Heb die gestudeerd? Of alleen basisschool.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen is de eerste Nederlandse darter met een goed stel hersens.
Je kan in theorie het jaar noemen dat Raybar van de BDO naar de PDC overstapte en nog niet bovenaan stond. Maar hij won direct zijn eerste WK.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Roland? Maar dat was natuurlijk wel in de tijd dat PDC nog niet per se zo veel beter was.
Luchtvaart techniek hoor ik net.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb die gestudeerd? Of alleen basisschool.
Heel mooi. Weg met de over het paard getilde kloothommel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richting de WGP is het verschil tussen Van Gerwen en Van Veen al bijna 150.000 pond
Gaaf!quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luchtvaart techniek hoor ik net.
HBO Luchtvaarttechniekquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luchtvaart techniek hoor ik net.
Jan Dekker-god wordt hier schandalig genegeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gian van Veen is de eerste Nederlandse darter met een goed stel hersens.
Maar op dit moment staat Dennie Olde Kalter ook op een WGP-plekquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Weg met de over het paard getilde kloothommel.
Volgens mij gaan alle prijzengelden zwaar omhoog volgend jaar, dus het betekent nog niet bijster veel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richting de WGP is het verschil tussen Van Gerwen en Van Veen al bijna 150.000 pond
Dat weet ik niet. Maar Gian is de eerste die feilloos weet te analyseren wat er in zijn wedstrijden gebeurt. n ook in andere wedstrijden feilloos foutjes of opmerkelijkheden van spelers weet te spotten. Geen wanklank van mijn kant over die jongen. Zijn worp kan ik alleen nog steeds niet plaatsen, maar als het valt valt het.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb die gestudeerd? Of alleen basisschool.
Gary weer in de top4 van de OoM zou ook wel genot zijn zegquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan alle prijzengelden zwaar omhoog volgend jaar, dus het betekent nog niet bijster veel.
Tevens, als Gian morgen wint van Anderson, wat ik wel verwacht, komt er nog 200K bij (lol)
Van Gerwen heeft zich toch al 2 of 3 jaar op rij teruggetrokken uit dat toernooi.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:34 schreef Szura het volgende:
Nog even en Nederland gaat de World Cup met Van Veen-Noppert in
De minste sets in jaren in de kwartfinale denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelden vier ZO eenzijdige kwartfinales gehad denk ik.
Arrogant zonder arrogant over te komen. kan het niet helemaal uitleggen maar hij verpakt het goed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar Gian is de eerste die feilloos weet te analyseren wat er in zijn wedstrijden gebeurt. n ook in andere wedstrijden feilloos foutjes of opmerkelijkheden van spelers weet te spotten. Geen wanklank van mijn kant over die jongen. Zijn worp kan ik alleen nog steeds niet plaatsen, maar als het valt valt het.
Als Barney zo door gaat zakt ie daar nog wel onder.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De enige met een IQ hoger dan z'n 3 dart average
Bovendien geen gekke dingen, gebaartjes, realistisch. Kan het ook zeer waarderen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar Gian is de eerste die feilloos weet te analyseren wat er in zijn wedstrijden gebeurt. n ook in andere wedstrijden feilloos foutjes of opmerkelijkheden van spelers weet te spotten. Geen wanklank van mijn kant over die jongen. Zijn worp kan ik alleen nog steeds niet plaatsen, maar als het valt valt het.
Ja, en zeker in die tijd is het natuurlijk echt vergelijken met twee competitieve bonden. Dan moeten we het meer op gevoel doen, laatste keer dat het kennerspubliek op de vraag "Wie is op dit moment de beste Nederlandse darter?" een ander antwoord zou geven dan MvG of RvB? Ik noemde Roland maar het zou bij nader inzien toch wel Koos kunnen zijn ergens in de jaren 90? Of Koos of Roland toen Raybar ergens een dip had begin jaren nul?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan in theorie het jaar noemen dat Raybar van de BDO naar de PDC overstapte en nog niet bovenaan stond. Maar hij won direct zijn eerste WK.
Volgens mij heeft Jelle Klaassen ook nooit boven Raybar gestaan.
Sarah is geil.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2596658 (Sarah Westphal)
[..]
hij geeft aan fan te zijn van FC Den Bosch. Dat doe je alleen als je echt nederig bentquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Arrogant zonder arrogant over te komen. kan het niet helemaal uitleggen maar hij verpakt het goed.
Nee, ik vind Gary een mooie speler maar niet meer voor de top 4quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gary weer in de top4 van de OoM zou ook wel genot zijn zeg
Haha, berekend zelfverzekerd is het beste wat ik heb.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hij geeft aan fan te zijn van FC Den Bosch. Dat doe je alleen als je echt nederig bent
Over Barney gesproken. Zou die nou echt nog overtuigd zijn dat hij gasten zoals van Veen en Littler kan verslaan op een WK? Kan toch niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Barney zo door gaat zakt ie daar nog wel onder.
Stiekem wel ja. Die heeft de troon wel geclaimed nu.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben een nieuwe DartsGOD
Nee maar hij moet zn dure vriendin en zn poppenverzameling onderhouden "dus ik moet door"quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over Barney gesproken. Zou die nou echt nog overtuigd zijn dat hij gasten zoals van Veen en Littler kan verslaan op een WK? Kan toch niet.
Nee, hij claimt niets. Dat doen anderen voor hem.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Die heeft de troon wel geclaimed nu.
Hij lijkt me wel dusdanig realistisch dat hij dat inderdaad denkt, ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over Barney gesproken. Zou die nou echt nog overtuigd zijn dat hij gasten zoals van Veen en Littler kan verslaan op een WK? Kan toch niet.
Noordfin goden @Mani89quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Jan Dekker-god wordt hier schandalig genegeerd.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet morgenavond werken, sorry jongens.
je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, hij claimt niets. Dat doen anderen voor hem.
Half 9quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe laat beginnen we morgen? Alleen avond toch?
Ja, en we starten een halfuur later, dus het wordt een latertjequote:Op donderdag 1 januari 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe laat beginnen we morgen? Alleen avond toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |