abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219785406
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar goed ze hingen er niet en als de kassa belangrijker is dan de overleven dan is er iets mis
Dat van die kassa kan ik moet nog best voorstellen, dat ze alle Socials geleegt heeft ook.
Wat ik me niet kan voorstellen is als je je veiligheid niet op orde hebt nota bene in een kelder van een zaak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:27:14 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219785415
Hoorde net op het nieuws dat één van de medewerksters (dood) voor een met sleutel afgesloten nooduitgang gevonden was.
  Spellchecker vrijdag 9 januari 2026 @ 07:29:07 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219785425
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:27 schreef kwiwi het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat één van de medewerksters (dood) voor een met sleutel afgesloten nooduitgang gevonden was.
:X ;(
pi_219785446
quote:
Ik vermoed dat dat aan de achterkant is bij het toilet, maar dat stond ook niet als nooduitgang aangegeven, echter ik vermoed dat die deur op de steeg achter de zaak uit komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:36:52 #205
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219785475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat van die kassa kan ik moet nog best voorstellen, dat ze alle Socials geleegt heeft ook.
Wat ik me niet kan voorstellen is als je je veiligheid niet op orde hebt nota bene in een kelder van een zaak.
https://www.youtube.com/shorts/lJ22_qbGB-s?feature=share
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 9 januari 2026 @ 08:12:53 #206
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_219785597
quote:
Heb ik ook gelezen, de eigenaar was schijnbaar bang dat gasten zonder te betalen weggingen. Schijnt ook nogal een prijzige bar geweest te zijn. Ik las ergens 1000 [valuta] (euro/franc) per tafel om te reserveren?
pi_219785600
quote:
(ik las het net ook toevallig)

https://www.rtl.nl/nieuws(...)ti-bar-crans-montana

Frans stel achter bar Crans-Montana in opspraak: 'Vrouw vluchtte met kassa'

Het Franse echtpaar dat eigenaar is van de bar in Crans-Montana die afgelopen nieuwjaarsnacht afbrandde, wordt morgen ondervraagd door justitie in Zwitserland. Jacques en Jessica Moretti worden verdacht van nalatigheid en dood door schuld. Ook om andere redenen zijn ze in opspraak.

Verschillende Italiaanse media melden dat op nieuwe bewakingsbeelden is te zien hoe Jessica Moretti (40) naar buiten loopt met de kassa onder haar arm terwijl in de bar mensen vechten voor hun leven. Bij de brand vielen veertig doden en raakten 116 mensen gewond, van wie velen ernstig.

Het Britse dagblad The Times schrijft daarnaast dat de socialmedia-accounts van bar Le Constellation al heel snel na de ramp op non-actief werden gezet. Een advocaat die spreekt namens een aantal overlevenden, noemt het 'behoorlijk opvallend' dat daar kennelijk de tijd voor werd gevonden terwijl de reddingsactie nog in volle gang was.

Hij suggereert dat foto's van de bar op onder meer Instagram snel moesten verdwijnen omdat die zouden aantonen dat de veiligheid niet deugde. Sinds 2019 bleek Le Constellation daar niet meer op gecontroleerd.

Jacques Moretti, de 49-jarige eigenaar, blijkt al eerder in beeld te zijn geweest bij justitie. In Frankrijk, waar hij vandaan komt, zat hij tweemaal in de gevangenis om betrokkenheid bij prostitutie. Hij zou in Frankrijk vrouwen hebben geronseld die hij wilde laten werken in een club ('massagesalon') in Genève. In een aantal andere zaken werd hij verdacht van oplichting, maar niet veroordeeld.

'Verwoest door verdriet'
Gisteren schreef het echtpaar in een verklaring 'verwoest en overweldigd door verdriet' te zijn. Ze beloofden volledig te zullen meewerken aan het onderzoek van politie en justitie. "We zullen onder geen enkele omstandigheid proberen deze zaken te ontlopen."

Volgens aanklagers is de brand ontstaan doordat champagneflessen met ijsfonteinen te dicht bij het geluidsisolerende schuim in het plafond werden gehouden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 08:18:31 #208
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_219785620
Die vieze rotkop van die man + hetgeen waar hij al veroordeeld voor is gadverdamme wat een creep :r :r :r :r :r
  vrijdag 9 januari 2026 @ 08:43:11 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219785772
De eigenaar loopt nog vrij rond, de Burgermeester zit nog op zijn post, ondanks dat er al jaren geen inspecties waren. En ik maar denken dat Zwitserland penibel en strikt is met controles en zo
  vrijdag 9 januari 2026 @ 08:50:10 #210
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219785809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De eigenaar loopt nog vrij rond, de Burgermeester zit nog op zijn post, ondanks dat er al jaren geen inspecties waren. En ik maar denken dat Zwitserland penibel en strikt is met controles en zo
Zwitserland is best een raar land. Als je daar bijvoorbeeld de politie te snel belt en het blijkt loos alarm. Dan krijgt de beller een boete :')
  vrijdag 9 januari 2026 @ 08:55:22 #211
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219785840
Wat een psychopaten koppel.
Zij: Met de kassa gaan rondrennen ipv eerste hulp verlenen als mensen om haar heen sterven.
En hij een verleden van fraude, uitbuiting en oplichting.

Zulke mensen geven alleen maar om zichzelf.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')