quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit, maar het sterft ook uit door de wetenschap.
Die hebben het meestal druk met het begeleiden van demonstranten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Stuk maatschaplijk vuil kan gewoon zn ding doen.
Terwijl daar genoeg politie loopt, waar waren die dan?
Een belangrijk onderwerp voor users met een onrustige onderbuik. Iedereen kan zijn kritiek op en walging over de dader uitspreken binnen de policy.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:38 schreef Red_85 het volgende:
Topic wordt best stukgemod.
Helaas. Want belangrijk onderwerp.
Kom daar echt regelmatig en heb die predikant ook regelmatig zien staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die hebben het meestal druk met het begeleiden van demonstranten.
Inmiddels is die onrust wel verder dan de onderbuik hoor. Het is meer dan terecht als je dit zo ziet. Of de 'jongeren' die hulpdiensten in de val lokken tijdens o+n. En als je het al niet had, krijg je die onrustige onderbuik vanzelf wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een belangrijk onderwerp voor users met een onrustige onderbuik. Iedereen kan zijn kritiek op en walging over de dader uitspreken binnen de policy.
Er lopen ook een groot aantal pleurislijders rond op deze aardkloot, maar verlaag je niet tot hun niveau.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inmiddels is die onrust wel verder dan de onderbuik hoor. Het is meer dan terecht als je dit zo ziet. Of de 'jongeren' die hulpdiensten in de val lokken tijdens o+n. En als je het al niet had, krijg je die onrustige onderbuik vanzelf wel.
Verder binnen de policy snap ik wel.
Op een gegeven moment he, komt het moment dat mensen over gaan tot 'fight fire with fire'. Zeker als de autoriteiten ook maar mondjesmaat en lafjes optreden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er lopen ook een groot aantal pleurislijders rond op deze aardkloot, maar verlaag je niet tot hun niveau.
Ik laat deze opmerking als voorbeeld staan, maar gespeculeer over een 'fight fire with fire' of een burgeropstand of wat dan ook zie ik als opruiing en wordt verwijderd en genote.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment he, komt het moment dat mensen over gaan tot 'fight fire with fire'. Zeker als de autoriteiten ook maar mondjesmaat en lafjes optreden.
Ik hoop het niet, maar je voelt aan alles dat dat moment dichterbij komt.
Ik spreek hier mijn ongerustheid uit he, over de huidige maatschappij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik laat deze opmerking als voorbeeld staan, maar gespeculeer over een 'fight fire with fire' of een burgeropstand of wat dan ook zie ik als opruiing en wordt verwijderd en genote.
Nee, je bent slim genoeg om dat dan anders te formuleren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik spreek hier mijn ongerustheid uit he, over de huidige maatschappij.
Ik zie eerlijk gezegd niet in wat ongerustheid uitspreken met opruiing te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, je bent slim genoeg om dat dan anders te formuleren.
Het gaat om de tendens in uitspraken van verschillende users die ik al enkele weken verwijder en note. Daar werd openlijk gefantaseerd hoe de 'onrust in de maatschappij' er uit zou komen te zien en met welke gevolgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet in wat ongerustheid uitspreken met opruiing te maken heeft.
Ik zie aan de ene kant de 'jongeren' van veelal arabische afkomst rellen en zich crimineel gedragen. Al jaren.
Aan de andere kant een komt een steeds grotere groep op die het geweld ook niet meer schuwd. Zie de els rechts demo en verschillende raadsdemo's in gemeenten waar ze een azc doordrukken.
Daarbij trekken de autoriteiten lang niet altijd de lijn die de samenleving wil dat ze trekken
De onrust wordt groter, maatschappelijk veiligheidsgevoel staat onder druk, de gemeenschap weet wie de 'jongeren' zijn, maar de autoriteiten doen weinig.
En er blijven maar 'vluchtelingen' bijkomen uit die landen.
NL stemt ook steeds rechtser. En extremer.
En dan dit weer, daar zie je alles in bevestigd wat er gaande lijkt/is.
Dan denk ik dat de bom best een keer kan gaan barsten. En die ongerustheid uitspreken is dan 'opruiing'?
Kan je dat uitleggen?
Die staat in de lijst voor Utrechter van het jaar, voor het onvermoeibaar en volledig vrijwillig schoon houden van de openbare ruimte.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Montagui het volgende:
Ik neem aan dat de mishandelaar al is aangehouden?
Maar ook veel cameratoezicht daar, dus dan zou toch wel vrij duidelijk moeten zijn hoe hij te werk is gegaan en waar hij naartoe is gelopen. Als de gebruikelijke groepjes kanslozen onder het Bollendak of de nabije omgeving weer eens met drugs of overlast in de weer gaan, of uit de winkels gejatte spullen aan elkaar doorgeven is de politie vaak ook vlot ter plekke.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom daar echt regelmatig en heb die predikant ook regelmatig zien staan.
Wat er ook regelmatig staat is 2 politie auto's en er lopen ook 3 koppels door het winkelcentrum.
Die rat heeft gewoon zn kans afgewacht.
Sommige? Lol.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef Viesdik het volgende:
Terwijl Jezus een belangrijke profeet is binnen de islam
Sommige moslims zijn echt kkdom
Het feit dat jij het hebt over een sprookjesfiguur zegt me dat je niet echt origineel bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:36 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Sommige? Lol.
Zeg maar de meeste. Het feit dat je gelooft in een sprookjesfiguur zegt me dat je niet echt slim bent.
God, diegene die 'alles gemaakt' heeft. De schepper. Dat noem je geen sprookje?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het feit dat jij het hebt over een sprookjesfiguur zegt me dat je niet echt origineel bent.
Nee Fietsenrek!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
God, diegene die 'alles gemaakt' heeft. De schepper. Dat noem je geen sprookje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |