Gewoon dartsfit hier. Dit is het WK, daar moet je wat voor overhebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe zitten jullie erbij vrienden? Ik toch wel een beetje brak.
Boomer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Was een vrij rustige oudjaarsavond moet ik zeggen. 0130 al in bed.
Ja, dat ja.quote:
Jij bent echt t fuifnummer op een feestje he?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik doe niet aan die oud & nieuw onzin.
Er valt te weinig te jatten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen enkele goede Fransman die kan Darten
Geen centje pijn, maar ook niet meer dan 8 bier opquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In vrede. Niet te erg uit mijn bol gegaan. De verkoudheid heeft rucksichtslös teruggeslagen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat zijn de strijders. Ik om 4 uur. Valt nog wel mee hoe veel ik gedronken heb, maar toch een korte nacht.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja totaal brak. Lag er om 5 uur in.
Ja maar dan krijg ik een overdosis Hamster.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dude VTM2 is gewoon een openkanaal vrij te bekijken
En nou ga ik je slopuhquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat hem Littler ook maar slopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |