abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219742264
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.
Ohhh dan heb ik het idd verkeerd begrepen, ik ben vooral nieuwsgierig naar waarom de eigenaar van het huisje Sanneke heeft uitgenodigd 😂.
'Je kan zelfs vanavond al hier slapen', nou ik sla wel ff over.
pi_219742282
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef LeSage het volgende:

[..]
Nee, je ziet niemand meer.
Maar dat valt me bij Mamalotje ook op. Die was na de scheiding ook alleen maar met de beste vrienden en nu ze weer een relatie heeft zie ik daar niets meer van.
Hoeft ook niet, BonJoeri is Alles. Maximale liefde, bizar.
pi_219742347
Cowiththeflow (boezem van de huismuts) "is haar huisraad aan het inpakken". Co kennende is dit clickbait óf zoals ze zegt "ze gaan weg". Wat ze ook gaan doen, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze financieel dat huis op Curaçao hebben kunnen kopen en verbouwen in een B&D (ik volgde haar daarvoor al op Youtube) en waarom ze na de verbouwing vaker niet op Curacao waren dan wel en continue op vakantie lijken te zijn.
pi_219742387
quote:
88s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:32 schreef Cattolica het volgende:
Cowiththeflow (boezem van de huismuts) "is haar huisraad aan het inpakken". Co kennende is dit clickbait óf zoals ze zegt "ze gaan weg". Wat ze ook gaan doen, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze financieel dat huis op Curaçao hebben kunnen kopen en verbouwen in een B&D (ik volgde haar daarvoor al op Youtube) en waarom ze na de verbouwing vaker niet op Curacao waren dan wel en continue op vakantie lijken te zijn.
Vraag ik mezelf bij haar ook wel eens af ja. Zoveel reclame doet zij niet en ze vlogt geloof ik ook niet meer. Ze hebben niet altijd mensen bij de B&B. Ben daar stiekem ook wel benieuwd na.
pi_219742408
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:40 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Vraag ik mezelf bij haar ook wel eens af ja. Zoveel reclame doet zij niet en ze vlogt geloof ik ook niet meer. Ze hebben niet altijd mensen bij de B&B. Ben daar stiekem ook wel benieuwd na.
Werkt zij niet als stewardess? Maar vliegt ze vanwege verlof tijdelijk niet?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219742423
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.
Tips vragen voor vertier in Borger en Groningen "want als je in Drenthe bent, is het niet meer dan logisch dat je dan ook naar Groningen gaat". En dan een filmpje posten in een ongetwijfeld gezellige brasserie (waar vertelt ze er niet bij) waar ze aan een glaasje cola lijken te zitten en een koekje eten uit een plastic verpakking. Het hele weekend was een armetierige bedoening. Trouwens die eigenaresse rolt ook graag in haar bikini in de sneeuw 🥴.
pi_219742451
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Werkt zij niet als stewardess? Maar vliegt ze vanwege verlof tijdelijk niet?
Ik begon haar te volgen in 2020, nog nét voor Corona. Ze vloog toen nog voor KLM, woonde samen met haar vorige relatie. Vliegen werd minder door de regels, ze besloot een sabbatical te nemen en een theatershow te maken (kaartjes in de voorverkoop). Toernee ging on hold, door Corona (kaartverkoop bleef doorgaan), sabbatical bleef ook doorgaan. Het ging uit, ze ging naar Curaçao, ontmoette daar haar huidige vriend (die in NL kok was bij de Harbour Club) en binnen 2 maanden "geëmigreerd" naar Curaçao.
pi_219742480
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Tips vragen voor vertier in Borger en Groningen "want als je in Drenthe bent, is het niet meer dan logisch dat je dan ook naar Groningen gaat". En dan een filmpje posten in een ongetwijfeld gezellige brasserie (waar vertelt ze er niet bij) waar ze aan een glaasje cola lijken te zitten en een koekje eten uit een plastic verpakking. Het hele weekend was een armetierige bedoening. Trouwens die eigenaresse rolt ook graag in haar bikini in de sneeuw 🥴.
Ja, laatste keer hadden wij Groningen ook op de planning, maar het was alle dagen prachtig wandelweer, dus uiteindelijk Groningen overgeslagen. Maar als ik maar 2 dagen in dat huis zou zitten, dan ga ik niet naar Groningen, dan heeft Borger eo. zat. Maar iedereen zijn wensen he, zij wil nu eenmaal alleen maar shoppen, eten en zitten/liggen. Ze zijn vast alweer onderweg naar het Zuid Westen, hele onderneming nu. Straks nog boodschappen doen. Prachtige derde dag van haar weekend.
pi_219742514
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:16 schreef Ama het volgende:

[..]
En ik weet nu dat je de tv kan verplaatsen haha.
Ook heel belangrijk! En inspiratie opgedaan voor in het nieuwe huis! Vraag me af of ze dan de bank ook op wielen gaat zetten om achter de tv aan te rollen.
pi_219742524
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:40 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Het is een B&D 🥴 Bed & Diner. Omdat haar vriend kok is. Ik denk dat ze dit voor zichzelf hebben gebouwd 🙄; hij kan z'n liflafjes kookkunsten vertonen en de gasten zijn 9 van de 10 keer vrienden en familie. Ze vlogt niet meer en wat ze allemaal doen aan huis kopen, verbouwen, vakanties en retourtjes NL, doet ze m.i. niet goed genoeg samenwerkingen voor, om dit te kunnen bekostigen.
pi_219742536
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat café is tof! Mocht je ooit in Groningen zijn, het is Willem Albert aan de Grote Markt.
Rollebollen in de sneeuw sla ik over, ook wanneer iemand anders dat doet.
pi_219742591
De podcast is weer online. Tot zover de spontane podcast.
pi_219742608
Per ongeluk m’n kont. Daar heeft MW zeker weten een aandeel in gehad, sneu dat ze de vader van haar kinderen in een kwaad daglicht probeert te zetten. Wat er ook gebeurd is, dat doe je mijns inziens gewoon niet. Vooral voor haar kinderen, alle vaders/moeders/vriendjes/vriendinnetjes lezen mee!
pi_219742614
quote:
88s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik begon haar te volgen in 2020, nog nét voor Corona. Ze vloog toen nog voor KLM, woonde samen met haar vorige relatie. Vliegen werd minder door de regels, ze besloot een sabbatical te nemen en een theatershow te maken (kaartjes in de voorverkoop). Toernee ging on hold, door Corona (kaartverkoop bleef doorgaan), sabbatical bleef ook doorgaan. Het ging uit, ze ging naar Curaçao, ontmoette daar haar huidige vriend (die in NL kok was bij de Harbour Club) en binnen 2 maanden "geëmigreerd" naar Curaçao.
Toen ze weer moest gaan vliegen werd ze zwanger van Soleil-Marie. Dan mag je niet meer vliegen, dus zat ze thuis. Daarna maximaal verlof opgenomen en aan het einde daarvan weer zwanger.
pi_219742615
Zie realityfbi. En daar was de ware aard van Mies 😬.
pi_219742630
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:52 schreef Babbelaertje het volgende:
Weet ook niet wat beter of slechter is, 2 dagen maximaal drinken of elke dag 1 glaasje.

Affijn zie ook net realityfbi, ze hadden er misschien al mee moeten kappen nadat zij stond te zoenen met wolfje.
Moet je nagaan hoe nep alles is wat ze laat zien want in juli post ze nog die zogenaamde gelukkige foto van de poly bij de ijzeren man met hartjes en de tekst team.
Terwijl er toen al lang geruchten gingen dat het niet goed ging.

En iris zal wel inderdaad in de schijnwerpers willen bij een shoot op de boerderij
Ehmmm.....ja? Maar is er iemand die echt denkt dat wat influencers laten zien écht is dan? Ik mag toch hopen dat de meeste mensen toch nog wel de intelligentie hebben omdat te begrijpen?
pi_219742646
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Precies wat ik dacht en heel eerlijk: ik schrik ervan. En ik vermoed dat het opzettelijk fout is gepost.
pi_219742666
Ik vind het allemaal erg sneu en alles voor de Bunne die hele bollen gate.

Die Iris.. geen vriendin, nooit op die boerderij geweest. Die denkt ook alleen maar aan volgers.

Koen en sjaak hebben Michelle een kunstje geflikt. Die vrouw is gebroken, zwemt in de wereld. Daar zou ik ook wel een wijntje van gaan drinken.
Mijn vriendin is t ook niet.. want heeft mij ak jaren geblokkeerd, god mag weten waarom.

Mama Lotje; maximaal irritainment echt wat en mens.
pi_219742719
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:21 schreef Muurbloem7 het volgende:

Die Iris.. geen vriendin, nooit op die boerderij geweest. Die denkt ook alleen maar aan volgers.

Koen en sjaak hebben Michelle een kunstje geflikt. Die vrouw is gebroken, zwemt in de wereld. Daar zou ik ook wel een wijntje van gaan drinken.
Mijn vriendin is t ook niet.. want heeft mij ak jaren geblokkeerd, god mag weten waarom.

Michelle ging al langer vreemd toch? Dus of Michelle nu echt het slachtoffer is? Vooral van zichzelf denk ik.
pi_219742734
Of de bom barste dat ze erachter kwamen van Tim
  Moderator zondag 4 januari 2026 @ 12:34:11 #146
184769 crew  Deisyy
pi_219742738
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik volg RealityFBI (nog) niet, wat heb ik gemist? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219742763
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ook heel belangrijk! En inspiratie opgedaan voor in het nieuwe huis! Vraag me af of ze dan de bank ook op wielen gaat zetten om achter de tv aan te rollen.
Ze gaat een tikkie sturen voor een afstandsbediening voor de tv op rolletjes, zodat ze niet op hoeft te staan maar hem kan dirigeren waar ze zuignapt.

Vind het ook foeilelijk (en in hun geval gevaarlijk met een peuter/kleuter) met al die losse snoeren en een tv die omgetrokken kan worden. Maar dat zal niemand haar ongetwijfeld vertellen.
pi_219742818
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:11 schreef Mola_Mola het volgende:

[..]
Toen ze weer moest gaan vliegen werd ze zwanger van Soleil-Marie. Dan mag je niet meer vliegen, dus zat ze thuis. Daarna maximaal verlof opgenomen en aan het einde daarvan weer zwanger.
Je hebt helemaal gelijk; ik heb niet eens gedacht aan haar zwangerschappen. Wellicht heeft ze, als KLM'er, nog voordeel qua vliegtickets, maar hoe dan ook; ze neemt het er van.
pi_219742838
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:21 schreef Muurbloem7 het volgende:

Ik denk dat MW iedereen graag wil laten geloven dat zij het slachtoffer is. Damage control. Maar waar 3 vechten hebben 3 schuld? En de manier waarop MW er mee omgaat vind ik niet chique.
pi_219742842
DBM is deze vakantie vaker ziek dan ik in een heel jaar. En ze is dood moe. Ik denk dat die vrouw een overdrijf probleem heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')