Ik heb wel eens op Californication gestemd, maar dat kwam niet door Rocket Manquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rocket Man staat bij mij al een aantal jaren vrij vast op mijn stemlijstje, maar dat komt door de serie Californication
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op Californication gestemd, maar dat kwam niet door Rocket Man
Ja ik kom af en toe langs in de voorpret, maar na het samenwonen met mijn vriendin heb ik vooral minder zin om tussen de feestdagen achter mijn laptopje te zittenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:41 schreef camilero het volgende:
[..]
Heel ff een oud topic geopend, ik zie vooral veel mensen die nog steeds posten. de enige die me opvalt is @:MielMonteur volgens mij heb ik die dit jaar niet gezien.
Maar ik denk dat er vooral een aantal mensen minder veel gepost hebben
Ik vind dat juist makkelijker dan toen we nog niet samen woondenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ja ik kom af en toe langs in de voorpret, maar na het samenwonen met mijn vriendin heb ik vooral minder zin om tussen de feestdagen achter mijn laptopje te zitten
Oplossing: geef haar een fok account cadeauquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ja ik kom af en toe langs in de voorpret, maar na het samenwonen met mijn vriendin heb ik vooral minder zin om tussen de feestdagen achter mijn laptopje te zitten
Ik durf te stellen dat ik deze toch nog een stuk smakelozer vind dan die uit de eerste Top 2000quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
4808,5 René Karst - Atje voor de Sfeer
De op 1 na hoogste binnenkomer van afgelopen Top 2000 was van René Karst. Hij overleed helaas jammerlijk jong op zijn 59e, afgelopen november. Dat is jammerlijk voor familie, vrienden en hemzelf, maar ook jammerlijk voor de Top 2000-luisteraar. Het moge namelijk een sympathieke man zijn, de muziek heb ik helaas weinig sympathie voor. Maar ja, we hebben het wel over de alltime favoriet van de kroonprinses, dan moet het wel goed zijn. Op de melodie van Give It Up van KC & The Sunshine Band zingt René dat zijn opa al vond dat je flink aan de zuip moest en dat er daarom maar een Atje (sic) voor de sfeer op genomen moet worden. Met een hoop gejalalala natuurlijk. Geen zelfverzonnen melodie, geen goeie tekst en het ophemelen van alcoholconsumptie, er zijn weinig redenen om dit onironisch leuk te vinden. Op een feestje vind ik dit al erg flauw, moet je nagaan in een serieuze muzieklijst. Maar ja, hij stierf Top 2000-technisch erg gunstig. Zo gunstig dat dit zelfs de 2e beste nieuwkomer is volgens de Nederlander. Volgens mij de tweede slechtste. Ligt het aan mij of aan Nederland? Zeg het maar. Met deze notering staat Atje voor de Sfeer in de vernieuwde lijst (de 4925) keurig tussen Bridget the Midget (The Queen of the Blues) en I Remember Elvis Presley, de twee ultieme platen om aan te geven dat de eerste Top 2000 ook zijn smakeloze momenten had.
Neem aan dat volgend jaar de emoties wel wat gezakt zijn. Ik vond liever te dik in de kist trouwens nog veel ergerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Deze zijn we voorlopig helaas ook niet kwijt, lijkt me.
Ja ik ben nog redelijk genadig geweest met deze notering denk ik. Morgen gaan we overigens niet veel hoger, wat ook wel veelzeggend isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik deze toch nog een stuk smakelozer vind dan die uit de eerste Top 2000
De lijst zal nog wel een jaar of 6-7 gehaald worden minimaalquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Deze zijn we voorlopig helaas ook niet kwijt, lijkt me.
Ik zou wel op Mia kunnen stemmen en dat komt dan helemaal door Californicationquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op Californication gestemd, maar dat kwam niet door Rocket Man
Deze drie kunnen toch wel allemaal in dezelfde bak van smakeloosheid. Waarbij dit Atje in elk geval een actueel excuus had om erop te stemmen, terwijl daar bij I Remember dat het kwart over Elvis Presley al 20 jaar overheen gegaan was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik deze toch nog een stuk smakelozer vind dan die uit de eerste Top 2000
Die Mia scoort wel punten ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou wel op Mia kunnen stemmen en dat komt dan helemaal door Californication
ik wil ook nooit meer een aflevering van The Nanny zien, want dan voel ik me viesquote:
Atje stond toch gewoon in dat café shotjes uit te delen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze drie kunnen toch wel allemaal in dezelfde bak van smakeloosheid. Waarbij dit Atje in elk geval een actueel excuus had om erop te stemmen, terwijl daar bij I Remember dat het kwart over Elvis Presley al 20 jaar overheen gegaan was.
Waarbij dan wel weer geldt dat Adje oudejaarsochtend haalde en die andere twee blij mochten zijn dat de Top 2000 toen op tweede kerstdag begon.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze drie kunnen toch wel allemaal in dezelfde bak van smakeloosheid. Waarbij dit Atje in elk geval een actueel excuus had om erop te stemmen, terwijl daar bij I Remember dat het kwart over Elvis Presley al 20 jaar overheen gegaan was.
Dat is ook wel weer zo. Laten we zeggen dat Adje van de berg smakeloosheid in elk geval het meest overgewaardeerd in de lijst is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarbij dan wel weer geldt dat Adje oudejaarsochtend haalde en die andere twee blij mochten zijn dat de Top 2000 toen op tweede kerstdag begon.
Heeft Hiigo je al een Peace3000 tattoo beloofd als je ze erin zet?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:32 schreef peaceman het volgende:
Ontwennen met de mex2000 op de achtergrond, terwijl ik de peace3000 in spotify aan het zetten ben. Het kan slechter
Ik ben niet heel erg van de tatoeages en daarbij krijg ik uitslag van kutmuziek.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heeft Hiigo je al een Peace3000 tattoo beloofd als je ze erin zet?
uitgeslapen?quote:
Wel behoorlijk minder deze editie ineens..quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2012: 135 topics
2013: 218
2014: 190
2015: 205
2016: 214
2017: 284
2018: 223
2019: 290
2020: 342
2021: 273
2022: 267
2023: 265
2024: 255
2025: 222
Deze editie 239. Had even verkeerd herinnerd of ik de topics van voor kerst ook meerekende de vorige keren.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel behoorlijk minder deze editie ineens..
Nog altijd mooie herinneringen aan de reeks van 2020, dat was toen echt een bijzondere editie
Ik miste volgens mij een beetje VBL on tour en dat soort toevoegingen aan de usual suspectsquote:Op zondag 4 januari 2026 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog altijd mooie herinneringen aan de reeks van 2020, dat was toen echt een bijzondere editie
Owww netjes dan!quote:Op zondag 4 januari 2026 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze editie 239. Had even verkeerd herinnerd of ik de topics van voor kerst ook meerekende de vorige keren.
There is but one..quote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens de Top 2000 elke dag 1000 gebruikers op m'n site gehad, best veel omdat tegenwoordig echt heel veel andere sites ook statistieken hebben.
Zeker uitgeslapen.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
uitgeslapen?
kom jij volgende week zondag nog eigenlijk?
Ligt ook aan de manier van tellen. Je kunt er voor dit jaar 18 topics bij op tellen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de manier van tellen. Je kunt er voor dit jaar 18 topics bij op tellen.
Tja 2020, toen konden we ook niets anders natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2026 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
2024, top 5 posters samen: 17895 posts
2025, top 5 posters samen: 17336 posts
2024, top 10 posters samen: 27.746 posts
2025, top 10 posters samen: 28.257 posts
De top vijf (die overigens niet hetzelfde is bij beide edities) heeft dus minder gepost dan vorige editie, maar de top tien juist meer.
Even ter vergelijking met 2020:
Top 5 samen: 25.540
Top 10 samen: 41.487
Er is natuurlijk maar EEN echte top2000 site en dat is die van jouquote:Op zondag 4 januari 2026 15:12 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens de Top 2000 elke dag 1000 gebruikers op m'n site gehad, best veel omdat tegenwoordig echt heel veel andere sites ook statistieken hebben.
Louter kwaliteitsposts toch?quote:Op zondag 4 januari 2026 18:28 schreef Evenstar het volgende:
Heb dit jaar zoveel gemist door bezoek, stroomstoring, bezoek, nog langer stroomstoring etc dat ik gewoon maar delen terug aan het kijken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |