Nooit geen is dus altijd?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:09 schreef halfway het volgende:
All Seasons sinds ik auto rij (35 jaar) nooit geen problemen gehad.
Jij bent die mongool die net met 160 voorbij kwam stuiven in je leasebak?quote:Op zondag 4 januari 2026 14:57 schreef PzKpfw het volgende:
Op dit soort dagen toch heel blij met mijn winterbanden t.o.v. de all-season figuren. Je pikt ze er zo tussenuit.
Ik kijk wel uit. Kan overigens zelf wel een auto betalen en heb fatsoenlijke sets winter- en zomerbanden.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij bent die mongool die net met 160 voorbij kwam stuiven in je leasebak?
Da’s Vlaams, vermoed ik.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar over de grammaticale fout in de titel zeg je niks?
Denk het ook ja. Vooral bij natte sneeuw. Bij ijs maakt het denkt niet veel uit of je zomer of winterbanden eronder hebt liggen. Beide werken niet.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zomerbanden. De wielen met winterbanden liggen nog in de schuur.
Wel op pad geweest, en het is behoorlijk glibberen en glijden (zeker op de ijsbaan hier in de wijk) maar als je voorzichtig doet dan gaat het wel. Ik weet dat in deze omstandigheden het verschil met winterbanden echt gigantisch is.
Ja al die zwalkende stakkers. Ik ben er ook helemaal klaar mee.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:57 schreef PzKpfw het volgende:
t.o.v. de all-season figuren. Je pikt ze er zo tussenuit.
Weet je wel het verschil? Nee niet het profiel in de sneeuw die zit met 3 seconden al vol met sneeuwquote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Vooral bij natte sneeuw. Bij ijs maakt het denkt niet veel uit of je zomer of winterbanden eronder hebt liggen. Beide werken niet.
Op ijs maakt het wel degelijk verschil. Zomerbanden werken inderdaad vrijwel niet, maar met winterbanden kom je nog redelijk ver.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Vooral bij natte sneeuw. Bij ijs maakt het denkt niet veel uit of je zomer of winterbanden eronder hebt liggen. Beide werken niet.
Net als de sneeuw weer weg isquote:Op zondag 4 januari 2026 20:27 schreef nostra het volgende:
Ik krijg vrijdag pas mijn winterbanden, dus tot die tijd glibber ik nog wat.
Jep.quote:
Ja dus wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:27 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op ijs??? !quote:Op zondag 4 januari 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dus wel.
Dag en nacht verschil.
Team winterbanden hier
Nou, dan blijft alleen Brabant over, hè pik.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wil ik liever uit privacyoverwegingen niet zeggen. Maar nee, geen limbo.
Je kan niet met 60 over de rotonde knallen, maar ze werken vrij aardig hoor.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die denken dat winterbanden werken op ijs
Zag vanochtend 1 auto langs de snelweg in de sloot. Gare BMW E46 3-serie.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan niet met 60 over de rotonde knallen, maar ze werken vrij aardig hoor.
Bekijk deze YouTube-video
De all-season figuren gaan het vaakst de fout in, die overschatten de capaciteiten van hun banden over het algemeen behoorlijk. Goede winterbanden hebben op dit soort dagen echt een meerwaarde.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die denken dat winterbanden werken op ijs zijn ook de mensen die hem in de vangrail zetten als ze eens ijs tegenkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |