quote:NL-Alert: Megadrukte bij alarmcentrales
De 112 meldkamer in heel Nederland is overbelast. Er komen honderden meldingen binnen bij de meldkamers. Via het NL-Alert wordt alleen nog opgeroepen 112 te bellen bij levensbedreigende situaties.
De 112 meldkamer in heel Nederland is overbelast. Er komen honderden meldingen binnen bij de meldkamers. Via het NL-Alert wordt alleen nog opgeroepen 112 te bellen bij levensbedreigende situaties.
Woensdagavond had de meldkamer het al enorm druk. Vooraf was deze drukte al voorspeld. Er waren extra centralisten ingezet om de 112 meldingen af te handelen.
De brandweer is in verschillende steden bezig met het bestrijden van grote branden. Zo ging er in het Groningse Bedum een sporthal volledig in vlammen. De brandweer is daar druk bezig met het bestrijden van de vlammenzee.
https://www.ad.nl/binnenl(...)T4x4nquJXg&slug_rd=1
Is het leuk in de volksbuurt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:39 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, ik heb in de afgelopen 5 minuten alleen al wel 4 ambulances horen rijden
Blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk dat je alleen bij levensbedreigende situaties 112 moet bellen. Nederlanders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:54 schreef Tijn het volgende:
Best leip om dit naar heel Nederland uit te sturen.
Dick Schoofquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Lag al in bed schrik me de tyfus man, welke idioot bedenkt dit
2 handen, 1 bed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:00 schreef byah het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de beslisboom voor het uitsturen van zowel een NL ALERT als een NOS push bericht
Mwa. Als de onderkant van de samenleving zich zwaar misdraagt (waar de hulpverleners hun handen vol aan hebben) en brave Hendrik vervolgens 112 gaat bellen omdat er een kliko in de fik staat snap ik wel dat het snel erg problematisch wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:54 schreef Tijn het volgende:
Best leip om dit naar heel Nederland uit te sturen.
Uit alles moet blijken dat het 'ExTreEM' is tijdens de jaarwisseling met legaal vuurwerk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:56 schreef Kanaroe het volgende:
So, ik dacht dat De Noodsituatie/Pleuris was uitgebroken
Wat een stomme actie zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |