Bron ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Blijkbaar is het plafond naar beneden gevallen, brandend.
https://www.telegraaf.nl/(...)keerd/121051210.htmlquote:
Wat een Chad. Hoop dat z'n broer, vriendin en vrienden wel oké zijn, daar werd niets meer over gezegd nadat die zei naar hen te hebben gezocht (maar niet gevonden).quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Deze jongen vertelt wel het verhaal in het Engels.
Bekijk deze YouTube-video
Dat kan ik mij haast niet voorstellen. Waar stond dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch heeft degene die dit filmt het overleeft dus en is dus waarschijnlijk ook niet zwaar gewond geraakt.
ik heb vragenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die beelden zijn verschrikkelijk. De ene jongen in het begin probeert het nog te doven met zijn t-shirt.
Jij denkt dat iemand het mobieltje heeft opgepakt van een dood iemand en filmpjes daarvan verstuurd hebben naar de media?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat kan ik mij haast niet voorstellen. Waar stond dat?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand het mobieltje heeft opgepakt van een dood iemand en filmpjes daarvan verstuurd hebben van de media?
Nee, ik dacht eerder aan gedeeld via socials. Gen Z-ziekte, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand het mobieltje heeft opgepakt van een dood iemand en filmpjes daarvan verstuurd hebben van de media?
In die tussentijd nog even uploaden naar social media lijkt mij een heel kort bestek als alles binnen een halve minuut in de fik staat en die gene dus dood zou zijn. Bovendien grote kans dat de mobiel dan ook kapot is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eerder aan gedeeld via socials.
Nee, moest lachen omdat het idd raar is wat de persoon die je quote zegt. Je zegt het precies zoals hij het lijkt te bedoelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat, het is een filmpje van iemand die dood is?
Je kunt filmpjes toch ook letterlijk met 1 druk op de knop direct op instagram, tiktok etc. posten zodra je stopt met filmen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand het mobieltje heeft opgepakt van een dood iemand en filmpjes daarvan verstuurd hebben naar de media?
wat een heldquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat een Chad. Hoop dat z'n broer, vriendin en vrienden wel oké zijn, daar werd niets meer over gezegd nadat die zei naar hen te hebben gezocht (maar niet gevonden).
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, sorry het was geupdate, toen was het ineens een ander filmpje. Stom. Echt heel stom want zij was net via als die gangen gevlucht en dat vertelde ze.
Gen Z is doodziek. Dus ja, dat zou mij niets verbazen. Maakt niet uit of er een aanslag, natuurramp, of in dit geval een inferno is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
In die tussentijd nog even uploaden naar social media lijkt mij een heel kort bestek als alles binnen een halve minuut in de fik staat en die gene dus dood zou zijn. Bovendien grote kans dat de mobiel dan ook kapot is.
Aantal clicks, zou daar op nog een extra bijzondere keuze zijn na eerst te blijven filmen daar ook nog seconden voor te nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt filmpjes toch ook letterlijk met 1 druk op de knop direct op instagram, tiktok etc. posten zodra je stopt met filmen?
Misschien is hij/zij als een van de eersten gaan rennen? Zou wel een bizar idee zijn dat die persoon 30 seconde na deze opnames dood zou zijn en zou gekozen hebben om te uploaden in die tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Gen Z is doodziek. Dus ja, dat zou mij niets verbazen. Maakt niet uit of er een aanslag, natuurramp, of in dit geval een inferno is.
Natuurlijk hoop ik dat die het overleefd heeft, maar al is dat zo dan is die denk ik wel echt zwaargewond. Hoe moet iemand die er zo dicht op stond er veilig uit zijn gekomen terwijl het kennelijk onmogelijk was om eruit te komen?
Het zal voornamelijk het geluidswerendmateriaal zijn geweest. Als het plafond naar beneden was gekomen dan was de boel helemaal ingestort. Het was tenslotte een kelder.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)keerd/121051210.html
Wordt gezegd in het filmpje, door een local van Nederlandse afkomst.
Nee, dat bedoelde ik helemaal niet? Lees anders gewoon mijn posts ipv dingen te verzinnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, moest lachen omdat het idd raar is wat de persoon die je quote zegt. Je zegt het precies zoals hij het lijkt te bedoelen.
Onzin dus.
Zeg alleen maar dat het een optie is. Stellen dat diegene nog leeft omdat het filmpje openbaar is geworden is wat kort door de bocht m.i.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Aantal clicks, zou daar op nog een extra bijzondere keuze zijn na eerst te blijven filmen daar ook nog seconden voor te nemen.
Sorry, maar je klinkt nu zwaar digibeet. Je kunt deze shit makkelijk uploaden voordat je dood bent, al dan niet live streamend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is hij/zij als een van de eersten gaan rennen? Zou wel een bizar idee zijn dat die persoon 30 seconde na deze opnames dood zou zijn en zou gekozen hebben om te uploaden in die tijd.
Je ziet dat plafond ook razendsnel verder vlam vatten.In de laatste 2 secondes van dat filmpje zie je zo'n lijn van vuur verder over dat plafond heen gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:15 schreef Landgeld het volgende:
Helaas grote kans dat die allemaal slachtoffer zijn geworden . Zon vuur kan na 20 seconden helemaal de ruimte in lichterlaaie zetten .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |