En hopen dat er dan nog mensen zijn die zin hebben om 200+ km te schaatsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee de kans lijkt wel heel klein. Misschien dat er ooit nog wel een winter komt waarin het zou kunnen, maar dan moet je maar hopen dat tegen die tijd die hele Elfstedenvereniging überhaupt nog bestaat.
Nee dat heeft Trump bepaald.quote:
Ik verwacht wel dat er nog een keer een echte strenge winter of een strenge vorstperiode aan komt. Maar het hangt van heel veel factoren af of het door kan gaan, ondanks een strenge winter. Maar misschien dat ze op een gegeven moment wel technieken kunnen bedenken die zelfs met een kortere vorstperiode sterk genoeg ijs kan creëren.quote:Op zondag 4 januari 2026 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee de kans lijkt wel heel klein. Misschien dat er ooit nog wel een winter komt waarin het zou kunnen, maar dan moet je maar hopen dat tegen die tijd die hele Elfstedenvereniging überhaupt nog bestaat.
Ik ben wel vrij consistent met deze jaarlijkse melding. Alleen in 2022 was het niet nodig want toen werd de Elfstedentocht integraal uitgezonden door de NOS dus iedereen wist het al.quote:Op zondag 4 januari 2026 18:16 schreef Strani het volgende:
Het is overigens vandaag 29 jaar geleden sinds de laatste Elfstedentocht. Ik dacht ik meld het even.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens is het vandaag 28 jaar geleden sinds de laatste Elfstedentocht.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
Tevens is het vandaag 27 jaar geleden sinds de laatste elfstedentocht
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:25 schreef Strani het volgende:
26 jaar vandaag sinds de laatste Elfstedentocht and counting.
Ik had jullie 25 jaar geleden ook nooit alleen moeten laten in Nederland, jullie maken er een potje van
quote:Op maandag 4 januari 2021 10:47 schreef Strani het volgende:
Overigens is het vandaag 24 jaar geleden dat de laatste Elfstedentocht werd verreden
Ik vind het fijn dat je feitje jaarlijks herhaald.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij consistent met deze jaarlijkse melding. Alleen in 2022 was het niet nodig want toen werd de Elfstedentocht integraal uitgezonden door de NOS dus iedereen wist het al.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog een paar dagen vrij dus ik chill nog even verder oké?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Welterusten
Opdat we niet vergeten!quote:Op zondag 4 januari 2026 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je feitje jaarlijks herhaald.
Je mist het heel erg he?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij consistent met deze jaarlijkse melding. Alleen in 2022 was het niet nodig want toen werd de Elfstedentocht integraal uitgezonden door de NOS dus iedereen wist het al.
[..]
[..]
[..]
[..]
Best welquote:
Ok, vooruit dan maar.quote:Op zondag 4 januari 2026 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dagen vrij dus ik chill nog even verder oké?
Me 2.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik glibber zo van m'n bed naar m'n bureau
Ik was eerder opgestaan omdat ik wist dat mijn auto onder de sneeuw lag. De straten waren gelukkig schoon. Qua drukte viel het ook nog mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |