Als je erachter bent hoor ik het heel graag!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij was redelijk, maar ik heb het idee dat ik echt even een keer de materie in moet duiken om dé lekkerste chili oil te vinden
Elke moslim wordt aangeraden om tenminste een keer in zijn of haar leven naar Mecca op Hadj te gaan, vandaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik triggerde erop omdat het zo Indonesisch is en jij over Mecca begon
Ja uiteraard. Maar dan heb je een gortdroge rendang nodig als ie nog goed moet zijn in Mecca johquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Elke moslim wordt aangeraden om tenminste een keer in zijn of haar leven naar Mecca op Hadj te gaan, vandaar.
Tomasuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef golfer het volgende:
Superverse sashimi van tonijn en zalm met sojasaus van Tomasso (uit Rotterdam) en wasabi-pasta.
Onderweg kun je er veel aan hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar dan heb je een gortdroge rendang nodig als ie nog goed moet zijn in Mecca joh![]()
Ja, die. We hebben 3 verschillende soorten gekregen. Gewone soja, sweet soja en zoete pittige soja.quote:
Mooi cadeau!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die. We hebben 3 verschillende soorten gekregen. Gewone soja, sweet soja en zoete pittige soja.
Heerlijk, perfect voor dit weer ook!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:25 schreef Karzai het volgende:
Groene thee en linzen-pompoensoep
[ afbeelding ]
Daar gaat het om moet je maar denkenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, perfect voor dit weer ook!
Hier nu een cappuccino met een kardemombroodje van de AH. Vers deeg uit de diepvries. Wat een drama met afbakken, flikkerde totaal uit elkaar![]()
Ziet er niet uit maar smaakt wel lekker gelukkig
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus wat eigenlijk voor gisteren gepland was:
In de airfryer gebakken aardappels, gebraden bavette en een botersla met een vinaigrette.
Was etentje gisteren geslaagd?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus wat eigenlijk voor gisteren gepland was:
In de airfryer gebakken aardappels, gebraden bavette en een botersla met een vinaigrette.
Mwoah. Niet echt voor herhaling vatbaar. Ook geen recensie waard.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2026 12:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik paddenstoelen-risotto met een komkommersalade erbij.
Handig zo'n lijst. Zit je nooit met 'en wat nu weer'.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:04 schreef Goitske het volgende:
Gisteravond was het shoarma
Voor vanavond moeten we nog kiezen uit de opties die er zijn
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik maak altijd een lijstje met opties die er zijn. Moet wel in mn hoofd rekening houden met wat er aan vers in huis ligt dat het op tijd gegeten wordt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Handig zo'n lijst. Zit je nooit met 'en wat nu weer'.
Had niet anders verwacht van kinderenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lijstje met opties die er zijn. Moet wel in mn hoofd rekening houden met wat er aan vers in huis ligt dat het op tijd gegeten wordt.
Deels ligt de groente ook in de vriezer of is langer houdbaar.
Vanmorgen mijn man maar eens geappt waar hij zin in heeft aangezien de kinderen gelijk riepen pizzaaaaaa Maja gisteren als shoarma
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een ovenschotel met varkenslapjes en appel.
Oh lekker!quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:53 schreef Lovely het volgende:
Ik had een broodje rosbief met gebakken ei
Heel lekker, eet het wel regelmatigquote:
Tipje, udonnoodles zijn echt nog veel lekkerder daarbijquote:Op woensdag 14 januari 2026 14:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik eiernoedels met Japanse wokgroentes en met een beetje Tomasu sweet spicey soja en daarbij (kort)gebakken coquilles en grote gebakken garnalen.
Weet ik, maar die heb ik nu niet in huis.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:09 schreef Molo het volgende:
Tipje, udonnoodles zijn echt nog veel lekkerder daarbij
Ziet er smakelijk uit. Maar veel broodjes tegen weinig vlees?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:04 schreef Goitske het volgende:
Gisteravond was het shoarma
Voor vanavond moeten we nog kiezen uit de opties die er zijn
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik eiernoedels met Japanse wokgroentes en met een beetje Tomasu sweet spicey soja en daarbij (kort)gebakken coquilles en grote gebakken garnalen.
Lekker man, ouwe geniet-aapquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had met mijn buurvrouw een High Tea. Was allemaal heel lekker, en buurvrouw, die een zoetekauw is, heeft genoten. Lekkerste vond ik brioche met eiersalade en de pistache cake (echt?).
Straks een Thaise soep (k&k) en yoghurt, een peer en een sinaasappel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |