Misschien woonde je in een gebied met veel stinkzwammen ipv madeliefjes?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd en ik woon(de) echt in de natuur, maar kreeg niet de madeliefjes geur die ik verwacht had.Het rook ook gewoon niet fris.
![]()
Zou ik iets verkeerd hebben gedaan?
Woon inmiddels nóg groener. Maar vind een klein beetje wasverzachter dan toch wel lekkerder, gok ik.
Daarom zo fijn dat we tussendoor toch even wat mindere dagen met regen hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Dat het de laatste paar dagen enorm snel gaat met groene blaadjes aan de bomen en de struiken, en bloemen in de velden en de bermen![]()
![]()
![]()
![]()
Lente![]()
Top!quote:Op maandag 27 april 2026 15:19 schreef maily het volgende:
Dat mijn krijtstiften na een nachtje ondersteboven staan toch nog niet helemaal leeg zijn
Goeie tip!quote:Op maandag 27 april 2026 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Top!
(stiften altijd op hun zijkant bewaren, dan blijft de inkt het beste verdeeld. Met punt omhoog zakt de inkt naar het kontje. Punt omlaag dan kunnen stiften of markers gaan lekker. Dus altijd liggend bewaren)
Mag best nog een keerquote:Op maandag 27 april 2026 16:01 schreef vosss het volgende:
De geur van vers gemaaid gras.
Of op een snikhete zomeravond de geur na een flinke plensbui.
Maar die waren vast al tig keer genoemd.
Wat in het vat zit, verzuurt nietquote:
Technoquote:Op woensdag 29 april 2026 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
Setjes van de altijd blije Carl Cox zien. Charismatische man.
Meer de setjes uit de begin jaren ‘90. Wat had ik die tijd willen meemaken als tiener.quote:
*schuldigquote:Op woensdag 29 april 2026 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer de setjes uit de begin jaren ‘90. Wat had ik die tijd willen meemaken als tiener.
Dit overtreft elk geluksmomentquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
Dat de baby nu zo hard trapt dat mijn dochter en m’n man dit ook kunnen voelen als zij hun hand op m’n buik leggen. En dan ook de gezichten die ze erbij trekken. ☺🫶🏻
quote:Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als de baby hard trapt, gewoon terug trappen![]()
Kind kan niet vroeg genoeg leren dat als je uitdeelt, je ook moet kunnen incasseren
quote:Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
Als de baby hard trapt, gewoon terug trappen![]()
Kind kan niet vroeg genoeg leren dat als je uitdeelt, je ook moet kunnen incasseren
quote:Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter maakt wat stappen. Sociaal gezien en motorisch gezien.
Zo wil ze nu eindelijk af en toe op de loopfiets, en dit gaat goed.
En gisteren in de speeltuin, heeft ze eindelijk eens met andere kindjes gespeeld. Meestal is ze dan te verlegen. Met mij aan de hand is ze zowaar gaan vragen of een meisje met haar van de glijbaan wilde. Ben erg trots.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |