ik heb totaal niks met kinderen maar wat is dit schattigquote:Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter maakt wat stappen. Sociaal gezien en motorisch gezien.
Zo wil ze nu eindelijk af en toe op de loopfiets, en dit gaat goed.
En gisteren in de speeltuin, heeft ze eindelijk eens met andere kindjes gespeeld. Meestal is ze dan te verlegen. Met mij aan de hand is ze zowaar gaan vragen of een meisje met haar van de glijbaan wilde. Ben erg trots.
Verwarming staat hier al uit sinds 6 maart of zoietsquote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Verwarming hoeft niet meer aan in de ochtend.
Eens een keer wat anders dan zwemmen in bacardi lemmonquote:Op donderdag 30 april 2026 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
Hij blijft nog ff lekker drijven.
Hopelijk komt zijn hele familie nog zwemmen verzuipen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hopelijk wel een Aziaat?quote:Op donderdag 30 april 2026 13:09 schreef maily het volgende:
Al één hoornaar gevangen in onze zelfgemaakte val
Alle Aziaten terug naar Aziatiëquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hopelijk wel een Aziaat?
Edit: Antwoord is al gegeven....had weer te vroeg gereageerd![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb een heerlijke dag met een bestie op de kreadoe gehad.
De eerste keer echt plezier sinds het overlijden van mijn moeder
Dat is vroeg. Woon je in het zuiden?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verwarming staat hier al uit sinds 6 maart of zoiets
Gelderland-Zuid zuidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Woon je in het zuiden?
Dan heb je zeker een zeer geïsoleerd huis?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelderland-Zuid zuidelijk genoeg?
Nët geen Brabander.
Was toen ik hier 14 jaar geleden kwam wonen energieklasse B, en sinds een paar jaar plotseling A, ondanks dat er niks aan veranderd isquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een zeer geïsoleerd huis?
Ahh, vol op de zon, da’s voordelig!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was toen ik hier 14 jaar geleden kwam wonen energieklasse B, en sinds een paar jaar plotseling A, ondanks dat er niks aan veranderd is
Maar ik woon recht op het zuiden, zonder enige vorm van schaduw, dus door de zon scheelt dat een hoop.
Een zegen in de herfst en winter, een vloek in de zomer.
Plus ik ben geen koukleum (stook meestal tussen de 19 en 20,5).
Vraaf mij dat eind juli nog eensquote:
ik was om 6 uur al wakkerquote:Op donderdag 30 april 2026 20:12 schreef Prego het volgende:
OT: wonen in een land waar de dag van de arbeid wél een feestdag is, morgenochtend lekker pittenalthans, dat hoop ik want mijn biologische klok is het vaak niet met me eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |