Monnikenweg 20quote:
Mijn boerenfoxje is ook dol op vlindersquote:Op zondag 8 maart 2026 13:59 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dit! Had een struik met wel 10 lieveheersbeestjes
En ik zag een mooie gele vlinder. Mijn poes helaas ookRIP.
Krijg je dan ook de oplossing nog te horen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Een tijdje terug kwamen er een paar jonge kinderen aan de deur met een raadseltje, als ik het fout had of niet wist zouden ze dan een snoepje krijgen, was hun idee. Prima, en ik wist het niet, dus ik kon de bak snoepjes die ik eigenlijk nooit eet van stal halen. Flink in gegraaid en ze gingen blij weg.
Sindsdien komen ze eens in de paar dagen terug, de bak snoep is inmiddels aangevuld en gisteren waren ze ook weer helemaal blij. Vriendin komt nu ook steeds naar de deur om even mee te luisteren, vaak al met de bak snoep in haar hand. Ik vind het wel geinig
Ik ben er over 2 uur en 9 minuten, volgens Google Mapsquote:
Jaquote:Op zondag 8 maart 2026 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan ook de oplossing nog te horen?
Veel plezier daarquote:Op zondag 8 maart 2026 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben er over 2 uur en 9 minuten, volgens Google Maps
Ben ik als ze morgenochtend open gaan iig de eerstequote:
Hmmquote:Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ik als ze morgenochtend open gaan iig de eerste
quote:Op zondag 8 maart 2026 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende keer doe ik de deur open en gooi ik er gewoon zelf zo'n kutraadseltje tegen aan
Haha herkenbaar! Mijn poes net zo. M'n kater is luier, maar die pakt alles van de grond. Sleepte vorig jaar zo'n 15 meikevers mee naar binnenquote:Op zondag 8 maart 2026 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn boerenfoxje is ook dol op vlinders
Als een waar luchtafweergeschut haalt ze ze uit de lucht.
En blijkbaar smaken ze goed, want ze loopt ja het verorberen altijd te smikkelen
De eerste lammetjes hier zag ik een week of 2 geleden al, hier aan de dijkquote:Op zondag 8 maart 2026 17:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Vanmiddag de eerste lammetjes gezienBohhhh lente!
Waarom schoot ik in de lachquote:Op zondag 8 maart 2026 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Maar officieel nog niet.
De lente dan, niet de lammetjes.
Lopen er 2 schapen door de wei.
Zegt de een tegen de ander: wat loop je moeilijk?
Ja,zegt die andere, ben vroeger lam geweest
quote:Op zondag 8 maart 2026 17:18 schreef PoesInDoos het volgende:
Vanmiddag de eerste lammetjes gezienBohhhh lente!
Jawel. De meteorologische lente is op 1 maart begonnenquote:Op zondag 8 maart 2026 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Maar officieel nog niet.
De lente dan, niet de lammetjes.
Lopen er 2 schapen door de wei.
Zegt de een tegen de ander: wat loop je moeilijk?
Ja, zegt die andere, ben vroeger lam geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |