Nee dit blijft een zwaar parcours. Op een vlakke ijsbaan zou hij misschien nog een keer kunnen stunten, maar op dit parcours kan hij na een ronde aan het zuurstof.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
Als het echt de diepvries wordt, kan Tom Meeuwsen dan morgen nog iets bijzonders doen?
quote:“Het was de hele wedstrijd opletten voor lekke banden, en net in de laatste ronde sta ik achteraan lek,” analyseerde Siel Vanoppen (Woutim Cycling Team) haar wedstrijd. “Jammer dat dit dan in de laatste ronde zo moest zijn. Zeker omdat er dan nog eens gespurt moet worden om de overwinning. Natuurlijk is dat even slikken en balen. Anderzijds mag ik best trots zijn op deze prestatie. En niet enkel op deze tweede plaats. Ik ben nog maar een jaar bezig met cyclocross en werd eerder ook al Vlaams kampioen.”
De 14-jarige dochter van ex-prof Tom had dit BK met stip aangeduid. “Ik ben woonachtig in Oostham, wat maar op enkele minuten van hier ligt. Het podium halen was dan ook een doel waar ik al van bij mijn begin als veldrijdster naar toewerkte. Ik vreesde vooraf de tegenstanders van over de taalgrens. Omdat ik er nog niet vaak tegen koerste. Van de koude had ik onderweg niet veel last. Waarschijnlijk mede ook door de adrenaline.”
Lejeune is technisch veel beterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef H.Vviv het volgende:
Van Lee lijkt mij de beste van de twee.
De junioren worden mentaal al compleet gesloopt door de persquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:28 schreef Pistolero het volgende:
Dit was echt een chokefestijn van jewelste.
Met speed is het gemakkelijk veldrijden!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:54 schreef Pistolero het volgende:
Norbert-Riberolle die Nederlands probeert te praten blijft een pijnlijke rubriek.
Ook een oranje sjaal. Je kan wel horen dat ze Vlaams is, maar heeft inderdaad een minder sterk accent.quote:
De Viaduc Charlemagne?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:10 schreef DIJK het volgende:
Als riberolle dit niet regelt kan ze ook op zoek naar de dichtstbijzijnde brienenoord
Nog wel bedankt voor de mooie momenten die je 'ons' hebt bezorgd. Dat kun je wel dubbel opvatten bij Ruben.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed afscheid wel voor Verdonschot.
Die heeft geen interesse in Rubenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog wel bedankt voor de mooie momenten die je 'ons' hebt bezorgd. Dat kun je wel dubbel opvatten bij Ruben.
Ik dacht dat een Siel wel aan sneeuw gewend wasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:11 schreef wimderon het volgende:
De dochter van Tom Vannoppen is gecrispeerd.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een Siel wel aan sneeuw gewend was
Voor de dames is het misschien wel makkelijker omdat die vaak met lage snelheid op en over de balken gaan terwijl de heren vaak er echt overheen springen met veel meer snelheid. Dan is een kortere afstand ertussen veel gevaarlijker voor een valpartij. En dat wil je met deze gruwelijk harde ondergrond echt nietquote:Op zondag 11 januari 2026 09:09 schreef Klaverblauwtje het volgende:
De balkjes liggen erg kort op elkaar.
Bij de nieuwelingen jongens waren er volgens mij wel 2 of 3 die het sprongen.
Ik weet niet of Aniek van Alphen en Manon Bakker het aandurven, maar bij de mannen verwacht ik toch wel dat er een paar springen.
Fijn dat het dit jaar wel op tv komt, kan ik het gewoon lekker in de warme huiskamer kijken.
Die springt nog niet eens over de drempel van zijn voordeurquote:Op zondag 11 januari 2026 09:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Lars gaat in ieder geval niet springen.
Het is ook een beetje gek om binnen op je crossfiets te stappen en dan over de drempel van de voordeur te springen.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:09 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Die springt nog niet eens over de drempel van zijn voordeur
quote:Shirin van Anrooij zal vandaag toch geen gooi doen naar haar eerste Nederlandse veldrittitel bij de profs. De 23-jarige renster was de voorbije dagen ziek en dus niet in staat om een rugnummer op te spelden voor de nationale titelstrijd in Huijbergen.
“Geen NK veldrijden voor mij vandaag. Helaas ben ik de afgelopen dagen ziek geweest en nog niet genoeg hersteld om te kunnen koersen. Dat is jammer, maar het is belangrijk om naar mijn lichaam te luisteren. Veel succes aan iedereen die vandaag wel meedoet!”, laat Van Anrooij weten via Instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |