Nee dit blijft een zwaar parcours. Op een vlakke ijsbaan zou hij misschien nog een keer kunnen stunten, maar op dit parcours kan hij na een ronde aan het zuurstof.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
Als het echt de diepvries wordt, kan Tom Meeuwsen dan morgen nog iets bijzonders doen?
quote:“Het was de hele wedstrijd opletten voor lekke banden, en net in de laatste ronde sta ik achteraan lek,” analyseerde Siel Vanoppen (Woutim Cycling Team) haar wedstrijd. “Jammer dat dit dan in de laatste ronde zo moest zijn. Zeker omdat er dan nog eens gespurt moet worden om de overwinning. Natuurlijk is dat even slikken en balen. Anderzijds mag ik best trots zijn op deze prestatie. En niet enkel op deze tweede plaats. Ik ben nog maar een jaar bezig met cyclocross en werd eerder ook al Vlaams kampioen.”
De 14-jarige dochter van ex-prof Tom had dit BK met stip aangeduid. “Ik ben woonachtig in Oostham, wat maar op enkele minuten van hier ligt. Het podium halen was dan ook een doel waar ik al van bij mijn begin als veldrijdster naar toewerkte. Ik vreesde vooraf de tegenstanders van over de taalgrens. Omdat ik er nog niet vaak tegen koerste. Van de koude had ik onderweg niet veel last. Waarschijnlijk mede ook door de adrenaline.”
Lejeune is technisch veel beterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef H.Vviv het volgende:
Van Lee lijkt mij de beste van de twee.
De junioren worden mentaal al compleet gesloopt door de persquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:28 schreef Pistolero het volgende:
Dit was echt een chokefestijn van jewelste.
Met speed is het gemakkelijk veldrijden!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:54 schreef Pistolero het volgende:
Norbert-Riberolle die Nederlands probeert te praten blijft een pijnlijke rubriek.
Ook een oranje sjaal. Je kan wel horen dat ze Vlaams is, maar heeft inderdaad een minder sterk accent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |