Ik heb m in 2017 ook al eens gepostquote:Op zondag 4 januari 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
JA! Deze heb ik ook voorbij zien komen. Dit maakt mij ook blij!
Als je van de pot komt na een Thaise curry en het doortrekken zonder problemen werkt is ook wel erg lekker, makkerquote:Op maandag 5 januari 2026 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Op een vlucht veel lege rijen hebben zodat je beter kunt gaan zitten.Dat is toch wel de hemel.
Jumjumquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lekker he, en dan met stokbrood! Zaaalig!
Doe mij maar gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jumjum
En bloemkool, broccoli en wortel is ook erg lekker erbij
Ook lekkahquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Doe mij maar gebakken aardappels
Dapper!!!!!quote:
Ik doe het haar niet na die koude zee in bbbrrrrrquote:
Het water was min 3 graden maar zoals je op de foto ziet had ik daar geen last van hihiquote:
Ja mooi he ik geniet er ook zo van.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat het al een paar dagen sneeuwt, mohhh wat hek da gemist jonguh
Die tyfuszooi dooit nu mooi hard wegquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat het al een paar dagen sneeuwt, mohhh wat hek da gemist jonguh
Met 'je geld voor je laten werken' wordt bedoeld dat je geld verdient door je geld (dmv aandelen en vastgoed) ipv zelf te werken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:45 schreef DeStilleWandelaar het volgende:
Voor mij gaat het erom dat ik mijn geld voor me laat werken.
Bijvoorbeeld door kleding en schoenen te kopen die heel comfortabel zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |