Bij voorbaat dacht ik dat over een langer format Humphries, vGerwen, Rock, Anderson, vVeen en Price hem tegenstand kunnen geven. Maar die zaten op Price na allemaal onderin.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er zelf niets aan doen natuurlijk maar ik zou het wel een bijzonder kleurloze winnaar vinden ja qua toernooi.
Hoe (vaak) was dat vroeger (2006/2007 of 2012) ofzo eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef heywoodu het volgende:
Zit ook echt totaal niet in deze wedstrijd met die breaks steeds
Nou ja, gelukkig kan een van die twee hem morgen nog tegenstand geven over een langer format.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij voorbaat dacht ik dat over een langer format Humphries, vGerwen, Rock, Anderson, vVeen en Price hem tegenstand kunnen geven. Maar die zaten op Price na allemaal onderin.
Dan zijn er nog een paar die hem ronde 1/2 pijn konden doen zoals Beau of Hood, maar die loot hij niet. Alleen Cross heeft het goed gedaan.
Een stuk meer dan Searle in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ikgeefenkellikes heeft duidelijk al wat tripeltjes achter de kiezen
@ikdrinkenkeltripeltjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon meer potjes en dus meer kans op een beter potje als de vorige klaar is?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals vaak vind ik de eerste helft uiteindelijk leuker dan de tweede helft terwijl je daar juist naar uit kijkt.
Is een bot, net als @R-woud93quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kortere potjes helpt ook wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon meer potjes en dus meer kans op een beter potje als de vorige klaar is?
Die laatste speelt het wel slecht trouwens, bot.quote:
VBL is dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan we weer naar VBL trouwens? Volgens weekend?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste speelt het wel slecht trouwens, bot.
Kim Hollandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even wat mooie cumbeks noemen uit het verleden?
Adams - Nixonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Cross tegen Taylor in de vinale.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |