abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219732007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik wou graag twee vliegen in één klap slaan en deze idioot uitnodigen om huis te komen houden in Zwolle op dit plein. De gemeente gaat er niks aan doen want vrijheid van godsdienst, maar dat geldt blijkbaar niet als je een intolerante eikel zonder impulscontrole bent dus laten we dat loophole optimaal exploiteren dan maar.
Sowieso allemaal valse profeten. Als ze dit bij Arnol Kox hadden gedaan, de enige ware soldaat van de Heere, was er een verzengende bliksemstraal uit het paradijs naar benee gezegen om de goddelozen voor het bewandelen van het pad des verderfs te straffen.
pi_219732105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Want het is natuurlijk slecht verteerbaar dat juist dit medium met een filmpje van een halve minuut de perfecte schets van onze huidige samenleving neerzet: de naïve gristen die ondanks zijn zalvende woorden en goede bedoelingen aan de kant geveegd wordt door een agressieven haatbaard die geen milimeter ruimte laat voor andersdenkenden.
-
  zaterdag 3 januari 2026 @ 14:31:58 #78
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219732129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:29 schreef quo_ het volgende:

[..]
Want het is natuurlijk slecht verteerbaar dat juist dit medium met een filmpje van een halve minuut de perfecte schets van onze huidige samenleving neerzet: de naïve gristen die ondanks zijn zalvende woorden en goede bedoelingen aan de kant geveegd wordt door een agressieven haatbaard die geen milimeter ruimte laat voor andersdenkenden.
Ik ga nog even wat dozen schuiven, veel succes ermee.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219732164
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Sowieso allemaal valse profeten. Als ze dit bij Arnol Kox hadden gedaan, de enige ware soldaat van de Heere, was er een verzengende bliksemstraal uit het paradijs naar benee gezegen om de goddelozen voor het bewandelen van het pad des verderfs te straffen.
De goddelozen zijn het probleem toch niet? Want die zijn op zoek naar meer.
pi_219732900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 13:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee Fietsenrek!
Oke. Ik heb gisteren het boek Harry Potter en de geheime kamer gelezen. Sindsdien geloof ik in heksen en tovenaars.
pi_219732943
Deze Arabier / Moslim komt in ieder geval op voor zijn principes. Nederlanders blijven muisstil want eng, gevaarlijk en escalatie. Doe maar gewoon en je doet al gek genoeg enzo.
pi_219732956
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:57 schreef Joppiez het volgende:
Deze Arabier / Moslim komt in ieder geval op voor zijn principes. Nederlanders blijven muisstil want eng, gevaarlijk en escalatie. Doe maar gewoon en je doet al gek genoeg enzo.
Dus als men principes heeft, mag men geweld gebruiken tegen andersdenkenden?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 16:28:21 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219733201
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:53 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Oke. Ik heb gisteren het boek Harry Potter en de geheime kamer gelezen. Sindsdien geloof ik in heksen en tovenaars.
Jongen, ik vind ‘t best!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 17:43:59 #84
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219733921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 15:53 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Het verhaal zit 'm in de diepere lagen. De geheime kamer zit in jouw eigen brein!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 17:44:55 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219733934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik wou graag twee vliegen in één klap slaan en deze idioot uitnodigen om huis te komen houden in Zwolle op dit plein. De gemeente gaat er niks aan doen want vrijheid van godsdienst, maar dat geldt blijkbaar niet als je een intolerante eikel zonder impulscontrole bent dus laten we dat loophole optimaal exploiteren dan maar.
Dat is echt een manco van christendom en islam: dat willen bekeren van mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 januari 2026 @ 17:56:46 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219734146
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef recursief het volgende:
Dat de beelden passen bij het verhaal dat Radio Genoa brengt, maar dat dat nog niet betekent dat het verhaal ook waar is. Dat is de MO van dit soort accounts.
Het is niet gebeurd? Het is AI ofzo?

Of kun jij een reden verzinnen wat dit soort gedrag rechtvaardigt?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:44:04 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219734765
Let voor de gein ook eens op wát het gros van deze straatpredikers verkondigen.

Nooit gaat het om barmhartigheid, je naasten helpen, proberen het leed van mensen te verzachten, pleidooien voor de ondersteuning van de zwaksten in de maatschappij.

Het gaat vrijwel altijd over DE HEL, en de straf, en de zondigheid, en de noodzaak om je te onderwerpen aan een deiteit, want 'dat staat geschreven'.

Nergens zie ik meer minachting voor menselijkheid dan in religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219735009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let voor de gein ook eens op wát het gros van deze straatpredikers verkondigen.

Nooit gaat het om barmhartigheid, je naasten helpen, proberen het leed van mensen te verzachten, pleidooien voor de ondersteuning van de zwaksten in de maatschappij.

Het gaat vrijwel altijd over DE HEL, en de straf, en de zondigheid, en de noodzaak om je te onderwerpen aan een deiteit, want 'dat staat geschreven'.

Nergens zie ik meer minachting voor menselijkheid dan in religie.
Deze leek me wel ok.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100141274_d95f9a1e
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219735684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 17:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is niet gebeurd? Het is AI ofzo?

Of kun jij een reden verzinnen wat dit soort gedrag rechtvaardigt?
Ik zeg ook niet dat ik het gedrag te rechtvaardigen vind.

Wel zeg ik dat Radio Genoa erom bekend staat beelden te voorzien van een context die van alles suggereert maar niet te verifieren is. En vaak blijkt achteraf het verhaal toch net even wat anders in elkaar te zitten. Hier is het narratief van RG dat het om een boze moslim gaat die vanuit religieus fanatisme het Christendom wil bestrijden, desnoods met fysiek geweld. Maar feitelijk is dat niet uit de beelden op te maken.
pi_219735738
quote:
Ja? Ik had die baard toch echt een tik op zijn kin gegeven als ik het had gezien. Kom ik dan op voor mijn principes of ben ik dan een tokkie?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:33:44 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219736049
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef recursief het volgende:

Ik zeg ook niet dat ik het gedrag te rechtvaardigen vind.

Wel zeg ik dat Radio Genoa erom bekend staat beelden te voorzien van een context die van alles suggereert maar niet te verifieren is. En vaak blijkt achteraf het verhaal toch net even wat anders in elkaar te zitten. Hier is het narratief van RG dat het om een boze moslim gaat die vanuit religieus fanatisme het Christendom wil bestrijden, desnoods met fysiek geweld. Maar feitelijk is dat niet uit de beelden op te maken.
Kerel... :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 20:58:26 #92
485843 crew  Jippie
pi_219736461
Aangezien ik ernstige twijfels heb over de nieuwswaarde van dit bericht plaats ik het in VER.

Niet elke uitgedeelde schop verdient een plek in NWS, dit filmpje kan overigens ook van weken, maanden, jaren geleden zijn. Zoek er een politiebericht/nieuwsbericht bij dan kan het weer teruggeplaatst worden.

Succes ^O^
pi_219736631
quote:
Principes? Dat soort principes van geweld toepassen op alles wat je niet aanstaat passen hier niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219736880
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Principes? Dat soort principes van geweld toepassen op alles wat je niet aanstaat passen hier niet.
Dat vind ik ook, maar ondertussen wemelt het in Nederland van de Arabieren en (Noord) Afrikanen waarvan een groot deel Moslim is, en deze groep(en) denken en gedragen zich toch anders.
pi_219737080
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat vind ik ook, maar ondertussen wemelt het in Nederland van de Arabieren en (Noord) Afrikanen waarvan een groot deel Moslim is, en deze groep(en) denken en gedragen zich toch anders.
Jep.
Op een manier die hier totaal niet verenigbaar is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219740582
Airport Lelystad kan hier ook wel open.
twitter
pi_219741008
Raar dat dit topic niet meer in nieuws & achtergronden staat, kennelijk kwam iemand dit nieuws niet uit, dit ruikt naar corruptie.
pi_219741030
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 06:58 schreef StarTrek het volgende:
Raar dat dit topic niet meer in nieuws & achtergronden staat, kennelijk kwam iemand dit nieuws niet uit, dit ruikt naar corruptie.
we worden geregeerd door de hartelozen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')