Dit, wat een raar wicht! Iedereen zit met zijn hoofd bij de feestdagen, mij zou ze alleen irriterenquote:
Geen idee.quote:
Ergens hoop ik dat het hoofd of directieleden zoiets meteen doorprikken. En is zwijgen of niets zeggen inderdaad het beste.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
Oei ik zou ook koken. Ik zou ook willen reageren maar uit ervaring weet ik dat je dan vaak zelf de dupe bent.
Ben wel benieuwd of mensen hier goede tips voor hebben om dit op een constructieve manier te doen. Waarschijnlijk kampen meer mensen met zo’n collega.
Ze heeft wel een lichte vorm van autisme maar ik denk niet dat het tot haar doordringt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:43 schreef Kottnauer het volgende:
Gewoon negeren. Het is raar gedrag van deze persoon, maar niet schadelijk geloof ik. Als je je eraan stoort, zullen anderen zich er ook aan storen. Op enig moment zal dat tot de persoon doordringen tenzij ze té autistisch is. En dan zal het uitdoven, verwacht ik.
dit is precies waarom ik er dus ook kribbig van werd indien het gebeurde. Bij mij is die collega inmiddels weg. Maar het duurde lang voordat hij van z’n voetstuk viel en dat mensen dus doorhadden hoe de vork daadwerkelijk in de steel zat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Geen idee.
Het is nog nooit eerder gebeurd. Geen idee waarom ze dat nu 2x uitvoert op anderhalve week.
[..]
Ergens hoop ik dat het hoofd of directieleden zoiets meteen doorprikken. En is zwijgen of niets zeggen inderdaad het beste.
Langs de andere kant. Nu geeft zij het signaal naar mijn collega's dat ik dus NIETS heb gedaan. En daar wil ik niet op gepakt worden want ik heb bv. afgelopen maandag 10 uren gewerkt i.p.v. 8 om alles rond te krijgen.
Ik zou dit troela openlijk voor de bus flikkeren door naar de directie te mailen hoe de vork in de steel steekt en dat je walgt van haar kontgekruip en flagrante leugens.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:04 schreef einzeinz het volgende:
Hoe zouden jullie hiermee om gaan? Er iets op zeggen of ff laten rusten?
Gewoon voor de bus gooien. Er is geen andere optie.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
Oei ik zou ook koken. Ik zou ook willen reageren maar uit ervaring weet ik dat je dan vaak zelf de dupe bent.
Ben wel benieuwd of mensen hier goede tips voor hebben om dit op een constructieve manier te doen. Waarschijnlijk kampen meer mensen met zo’n collega.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |