Paar weken mag ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan moeten we een nieuw forum oprichten.
Zei je vrouw vannacht ookquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:21 schreef Duveldrinker het volgende:
95 gemiddeld is niet genoeg, moet omhoog.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
crocky papi is veel beter. tenzij lays sensations sweet papi
Kale plek achter ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Surrel heeft stiekem een zeer verontrustende haarlijn.
Het is wachten op Littler die z'n cool verliest vanwege het publiekquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geloof er al niet meer in, we kunnen ons opmaken voor de volgende pot
Jimmy van Schie uit Breda is 2.07 meter lang.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je gaat ook nooit een darter zien van 1m60 ofzo of iemand van 2m10
quote:Like Alert
02-01-2026 @ 21:22:17
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #114 Gian god"
Surl biedt niet genoeg tegenstandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is wachten op Littler die z'n cool verliest vanwege het publiek
Was 2,5 set leukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, dit wordt niks zoals verwacht.
dat goeft nutquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alweer nieuw tpoic kan niet volgen virige post was door slotje heen, excuses
Haha loserquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alweer nieuw tpoic kan niet volgen virige post was door slotje heen, excuses
Zelfkennis heb je voldoende.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gadver dikke worstenvingers dat ik heb
worstenvinger high five.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gadver dikke worstenvingers dat ik heb
Omdat hij Gian heet misschien?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Ik wil weten waarom Gian "the giant" wordt genoemd.
Is waarschijnlijk een FOK! user, 30+cmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Vraag dat maar aan zijn vriendin ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
@Poepz0r heeft in z'n broekje gegluurdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Komt van zijn vriendin. Bohhhhhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Wat denk je dat ie in zijn broek heeft?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Misplaatste grap omdat hij een oogziekte heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Searle kan beter even langs de Pearle
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand een Nederlandstalige stream? Vind alleen Sky
VTM?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Jelle Klaassen is er ook zo eentje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat denk je dat ie in zijn broek heeft?
ja Viaplay.comquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Oh heeft hij een oogziekte ja???quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misplaatste grap omdat hij een oogziekte heeft
Ik moest er wel een beetje mee lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon net als in the Long Walk, afknallen die losers.quote:
Gelukkig kan hij het niet lezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://viaplay.com/nl-nl/quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Water.quote:
Maar gourmetten jullie in Belgiëquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eens al heb ik alleen een samenvatting van die film gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon net als in the Long Walk, afknallen die losers.
Vinzant fikte iedereen af voor geldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vincent loopt even zijn bazen af te trekken
Klopt, het boek was beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef spleeh het volgende:
[..]
Eens al heb ik alleen een samenvatting van die film gezien.
Was meer dan voldoende
Naar een andere kroeg in een ander dorp?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk ging vorig jaar op trainingskamp. (lol)
Heb ik al gepost een topic of 2/3 geledenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik schrijf met potlood 6-1 op
Ik zit al op 5 ofzo denk ik, genotquote:
Vraag dat maar aan Kyana bohhhhhhquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, dus?
Is Gian langer dan Noa?
Ik heb wel even genoeg gehad, wil wel weer eens normale ontlasting.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben ik de laatste der alcohominanen?
denk het jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben ik de laatste der alcohomicanen?
Dat SlechteWoordgrappen dat opschreef?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik al gepost een topic of 2/3 geleden
BROEDERquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit al op 5 ofzo denk ik, genot
Lekkere plakpoep en je ruikt wat je als laatst hebt gegegen genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg gehad, wil wel weer eens normale ontlasting.
(lol)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat SlechteWoordgrappen dat opschreef?
Ik heb wel echt hongerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook zo'n post feestdagen-vreetkick?
Nee ik heb gisteren en vandaag bijzonder weinig gegeten. Smerigdun.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is ook jouw vrijdagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch nog gewoon feestdagen tot en met zondag minimaal. Eventueel oprekken tot Zes Koningen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stukje Afrikaanse hongersnood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb gisteren en vandaag bijzonder weinig gegeten. Smerigdun.
Ne. R-Woud drinkt Amstel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben ik de laatste der alcohomicanen?
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hadden Littler net zo goed bij voorbaat een bye kunnen geven tot de finale met deze loller tegenstanders.
Ja dat eeh... nou ja.quote:
Ja echt deze route is niet leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.
We hadden dit toernooi ook schriftelijk kunnen afdoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hadden Littler net zo goed bij voorbaat een bye kunnen geven tot de finale met deze loller tegenstanders.
Zoals vaak vind ik de eerste helft uiteindelijk leuker dan de tweede helft terwijl je daar juist naar uit kijkt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
Weer een saaie kutpot. Dit WK levert niet echt wat dat betreft, op een uitzondering na.
Doe dat maar, zijn wij er weer vanafquote:
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe dat maar, zijn wij er weer vanaf
Nu al je hebt heel 2026 nog voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe dat maar, zijn wij er weer vanaf
Bij voorbaat dacht ik dat over een langer format Humphries, vGerwen, Rock, Anderson, vVeen en Price hem tegenstand kunnen geven. Maar die zaten op Price na allemaal onderin.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.
Hoe (vaak) was dat vroeger (2006/2007 of 2012) ofzo eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Zit ook echt totaal niet in deze wedstrijd met die breaks steeds
Nou ja, gelukkig kan een van die twee hem morgen nog tegenstand geven over een langer format.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij voorbaat dacht ik dat over een langer format Humphries, vGerwen, Rock, Anderson, vVeen en Price hem tegenstand kunnen geven. Maar die zaten op Price na allemaal onderin.
Dan zijn er nog een paar die hem ronde 1/2 pijn konden doen zoals Beau of Hood, maar die loot hij niet. Alleen Cross heeft het goed gedaan.
Een stuk meer dan Searle in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ikgeefenkellikes heeft duidelijk al wat tripeltjes achter de kiezen
@ikdrinkenkeltripeltjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon meer potjes en dus meer kans op een beter potje als de vorige klaar is?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals vaak vind ik de eerste helft uiteindelijk leuker dan de tweede helft terwijl je daar juist naar uit kijkt.
Is een bot, net als @R-woud93quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kortere potjes helpt ook wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon meer potjes en dus meer kans op een beter potje als de vorige klaar is?
Die laatste speelt het wel slecht trouwens, bot.quote:
VBL is dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we weer naar VBL trouwens? Volgens weekend?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste speelt het wel slecht trouwens, bot.
Kim Hollandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even wat mooie cumbeks noemen uit het verleden?
Adams - Nixonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Cross tegen Taylor in de vinale.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Liverpool - AC Milanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wade-Lewisquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Füchse Berlin - Ademar Leonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Gebbetje maat.quote:
Van der Poel in AGR 2019quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Phil Nixon.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Bonnie Bluequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Barca - PSGquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Whitlock-Hamilton op de Matchplayquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Barca - PSG was ook wel genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niets kan wedijveren met Manchester United tegen Bayern München
Die moest ik googelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBLquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we weer naar VBL trouwens? Volgend weekend?
Seabiscuit, The Mighty Ducks, Robert Downey Junior, Rocky, Kim Kardashianquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ja. Vorig jaar helemaal niets van gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef heywoodu het volgende:
PL blijft dus ook met die gare minitoernooitjes steeds? Zal wel weer enigszins langs me heen gaan
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moest ik googelen.Dacht dat jij alle duursporters wel kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Vond het vooral genot omdat ik PSG wel echt een kutclub vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |