ja lekker je zwakte tonen als je sterk moet lijken. Wat Gian zegt alle druk viel weg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, Hump heeft dit zelf helemaal verneukt door zo gefrustreerd te doen
quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet morgenavond werken, sorry jongens.
Er is één steegje in Leiden waar ik na het darten wel eens hoertjes heb zien poseren voor een raamquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hondenbaan. Maak je peeskamers schoon ofzo.
Bullseye gegooid?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is één steegje in Leiden waar ik na het darten wel eens hoertjes heb zien poseren voor een raam
Het was net als Price met die koptelefoon. Echt zo stom.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja lekker je zwakte tonen als je sterk moet lijken. Wat Gian zegt alle druk viel weg.
Maar Gary godquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik vind Gary een mooie speler maar niet meer voor de top 4
Prima outsider wel.
Ik moet morgenochtend al werken, wat zeg je me daarvanquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet morgenavond werken, sorry jongens.
trusteh!quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend al werken, wat zeg je me daarvan![]()
Welterusten en tot morgen allen
Bohh vroeger genot op vrijdagavond. En dan lekker afmaken bij een seksfilm erachteraan op Rtl 7 of net5.quote:
Van de buis af sinds de opkomende multiculturele samenleving. DENK DAAR MAAR EENS OVER NA.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohh vroeger genot op vrijdagavond. En dan lekker afmaken bij een seksfilm erachteraan op Rtl 7 of net5.
Mijn pubertijd was geweldig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohh vroeger genot op vrijdagavond. En dan lekker afmaken bij een seksfilm erachteraan op Rtl 7 of net5.
pin-up club waar ben je?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de buis af sinds de opkomende multiculturele samenleving. DENK DAAR MAAR EENS OVER NA.
Stone Island swsquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:50 schreef Szura het volgende:
Morgen of overmorgen MvG met z’n ‘nette setje’ in de studio?
Als Vgerwen een wedstrijd van Gian moet commenteren zou dat wel fantastisch zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:50 schreef Szura het volgende:
Morgen of overmorgen MvG met z’n ‘nette setje’ in de studio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |