Lekkere plakpoep en je ruikt wat je als laatst hebt gegegen genot.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg gehad, wil wel weer eens normale ontlasting.
(lol)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat SlechteWoordgrappen dat opschreef?
Ik heb wel echt hongerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook zo'n post feestdagen-vreetkick?
Nee ik heb gisteren en vandaag bijzonder weinig gegeten. Smerigdun.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit al op 5 ofzo denk ik, genot
Is ook jouw vrijdagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit al op 5 ofzo denk ik, genot
Toch nog gewoon feestdagen tot en met zondag minimaal. Eventueel oprekken tot Zes Koningen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stukje Afrikaanse hongersnood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb gisteren en vandaag bijzonder weinig gegeten. Smerigdun.
Ne. R-Woud drinkt Amstel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben ik de laatste der alcohomicanen?
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hadden Littler net zo goed bij voorbaat een bye kunnen geven tot de finale met deze loller tegenstanders.
Ja dat eeh... nou ja.quote:
Ja echt deze route is niet leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.
We hadden dit toernooi ook schriftelijk kunnen afdoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze hadden Littler net zo goed bij voorbaat een bye kunnen geven tot de finale met deze loller tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |