Wajoo sneeuwduinen van 6 meterquote:Op maandag 5 januari 2026 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://noorderland.nl/ar(...)om-nooit-te-vergeten
Moet het ook nog zien, lijkt te warm te worden (+3 vanaf einde nacht).quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat niets worden.
GFS moet er niets van weten iig.
En dan? Meteen een weekje snipperdagen inleveren? Daar zullen de meeste toch voor passenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik dat ook niet, ik heb het dus over mensen die niet moeten, maar wel gaan
Mijn vader stond toen met de vrachtwagen vast op de snelweg bij Lemmer ergens, hij is toen opgevangen door mensen in een klein dorpje en heeft daar de nacht doorgebracht. Mijn moeder zat thuis met een 1 jarige en een pasgeboren baby en is door de buurman uitgegraven. De sneeuwduinen zaten tot in de dakgoot.quote:
Ik ook. Daarom elke winter een weekje of twee ijsklimmen in Schotland/Noorwegen/Alpen om aan mijn dosis wintervitamientjes te komen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ook sneeuwduinen van 6 meter willen.
Onderschat de werking van het huidige pak sneeuw niet. Daardoor wordt/blijft het vaak kouder.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:35 schreef cherrycoke het volgende:
verwacht dat het woensdag al boven nul is, verwacht eigenlijk regen in plaats van nog meer sneeuw
albedo effectquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onderschat de werking van het huidige pak sneeuw niet. Daardoor wordt/blijft het vaak kouder.
Ik ga half februari weer naar Zweeds Lapland voor 2 weken langlaufen en kamperenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom elke winter een weekje of twee ijsklimmen in Schotland/Noorwegen/Alpen om aan mijn dosis wintervitamientjes te komen.
Maar met het huidige pak op de Utrechtse Heuvelrug ben ik ook bijzonder in mijn nopjes.
Lekker maat. Ben totaal niet jaloers of zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga half februari weer naar Zweeds Lapland voor 2 weken langlaufen en kamperen
Het Amerikaans model is vaak onbetrouwbaarder, maar heeft het inderdaad ook wel eens bij het rechte eind.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat niets worden.
GFS moet er niets van weten iig.
Jij hebt geen sneeuw? Bij ons thuis zou 8-10 cm liggen. Bij mijn schoonouders nog wat meer. Misschien wel al wat gesmolten, geen idee. Vandaag nog geen verse sneeuw gehad zo te zien.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Vorig jaar en het jaar daarvoor hier mooie poedersneeuw terwijl er in de rest van NL niets was. Dus is prima zo hoor, we klagen niet.
Dit is toch heerlijk om te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Leuk filmpje van de A2, stijl afritje.
Vind het vrij absurd dat dit soort toewegen zo slecht begaanbaar zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Leuk filmpje van de A2, stijl afritje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |