Ik zit nu even de oorsprong te lezen en het was idd de bedoeling het lang goed te houden. Ook onderweg, niet per se naar Mecca (want komt uit West Sumatraquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, voedsel dat niet snel bederft voor op bedevaart las ik ooit, maar ik kan het nu nergens meer terugvinden dus dat kan onzin zijn.
Hij was redelijk, maar ik heb het idee dat ik echt even een keer de materie in moet duiken om dé lekkerste chili oil te vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zou een product met een schattige pandakop erop ook meenemen, weet niet waarom
Als je erachter bent hoor ik het heel graag!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij was redelijk, maar ik heb het idee dat ik echt even een keer de materie in moet duiken om dé lekkerste chili oil te vinden
Elke moslim wordt aangeraden om tenminste een keer in zijn of haar leven naar Mecca op Hadj te gaan, vandaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik triggerde erop omdat het zo Indonesisch is en jij over Mecca begon
Ja uiteraard. Maar dan heb je een gortdroge rendang nodig als ie nog goed moet zijn in Mecca johquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Elke moslim wordt aangeraden om tenminste een keer in zijn of haar leven naar Mecca op Hadj te gaan, vandaar.
Tomasuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:08 schreef golfer het volgende:
Superverse sashimi van tonijn en zalm met sojasaus van Tomasso (uit Rotterdam) en wasabi-pasta.
Onderweg kun je er veel aan hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar dan heb je een gortdroge rendang nodig als ie nog goed moet zijn in Mecca joh![]()
Ja, die. We hebben 3 verschillende soorten gekregen. Gewone soja, sweet soja en zoete pittige soja.quote:
Mooi cadeau!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die. We hebben 3 verschillende soorten gekregen. Gewone soja, sweet soja en zoete pittige soja.
Heerlijk, perfect voor dit weer ook!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:25 schreef Karzai het volgende:
Groene thee en linzen-pompoensoep
[ afbeelding ]
Daar gaat het om moet je maar denkenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, perfect voor dit weer ook!
Hier nu een cappuccino met een kardemombroodje van de AH. Vers deeg uit de diepvries. Wat een drama met afbakken, flikkerde totaal uit elkaar![]()
Ziet er niet uit maar smaakt wel lekker gelukkig
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus wat eigenlijk voor gisteren gepland was:
In de airfryer gebakken aardappels, gebraden bavette en een botersla met een vinaigrette.
Was etentje gisteren geslaagd?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus wat eigenlijk voor gisteren gepland was:
In de airfryer gebakken aardappels, gebraden bavette en een botersla met een vinaigrette.
Mwoah. Niet echt voor herhaling vatbaar. Ook geen recensie waard.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |