moet ik woensdag hebbenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verweggistan? Maak je wel kans hoor..zie de hele tijd alles buiten Europa wel gaan. En maar een paar Europa bestemmingen. Succes
IJswegen morgenquote:Vannacht klaart het breed op en koelt het naar verwachting verder af naar -2 tot -8 graden. De gevoelstemperatuur ligt daarbij nog een stuk lager.
Valt ook geen flikker hier tov normaal. Woensdag lukt wel, zou het hier nog zonnig zijn. Vanaf donderdag zou er meer serieuze sneeuw komen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Innsbruck ging vandaag ook, die moet ik woensdag hebben
Grijs, nat, wind, nooit onweer, geen sneeuw, benauwd.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Echt alleen maar natte zooi wat er nu valt
15km verderop is het echte sneeuw.
Dit kan niet anders dan een flopshow worden.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef Starhopper het volgende:
SNILSTORM!!!!!!!!!!!!!!!
Bekijk deze YouTube-video
Echt hoor. Qua weer is hier zelden wat te beleven.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grijs, nat, wind, nooit onweer, geen sneeuw, benauwd.
Wat een kutplek waar jij woont
Rotterdam sneeuwt het nu weer erg hardquote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Echt alleen maar natte zooi wat er nu valt
15km verderop is het echte sneeuw.
Daar zijn ze inmiddels ook klaar meequote:Op maandag 5 januari 2026 18:21 schreef Arizona het volgende:
In ons hotel is het ook een komen (en niet gaan) van gestrande reizigers. KLM brengt hier mensen onder.
quote:KLM vraagt gestrande reizigers zelf hotel te boeken
KLM vraagt op Schiphol gestrande reizigers zelf een hotel te boeken. Normaal doet de luchtvaartmaatschappij dit, maar door de grote aantallen kan KLM "dit niet bolwerken", schrijft persbureau ANP. Duizenden mensen zijn gestrand door het winterse weer.
KLM annuleerde vandaag honderden vluchten. Ook moesten veel aankomende vluchten uitwijken naar Düsseldorf en Brussel.
Vluchten omboeken is lastig, zo zegt KLM. Onder meer door de grote aantallen en omdat er de komende dagen ook problemen worden verwacht vanwege het weer.
Waar ben je dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt ook geen flikker hier tov normaal. Woensdag lukt wel, zou het hier nog zonnig zijn. Vanaf donderdag zou er meer serieuze sneeuw komen.Dus wij blijven lekker nog wat langer, wilde eigenlijk deze week een keer vertrekken.
En geen van beiden sneeuwstorm.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
GFS heeft wel zin in een windje vrijdagochtend
Net als ICON
[ afbeelding ]
Veel interessanter dan dat het laag ten zuiden van ons langstrekt. Geen zin in nog een mega sneeuwdump.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
GFS heeft wel zin in een windje vrijdagochtend
Net als ICON
[ afbeelding ]
Maar wel sneeuw voor de helft van het landquote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
ECMWF heeft dan weer bijna geen serieuze wind.
Overal dat gelul dat het nog best mogelijk is dat hij zuidelijker komt. Maar hij kan ook nog opschuiven naar noordquote:
Gisteren zei hij nog wat andersquote:Op maandag 5 januari 2026 19:35 schreef TLC het volgende:
Volgens Marc Putto is het RIP voor Nederland de komende dagen
Die vinden de waarschuwingen allemaal onzin want vroeger sneeuwde het ook en toen had je geen code geelquote:Op maandag 5 januari 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom vanmiddag met code geel en 'ga niet de weg op' etc ik allemaal 70 plussers zie FIETSEN op de platgereden spekgladde wegen?
Wat gaat er door die mensen heen?
Maar toen waren ze zelf 30 of 40.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die vinden de waarschuwingen allemaal onzin want vroeger sneeuwde het ook en toen had je geen code geel
Ehrwald tikte de -20.2 aan afgelopen nachtquote:
Hoe minder wind (lagedruk minder ver uitdiepend) hoe beter het isquote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
ECMWF heeft dan weer bijna geen serieuze wind.
Naar de Poisson, voor jaren '70 boodschapjes. Bruine bonen, stroop en Picalillysaus enzo.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom vanmiddag met code geel en 'ga niet de weg op' etc ik allemaal 70 plussers zie FIETSEN op de platgereden spekgladde wegen?
Wat gaat er door die mensen heen?
Die op de B23? Die gaat pas in 2028 open als het goed is.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is die tunnel bij Garmisch al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |