De OP alleen al die tijd overgeslagen?quote:Op zondag 4 januari 2026 02:06 schreef Hannesb het volgende:
Als geboren en getogen Udense schaam ik me eigenlijk wel voor de fluflu's die hier vandaan komen ( op Nikkie en Giel na).
MW: [....] verwijderd
En dan Ellen..... Mijn god, die is echt niet goed. Op basis van haar filmpjes kon ik al zien waar ze woont maar later zag ik dat haar adres gewoon op haar website staat. Dat mens is niet goed hoor. Ik krijg echt zoveel jeuk als ik naar haar filmpjes kijk. En dan vandaag in bikini op bedaf, de mooiste Udense zandvlakte zou zich schamen als hij dit zou kunnen zien. Denkt zij ooit na over wat haar zoon over een jaar of 10 ziet op het internet over zijn moeder? En zo hard roepen dat ze zelfstandig is maar wel zo enorm op zoek naar een man. Vrouw, ga een leven alleen opbouwen en laat zien dat je het alleen kunt. Zij is zo afhankelijk van aandacht van mannen (of van het geld wat ze zogenaamd verdient). Ik ben nu nog meer blij dat ik na mijn scheiding voor mijn kinderen gekozen heb en het al 13 jaar alleen doe. Daardoor zijn mijn kinderen nu zelfstandige en stabiele volwassenen geworden. Zij hebben niet gekozen voor een scheiding dus rust was het toverwoord. Mijn tijd komt over een half jaar als de jongste het huis uit gaat.
Oh by the way... Vrij nieuw hier maar lees al heel lang mee. Hoi!
Een kookboek met HF recepten? 🙈quote:Op zondag 4 januari 2026 08:27 schreef Loveischocolala het volgende:
Je kan merken Mies veel wrok koestert ook nog, maar afijn ze wil nu echt dat kookboek uitbrengen en iets met tv doen ? Ze gaan/gaat met iris zoals begreep deze maand na curacao toe(ben benieuwd of door gaat want wordt niet opgevlogen nu) ze wil stoppen met roken. En drinkt absoluut niet veel( was ze enorm vurig op dat moment) beetje samenvatting podcast hahahah
Ja een kookboek.. ze zegt nu maar twee dagen per week drinkt voorheen meer. Zou kunnen nu natuurlijk “alleen” de verantwoording voor de kinderen…quote:Op zondag 4 januari 2026 09:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een kookboek met HF recepten? 🙈
En Michelle drinkt niet veel, ze is gewoon een standaarddrinker🤷♀️.
Zou ze het zelf geloven?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:33 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja een kookboek.. ze zegt nu maar twee dagen per week drinkt voorheen meer. Zou kunnen nu natuurlijk “alleen” de verantwoording voor de kinderen…
Dag 1: doordeweeksquote:Op zondag 4 januari 2026 09:33 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ja een kookboek.. ze zegt nu maar twee dagen per week drinkt voorheen meer. Zou kunnen nu natuurlijk “alleen” de verantwoording voor de kinderen…
En ook fijn dat ze vermeldt dat ze dag 1 van haar cyclus heeft... wereldnieuwsquote:Op zondag 4 januari 2026 09:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat dans filmpje van Kellycaresse 🥲😬
Hahaha ja net zoals die man bij meester visser... die dronk op een ochtend meer dan ik in een jaar 😅quote:Op zondag 4 januari 2026 09:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een kookboek met HF recepten? 🙈
En Michelle drinkt niet veel, ze is gewoon een standaarddrinker🤷♀️.
Echt, waarom deel je dit?!quote:Op zondag 4 januari 2026 10:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ook fijn dat ze vermeldt dat ze dag 1 van haar cyclus heeft... wereldnieuws
'Als je dat al veel vindt, ben je niet goed' aldus die meneer en zijn vrouw 😂.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:05 schreef Post-its het volgende:
[..]
Hahaha ja net zoals die man bij meester visser... die dronk op een ochtend meer dan ik in een jaar 😅
Een dag geen Sanneke in bed gezien is een dag niet geleefd. Dan kan mijn dag nu beginnen. Die begon 3 uur geleden al maar nu echt!quote:Op zondag 4 januari 2026 10:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke weer vanuit haar nest in het huisje. Dit is toch geen reclame?
Tis maar goed dat ze geen echte baan heeft. Want cyclus dag 1 moet je niets kunnen doenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ook fijn dat ze vermeldt dat ze dag 1 van haar cyclus heeft... wereldnieuws
Ze heeft ook bar weinig van dat huisje en de omgeving laten zien. Gemiste kans voor diegene die graag reclame wilde voor haar huisjequote:Op zondag 4 januari 2026 10:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke weer vanuit haar nest in het huisje. Dit is toch geen reclame?
Ze zei gisteren dat er leuke dingen aan het plafond hingen en toen dacht ik laat zien dan? Ze heeft een camera bij de hand en kan toch wat kleine dingetjes laten zien ipv alleen het schilderij dat ze vanuit bed kon filmen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft ook bar weinig van dat huisje en de omgeving laten zien. Gemiste kans voor diegene die graag reclame wilde voor haar huisje
😂 Ze hebben dat stukje eruit geknipt waarin Michelle zegt dat ze er veel eerder uit had moeten stappen. Edit foutje waarschijnlijk. Net als laatst toen ze per ongeluk haar adres benoemde maar zichzelf nog probeerde te corrigeren.quote:
Ja vond hem ook erg rommelig en moeilijk door te komen deze keer.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
😂 Ze hebben dat stukje eruit geknipt waarin Michelle zegt dat ze er veel eerder uit had moeten stappen. Edit foutje waarschijnlijk. Net als laatst toen ze per ongeluk haar adres benoemde maar zichzelf nog probeerde te corrigeren.
Toevoeging: er lijken wel meer edit foutjes in deze aflevering te zitten. Stiltes, instructies van andere mensen ('deze vraag skippen we'), etc.
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft ook bar weinig van dat huisje en de omgeving laten zien. Gemiste kans voor diegene die graag reclame wilde voor haar huisje
En ik weet nu dat je de tv kan verplaatsen haha.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |