Nergens last van. Ik doe niet aan die oud & nieuw onzinquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe zitten jullie erbij vrienden? Ik toch wel een beetje brak.
Godsamme jaquote:
Gewoon dartsfit hier. Dit is het WK, daar moet je wat voor overhebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boomer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Was een vrij rustige oudjaarsavond moet ik zeggen. 0130 al in bed.
Ja, dat ja.quote:
Jij bent echt t fuifnummer op een feestje he?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik doe niet aan die oud & nieuw onzin.
Er valt te weinig te jatten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen enkele goede Fransman die kan Darten
Geen centje pijn, maar ook niet meer dan 8 bier opquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In vrede. Niet te erg uit mijn bol gegaan. De verkoudheid heeft rucksichtslös teruggeslagen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat zijn de strijders. Ik om 4 uur. Valt nog wel mee hoe veel ik gedronken heb, maar toch een korte nacht.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja totaal brak. Lag er om 5 uur in.
Ja maar dan krijg ik een overdosis Hamster.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dude VTM2 is gewoon een openkanaal vrij te bekijken
En nou ga ik je slopuhquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat hem Littler ook maar slopen dan.
Noem jij je grootmoeder ook grootmoeder of noem je haar oma?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In vrede. Niet te erg uit mijn bol gegaan. De verkoudheid heeft rucksichtslös teruggeslagen.
Net even bij grootmoeder traditioneel soep gegeten op Nieuwjaarsdag als soort van ontbijt. We kunnen er weer tegenaan.
Als er reden is om te feesten, prima. Maar feesten omdat er een kunstmatig gecreëerd getalletje veranderd om 0:00 in de nacht? Neuh.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent echt t fuifnummer op een feestje he?
Dat vind ik ook meestal wel, maar de laatste twee Oud & Nieuws waren wel heel erg leuk waardoor ik er toch zin in had. Maar dit jaar weinig bijzonders. Feestje kwam moeizaam op gang. Allemaal te oud en moe.quote:
En hoe laat eruitquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja totaal brak. Lag er om 5 uur in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |