Waar ben je dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt ook geen flikker hier tov normaal. Woensdag lukt wel, zou het hier nog zonnig zijn. Vanaf donderdag zou er meer serieuze sneeuw komen.Dus wij blijven lekker nog wat langer, wilde eigenlijk deze week een keer vertrekken.
En geen van beiden sneeuwstorm.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
GFS heeft wel zin in een windje vrijdagochtend
Net als ICON
[ afbeelding ]
Veel interessanter dan dat het laag ten zuiden van ons langstrekt. Geen zin in nog een mega sneeuwdump.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
GFS heeft wel zin in een windje vrijdagochtend
Net als ICON
[ afbeelding ]
Maar wel sneeuw voor de helft van het landquote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
ECMWF heeft dan weer bijna geen serieuze wind.
Overal dat gelul dat het nog best mogelijk is dat hij zuidelijker komt. Maar hij kan ook nog opschuiven naar noordquote:
Gisteren zei hij nog wat andersquote:Op maandag 5 januari 2026 19:35 schreef TLC het volgende:
Volgens Marc Putto is het RIP voor Nederland de komende dagen
Die vinden de waarschuwingen allemaal onzin want vroeger sneeuwde het ook en toen had je geen code geelquote:Op maandag 5 januari 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom vanmiddag met code geel en 'ga niet de weg op' etc ik allemaal 70 plussers zie FIETSEN op de platgereden spekgladde wegen?
Wat gaat er door die mensen heen?
Maar toen waren ze zelf 30 of 40.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die vinden de waarschuwingen allemaal onzin want vroeger sneeuwde het ook en toen had je geen code geel
Ehrwald tikte de -20.2 aan afgelopen nachtquote:
Hoe minder wind (lagedruk minder ver uitdiepend) hoe beter het isquote:Op maandag 5 januari 2026 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
ECMWF heeft dan weer bijna geen serieuze wind.
Naar de Poisson, voor jaren '70 boodschapjes. Bruine bonen, stroop en Picalillysaus enzo.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:21 schreef Donna het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom vanmiddag met code geel en 'ga niet de weg op' etc ik allemaal 70 plussers zie FIETSEN op de platgereden spekgladde wegen?
Wat gaat er door die mensen heen?
Die op de B23? Die gaat pas in 2028 open als het goed is.quote:Op maandag 5 januari 2026 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is die tunnel bij Garmisch al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |