Bergop moeten skieën/langlaufen terwijl er 40-50kg aan slee achter je hangt is anders ook geen feestquote:Op maandag 5 januari 2026 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lekker maat. Ben totaal niet jaloers of zo.
Maar ehh beter Noorwegen daar zijn de bergen beter. Laatste keer was ik ten oosten van Tromsø.
Toch niet gek met de sneeuwval van vanochtend? Kan je niet tegenop strooien/weghalenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind het vrij absurd dat dit soort toewegen zo slecht begaanbaar zijn.
Daarom heb je nu ook een sneeuwschuiver ter hand genomen om deze absurde situatie te beëindigen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind het vrij absurd dat dit soort toewegen zo slecht begaanbaar zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:14 schreef MissHobje het volgende:
De langlaufers gaan hier al langs, geweldigslim transport ook wel.
Ja!! Check die donkere luchten met witte vallende strepenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanuit het NW volgen alweer de volgende buien.
Ah, daarom ging ik altijd zo slecht in de voorspellingenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:46 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het Amerikaans model is vaak onbetrouwbaarder, maar heeft het inderdaad ook wel eens bij het rechte eind.
Ah, fijn, dooi gevolgd door vrieskou en meer zooi. Wat kan er mogelijk mis gaan?quote:
Ja. Bij ON hebben ze vast gezegd dat het allemaal onzin is die waarschuwingen natuurlijk, daarom is ze de weg op gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze hele thread van Carolinezijn wel 10 posts en nog gevaarlijk onder viaduct op vluchtstrook staan ook
Anders vier je vakantie daar.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:39 schreef Arizona het volgende:
Op weg naar ons overnachtingshotel op Schiphol. Benieuwd of we morgen op vakantie gaan.
Thoughts and prayers
Beter dan dooi gevolgd door dooi.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, fijn, dooi gevolgd door vrieskou en meer zooi. Wat kan er mogelijk mis gaan?
quote:Op maandag 5 januari 2026 14:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze hele thread van Carolinezijn wel 10 posts en nog gevaarlijk onder viaduct op vluchtstrook staan ook
Wat moet je met 50 kilo aan meuk? Dat is het gewicht dat je meezeult voor een zelfstandige Denali-expeditie gekquote:Op maandag 5 januari 2026 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bergop moeten skieën/langlaufen terwijl er 40-50kg aan slee achter je hangt is anders ook geen feest
Een paar weken vreten+brandstof gaat altijd hard. En dan nog je andere spul als tent, slaapspullen, kleding en nog wat frutsels.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet je met 50 kilo aan meuk? Dat is het gewicht dat je meezeult voor een zelfstandige Denali-expeditie gek.
Dan ga ik mee! (wel pas als de VS helemaal ont-trumpt zijn). Ga je dan ook mee Groenland overskieën?quote:Dat moet ook nog eens gebeuren, via de Cassin Ridge.
De koude rillingen lopen over m'n rug als ik dat mens zie ja.quote:
1ste filmpje is geniaal.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Leuk filmpje van de A2, stijl afritje.
De 51e staat!quote:Op maandag 5 januari 2026 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan ga ik mee! (wel pas als de VS helemaal ont-trumpt zijn). Ga je dan ook mee Groenland overskieën?
Duimen draaienquote:Op maandag 5 januari 2026 14:39 schreef Arizona het volgende:
Op weg naar ons overnachtingshotel op Schiphol. Benieuwd of we morgen op vakantie gaan.
Thoughts and prayers
quote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef TLC het volgende:
Dit weer vraagt om een toepasselijk muziekje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee hier was niks. Maar gisteren was ik ook 15 km hier vandaan waar 10 cm lag. Dus best wat plaatselijke verschillen. Maar nu is het hier ook aan het sneeuwen! De tuin is al wit.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij hebt geen sneeuw? Bij ons thuis zou 8-10 cm liggen. Bij mijn schoonouders nog wat meer. Misschien wel al wat gesmolten, geen idee. Vandaag nog geen verse sneeuw gehad zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |