En het gaat goed met haar en haar gezin. Het was wel wat bijzonder dat Annemarie dat moest delen 😂 Maar ik hoop dat het inderdaad echt goed gaat met ze nu. Veel onrust in het gezin geweest volgens mij en daarbij Wendy die (met en zonder zussen) soms toch wel bijzonder uit de hoek kon komen… Goede keuze denk ik, geen social media meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat heeft Wendy gezegd toen ze bij AM was laatst.
Ze is helemaal gestopt met sociale media en dat bevalt haar uitstekend
Ja vreselijk he? Het lijkt wel of zij iets moet compenseren ofzo. Ik denk soms dat het gemis van haar ouders en broer die geėmigreerd zijn naar Spanje, de reden daarvan is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja maar echt. Ik kan er bijna ook gewoon niet naar kijken. Dingen dubbel kopen en dan gewoon vergeten dat je het gekocht hebt? Ik hou ook van shoppen maar ik vind dit echt ver gaan.
Dat denk ik ook. Wendy trok zich alles erg aan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En het gaat goed met haar en haar gezin. Het was wel wat bijzonder dat Annemarie dat moest delen 😂 Maar ik hoop dat het inderdaad echt goed gaat met ze nu. Veel onrust in het gezin geweest volgens mij en daarbij Wendy die (met en zonder zussen) soms toch wel bijzonder uit de hoek kon komen… Goede keuze denk ik, geen social media meer.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef Mirp het volgende:
Die foto die Michelle post met de kindjes is toch gewoon bij de boerderij?
O, wauw!!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef Tweetheelepels het volgende:
Wel een like van de godfather 😌
Ik heb onder een steen geleverd denk ik, wie is Wendy? 🫠quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:25 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja dat is hem. Ik heb even haar feed doorgescrold en in een post van 4 oktober zie je de oude keuken met die groene tegels. Dus nu weten we ook precies waar zij wonen 😂
✨Holy Godfather ✨quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef Tweetheelepels het volgende:
Wel een like van de godfather 😌
Maar dan wordt ze volledig buiten insta gehouden. Want ik heb de oudste dochter nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez kwamen net voorbij op mijn insta. Zo te zien zijn zij op vakantie met hun dochters. Steeds als ik ze zie vraag ik me toch af waar de oudste dochter van Esmee is. Maar misschien is zij er gewoon en wordt ze volledig buiten insta gehouden.
Ohhh ik heb dit ook! Tijdje geleden waren ze ook op zoek naar een andere auto toch? Met als wens 3 zitjes achterin ofzo, toen ze bezig waren met evt een volgend kindje. Toen dacht ik ook, heh? Waar is de oudste.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez kwamen net voorbij op mijn insta. Zo te zien zijn zij op vakantie met hun dochters. Steeds als ik ze zie vraag ik me toch af waar de oudste dochter van Esmee is. Maar misschien is zij er gewoon en wordt ze volledig buiten insta gehouden.
Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef lila01 het volgende:
Ze zijn gewoon met 4. Er is niet een ander kind wat buiten beeld gehouden wordt. Was dat niet het kind van diegene waar ze toen een relatie mee had?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat is byWendy. Maar ze is gestopt dus zoeken heeft geen zinquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:25 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ik heb onder een steen geleverd denk ik, wie is Wendy? 🫠
Nee, je ziet niemand meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef lila01 het volgende:
MW
Heeft iemand bijvoorbeeld die Marieke (mijn BFF, mijn rots) de laatste tijd bijvoorbeeld nog voorbij zien komen?
Rondje familie en vrienden checken levert in ieder geval op dat broer en schoonzus niet op de farm nieuwjaar gevierd hebben. Of de farm staat midden in een woonwijk 😜quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:17 schreef lila01 het volgende:
Zou MW nu samenwonen met Tim?
Misschien is dat een dingetje in de vrienden/ familiekring?
Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Annika2016 het volgende:Sorry ik ben mosterd zie dit nu pas.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 3 januari 2026 21:51 schreef lila01 het volgende:
MW
Er is duidelijk iets aan de hand bij MW.
Het lijkt erop dat het grote feest met de hele boerderij vol met vrienden niet is doorgegaan.
Heibel in de tent?
Je ziet sowieso ouders en vrienden bijna niet meer.
Ik zag op de insta van de schoonzus van MB dat haar broertje met zijn gezin oud en nieuw heeft gevierd bij de godfather thuis.
Oh echt vreselijk. Doe normaal zeg. Je hebt ook een kind.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Earring het volgende:
Ohhh dat filmpje van Ellen (zonder Koen) in bikini in de sneeuw.
Er is toch ooit een artikel over geweest? Even terug gezocht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon met 4. Er is niet een ander kind wat buiten beeld gehouden wordt. Was dat niet het kind van diegene waar ze toen een relatie mee had?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af. In het begin dat Esmee met Inez was zag je haar nog weleens. Las jij het interview waarin ze zegt dat ze twee dochters hebben?
Die ex kwam met dit idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh echt vreselijk. Doe normaal zeg. Je hebt ook een kind.
En dat dan ook doen met je ex ernaast.
Zij is echt niet goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:31 schreef Earring het volgende:
Ohhh dat filmpje van Ellen (zonder Koen) in bikini in de sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |