Ah oké. Bedankt. Niet gezien dat ze bij AM was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat heeft Wendy gezegd toen ze bij AM was laatst.
Ze is helemaal gestopt met sociale media en dat bevalt haar uitstekend
Esmee heeft een dochter gekregen toen ze 20 was. Ik noem hier nooit namen van kinderen van fluflu’s maar google maar op momstalk Esmee van Leijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon met 4. Er is niet een ander kind wat buiten beeld gehouden wordt. Was dat niet het kind van diegene waar ze toen een relatie mee had?
Goed van jou, bedanktquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:36 schreef Nooomi het volgende:
Artikel gevonden:
Haar kinderen die nu in beeld zijn, zijn toch River en Moon? Hier gaat het over Evy.
https://howaboutmom.nl/momtalk-esmee-van-leijden/
Hmm benieuwd wat daar speelt...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Goed van jou, bedankt
Het ging hier soms vaker over de oudste.
Maar ik zie die meiden soms op kinderverjaardagen bij kennissen en ik heb echt nog nooit die oudste bij ze gezien.
Dan snap ik dat je geen idee hebt dat er nog een dochter is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Goed van jou, bedankt
Maar ik zie die meiden soms op kinderverjaardagen bij kennissen en ik heb echt nog nooit die oudste bij ze gezien.
Ik denk dat je gelijk hebt. Haar content lijkt een steeds groter contrast te vormen met bijvoorbeeld die van Jacqueline (huis, tuin en keuken content) en hoe ze zichzelf eerder profileerde. Ze lijkt nu een beetje op zo'n typische lege influencer met een luxeleventje.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo goed gaat met MW.
Ze ziet er niet echt gelukkig uit.
Ze heeft het wel al eerder benoemd, maar verder alsnog grote kans dat ze meeleest haha.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ah Kim meldt even dat haar skispullen zowel gehuurd als tweedehands waren. Dat we even weten dat het niet nieuw gekocht is allemaal 😉. Wat een taak zeg. Zij wordt hier amper besproken en dan toch mee blijven lezen. Ik vind het knap.
Nee, ze lacht wel maar haar ogen staan dof en vermoeid vind ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo goed gaat met MW.
Ze ziet er niet echt gelukkig uit.
Kim reageert vrijwel meteen als ze hier besproken wordt. Die leest hier meerdere keren per dag wel mee en anders wordt het wel doorgespeeld in de WhatsApp-groepen onder de influencers.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ah Kim meldt even dat haar skispullen zowel gehuurd als tweedehands waren. Dat we even weten dat het niet nieuw gekocht is allemaal 😉. Wat een taak zeg. Zij wordt hier amper besproken en dan toch mee blijven lezen. Ik vind het knap.
Oh nee, zeg me dat dit niet waar is. Durf ik te kijken? 😅quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Earring het volgende:
Ohhh dat filmpje van Ellen (zonder Koen) in bikini in de sneeuw.
Niet echt goed voor je gemoedstoestand en netvlies hoor. Bezint eer ge begint 😂😂😂quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh nee, zeg me dat dit niet waar is. Durf ik te kijken? 😅
Ik dacht dat de oudste van haar ex was maar zij altijd een omgangsregeling had na uit elkaar gaan. Dus niet haar eigen bio dochter.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Goed van jou, bedankt
Dat dacht ik dus ook altijd. Maar in het artikel wordt de oudste dochter Evy genoemd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:41 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oudste van haar ex was maar zij altijd een omgangsregeling had na uit elkaar gaan. Dus niet haar eigen bio dochter.
Nergens in het online artikel lees je ook iets refererend aan de eerdere zwangerschap of ervaring van de eerdere bevalling?
Dat heb jij ongetwijfeld gedaan hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja de Evy was dus biodochter van Ex en zal inmiddels 10+ zijn? En alsof dat is verwaterd na nieuwe relatie/de relatie nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd. Maar in het artikel wordt de oudste dochter Evy genoemd.
Het blijft een vraagteken hoe dit precies zit.
De twee dochters nu heten River en Moon
Ja, m’n nieuwsgierigheid won… Het ergste vond ik nog wel de hoek waarin dit alles gefilmd werd en de jolige man(nen) op de achtergrond. Ik begin steeds meer te geloven dat zij inderdaad only fans inkomsten heeft… 😂quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat heb jij ongetwijfeld gedaan haha
En?
Ik heb gekeken, die is echt van de ratten besnuffeld, het arme kind.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |