abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219741001
MB : Tim wordt wel gevolgd door jaq en Koen maar niet door haar broer schoonzus en ouders. Broer en schoonzus zijn al tijd niet voorbij gekomen terwijl ze toch zo close waren aldus Mies
pi_219741148
Je kan merken Mies veel wrok koestert ook nog, maar afijn ze wil nu echt dat kookboek uitbrengen en iets met tv doen ? Ze gaan/gaat met iris zoals begreep deze maand na curacao toe(ben benieuwd of door gaat want wordt niet opgevlogen nu) ze wil stoppen met roken. En drinkt absoluut niet veel( was ze enorm vurig op dat moment) beetje samenvatting podcast hahahah
  Moderator / Colorchick zondag 4 januari 2026 @ 08:40:07 #103
382129 crew  Donna
pi_219741163
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 02:06 schreef Hannesb het volgende:
Als geboren en getogen Udense schaam ik me eigenlijk wel voor de fluflu's die hier vandaan komen ( op Nikkie en Giel na).

MW: [....] verwijderd

En dan Ellen..... Mijn god, die is echt niet goed. Op basis van haar filmpjes kon ik al zien waar ze woont maar later zag ik dat haar adres gewoon op haar website staat. Dat mens is niet goed hoor. Ik krijg echt zoveel jeuk als ik naar haar filmpjes kijk. En dan vandaag in bikini op bedaf, de mooiste Udense zandvlakte zou zich schamen als hij dit zou kunnen zien. Denkt zij ooit na over wat haar zoon over een jaar of 10 ziet op het internet over zijn moeder? En zo hard roepen dat ze zelfstandig is maar wel zo enorm op zoek naar een man. Vrouw, ga een leven alleen opbouwen en laat zien dat je het alleen kunt. Zij is zo afhankelijk van aandacht van mannen (of van het geld wat ze zogenaamd verdient). Ik ben nu nog meer blij dat ik na mijn scheiding voor mijn kinderen gekozen heb en het al 13 jaar alleen doe. Daardoor zijn mijn kinderen nu zelfstandige en stabiele volwassenen geworden. Zij hebben niet gekozen voor een scheiding dus rust was het toverwoord. Mijn tijd komt over een half jaar als de jongste het huis uit gaat.

Oh by the way... Vrij nieuw hier maar lees al heel lang mee. Hoi!
De OP alleen al die tijd overgeslagen? ;)
pi_219741353
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 08:27 schreef Loveischocolala het volgende:
Je kan merken Mies veel wrok koestert ook nog, maar afijn ze wil nu echt dat kookboek uitbrengen en iets met tv doen ? Ze gaan/gaat met iris zoals begreep deze maand na curacao toe(ben benieuwd of door gaat want wordt niet opgevlogen nu) ze wil stoppen met roken. En drinkt absoluut niet veel( was ze enorm vurig op dat moment) beetje samenvatting podcast hahahah
Een kookboek met HF recepten? 🙈
En Michelle drinkt niet veel, ze is gewoon een standaarddrinker🤷‍♀️.
pi_219741377
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja een kookboek.. ze zegt nu maar twee dagen per week drinkt voorheen meer. Zou kunnen nu natuurlijk “alleen” de verantwoording voor de kinderen…
pi_219741421
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:33 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ja een kookboek.. ze zegt nu maar twee dagen per week drinkt voorheen meer. Zou kunnen nu natuurlijk “alleen” de verantwoording voor de kinderen…
Zou ze het zelf geloven?
pi_219741451
Ik denk echt dat ze geloofd zo fel kwam ze over.
Ojaaa iris wil na de boederij en dan model staan voor byjolienoe en drop shooten.
En hoe michelle over de webshop praat alsof ze alleen alles doet/verder gaat.
Enne chek fbi op facebook!
pi_219741452
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:33 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dag 1: doordeweeks
Dag 2: iweekends
pi_219741486
Dat dans filmpje van Kellycaresse 🥲😬
pi_219741510
Weet ook niet wat beter of slechter is, 2 dagen maximaal drinken of elke dag 1 glaasje.

Affijn zie ook net realityfbi, ze hadden er misschien al mee moeten kappen nadat zij stond te zoenen met wolfje.
Moet je nagaan hoe nep alles is wat ze laat zien want in juli post ze nog die zogenaamde gelukkige foto van de poly bij de ijzeren man met hartjes en de tekst team.
Terwijl er toen al lang geruchten gingen dat het niet goed ging.

En iris zal wel inderdaad in de schijnwerpers willen bij een shoot op de boerderij
pi_219741595
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat dans filmpje van Kellycaresse 🥲😬
En ook fijn dat ze vermeldt dat ze dag 1 van haar cyclus heeft... wereldnieuws
pi_219741605
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 09:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha ja net zoals die man bij meester visser... die dronk op een ochtend meer dan ik in een jaar 😅
pi_219741664
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt, waarom deel je dit?!
pi_219741669
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:05 schreef Post-its het volgende:

[..]
Hahaha ja net zoals die man bij meester visser... die dronk op een ochtend meer dan ik in een jaar 😅
'Als je dat al veel vindt, ben je niet goed' aldus die meneer en zijn vrouw 😂.

Ik denk dat Michelle alleen drinkt op dagen die eindigen op een G.
Vrijwel dagelijks komen er foto's voorbij met wijnglas. Ik weet niet wanneer de podcast is opgenomen, maar misschien bedoeld ze dat ze sinds 1 januari nog maar 2 dagen per week drinkt 🙈
pi_219741683
Sanneke weer vanuit haar nest in het huisje. Dit is toch geen reclame?
pi_219741720
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een dag geen Sanneke in bed gezien is een dag niet geleefd. Dan kan mijn dag nu beginnen. Die begon 3 uur geleden al maar nu echt!
pi_219741721
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tis maar goed dat ze geen echte baan heeft. Want cyclus dag 1 moet je niets kunnen doen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219741801
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze heeft ook bar weinig van dat huisje en de omgeving laten zien. Gemiste kans voor diegene die graag reclame wilde voor haar huisje
pi_219741848
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft ook bar weinig van dat huisje en de omgeving laten zien. Gemiste kans voor diegene die graag reclame wilde voor haar huisje
Ze zei gisteren dat er leuke dingen aan het plafond hingen en toen dacht ik laat zien dan? Ze heeft een camera bij de hand en kan toch wat kleine dingetjes laten zien ipv alleen het schilderij dat ze vanuit bed kon filmen.
pi_219742000
En de podcast is offline
pi_219742015
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt, waarom deel je dit?!
Komkommertijd denk ik
pi_219742059
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef Loveischocolala het volgende:
En de podcast is offline
😂 Ze hebben dat stukje eruit geknipt waarin Michelle zegt dat ze er veel eerder uit had moeten stappen. Edit foutje waarschijnlijk. Net als laatst toen ze per ongeluk haar adres benoemde maar zichzelf nog probeerde te corrigeren.

Toevoeging: er lijken wel meer edit foutjes in deze aflevering te zitten. Stiltes, instructies van andere mensen ('deze vraag skippen we'), etc.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219742111
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:51 schreef Cyan het volgende:

[..]
😂 Ze hebben dat stukje eruit geknipt waarin Michelle zegt dat ze er veel eerder uit had moeten stappen. Edit foutje waarschijnlijk. Net als laatst toen ze per ongeluk haar adres benoemde maar zichzelf nog probeerde te corrigeren.

Toevoeging: er lijken wel meer edit foutjes in deze aflevering te zitten. Stiltes, instructies van andere mensen ('deze vraag skippen we'), etc.
Ja vond hem ook erg rommelig en moeilijk door te komen deze keer.
Maar of dit een “foutje” is
pi_219742167
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.
  roze zondag 4 januari 2026 @ 11:16:38 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219742248
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 11:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat je het niet snapt. Het is de bedoeling dat mensen door haar vage content nieuwsgierig worden naar het huisje en dus zelf gaan boeken. Het ei aan het plafond hebben we wel kunnen zien. Dus vanuit bed heb je zicht op het plafond in de keuken. Zoveel is duidelijk.
En ik weet nu dat je de tv kan verplaatsen haha.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')